Гуртові продажі Опубліковано: 04.06.2024

Дропшипінг для постачальників: як працює і які переваги

Дропшипінг для постачальників: як працює і які переваги

Про користь дропшипінгу часто говорять у контексті продавців-початківців в інтернеті, але цей канал продажів ефективний і для досвідченого бізнесу, зокрема оптових магазинів. Розповідаємо як працює B2B-дропшипінг для постачальників та в чому його перевага.

Зміст статті
  1. Як працює дропшипінг для постачальників
  2. Як постачальнику підготуватися до дропшипінгу
  3. Переваги дропшипінгу для постачальника
  4. Можливості Хорошоп В2В для роботи з дропшипінгом
  5. Висновки

Модель продажів дропшипінг користується неабиякою популярністю в українському e-commerce. Дропшипери цінують її за простоту і низький поріг входу. Продавці шукають клієнтів, не викуповуючи товар у постачальника. Після чого передають інформацію про замовлення постачальнику, який відправляє товар кінцевому споживачу. Продавець заробляє на націнці, а постачальник – на початковій вартості товару.

Зазвичай статті в інтернеті розкривають переваги дропшипінгу для продавця, але не говорять чому цей канал продажів також вигідний для постачальника. Ми вирішили це виправити. У нашій статті розказуємо як працює дропшипінг на стороні постачальника і як Хорошоп допомагає в цьому.

Як працює дропшипінг для постачальників

Для постачальників дропшипінг варто розглядати не як основне джерело доходів, а додатковий канал продажів. Часто таку можливість реалізують у себе виробники чи імпортери товарів, які займаються гуртовою торгівлею та замість роздрібних продажів використовують дропшипінг. Завдяки дропшипінгу їм не потрібно спілкуватися з роздрібними покупцями напряму. У той же час вони отримують додатковий дохід, не відволікаючись на дрібні справи.

Схема роботи для постачальника по дропшипінгу складається з чотирьох етапів.

  1. Постачальник отримує замовлення від клієнта-партнера.

  2. Збирає замовлення, формує посилку

  3. Відправляє товар кінцевому покупцю.

  4. Дропшипер отримує гроші за замовлення від покупця та проводить взаєморозрахунок з постачальником. 

Як постачальнику підготуватися до дропшипінгу

B2B і B2C торгівля мають низку відмінностей, про які ми розповідали в окремій статті. Якщо ви сконцентровані на гуртовій торгівлі і хочете запустити канал дропшипінгу, то варто підготуватися до цього. Підготовка не спричинить проблем для тих, хто вже має досвід в e-commerce.

Створення робочих умов

Зазвичай дропшипери працюють на інших умовах, ніж звичайні гуртові покупці та партнери B2B-магазину. Тому для них потрібно сформувати окремі прайс-листи та доступ до контенту на сайті. Також потрібно вирішити яким чином дропшипери будуть передавати інформацію про замовлення постачальнику. Від того, наскільки передача даних буде коректною, швидкою і зручною – залежить успіх дропшипінгу.

Краще за все отримувати замовлення від дропшипера в лаконічній формі, щоб там була тільки важлива інформація і нічого зайвого. Наприклад, товари, їхні модифікації, адреса доставки, сума до сплати одержувачем тощо. Кожне додаткове уточнення збільшує тривалість обробки замовлення та забирає час у менеджерів, що впливає на ефективність співпраці та швидкість доставки товару до покупця.

Автоматизація співпраці

Деякі постачальники комунікують зі своїми партнерами через месенджери, а залишки актуальний асортимент представляють у вигляді таблиці. Проте цей варіанти потребує залучення менеджерів для ведення розмов, фіксації замовлень і передачі їх в реалізацію. Представлення асортименту і залишків у вигляді таблиць не завжди зручний варіант, бо їх потрібно регулярно оновлювати для підтримки актуальності. До того ж через великий асортимент, ці таблиці будуть громісткими і незрозумілими, при цьому не міститимуть детальний опис і фотографії товарів.

Найкраще автоматизувати співпрацю з партнерами за допомогою B2B-порталу. На ньому дропшипери будуть бачити повноцінний каталог товарів з цінами та всією необхідною інформацією. А головне зможуть замовляти товари у постачальника, як у звичайному інтернет-магазині, тільки вказуючи дані покупця.

Підготовка контенту

Багато дропшиперів, особливо початківців, розраховують отримати від постачальника контент, яким вони наповнять свій сайт і соцмережі. Це означає, що окрім переліку товарів і цін, бажано надати партнеру готові фото, описи, характеристики товарів. Продавці будуть активніше йти на співпрацю, знаючи, що ви надаєте такий обсяг контенту.

Налагодження логістики

Запуск каналу дропшипінга чинить додаткове навантаження на склад постачальника. Адже, окрім гуртових партій товару, потрібно займатися ще й роздрібними замовленнями. Зокрема необхідно налагодити якісне пакування товарів, процес відправки та, звісно, забезпечити достатню глибину асортименту. 

Налаштування обліку

Для дропшиперів, як і для інших B2B-партнерів, важливо завжди отримувати актуальну інформацію щодо залишків. Продавці не викуповують товар, але мають бути впевненими у тому, що він є на складі постачальника. Вся їхня діяльність побудована на цій довірі, наприклад, вони витрачають гроші на рекламу товара і просто втратять гроші, якщо він закінчився у постачальника. Партнер отримає замовлення на товар, якого вже немає у наявності, та зіпсує свою репутацію в очах покупця.

Також важливо відслідковувати взаєморозрахунки з партнерами, тобто вести фінансовий облік. Це дозволить уникати ситуацій, коли партнер затягує виплату комісій або платить її не в повному обсязі. Крім того, це просто важливо для розуміння чи вигідний для бізнесу канал дропшипінгу.

Переваги дропшипінгу для постачальника

Ми вже згадували, що дропшипінг значно знижує поріг входу в e-commerce. Відповідно якщо займетеся B2B-дропшипінгом, то зможете залучати більше клієнтів, зокрема тих підприємців, хто тільки починають свій шлях. Якщо ви будете для них надійним партнером, то разом з їхнім бізнесом зростатиме і ваш. Переваги роботи за дропшипінгом для постачальника:

  • спрощує початок співпраці з партнерами;

  • дозволяє партнерам спробувати нові категорії ваших товарів, без значних ризиків для себе, наприклад, якщо підприємець хоче розширити свій асортимент;

  • вищий заробіток за продаж одиниці товару – оскільки ви берете на себе витрати на зберігання товарів, їхню упаковку, відправку, то товар у дропшипінгу має вищу маржинальність;

  • краще розуміння кінцевого споживача і трендових товарів.

Про B2B дропшипінг відгуки підприємців в основному позитивні. Один з клієнтів Хорошопу та найбільших постачальних спортивного взуття в Україні використовує дропшипінг, як один з основних каналів продажу. Компанія має окремий великий відділ для дропшипінгу. В інтерв’ю для Хорошоп засновник Ideal Sport розповів про свою роботу і дропшипінг.

Можливості Хорошоп В2В для роботи з дропшипінгом

Хорошоп B2B допомагає налагодити якісну співпрацю між постачальником і партнером-дропшипером. Перш за все, ви можете створити окрему групу клієнтів-дропшиперів і задати для них особливі налаштування. Наприклад, своє відображення каталогу товарів, доступ до контенту, ціни, способи оплати і доставки тощо. Таким чином відокремити дрошиперів від інших клієнтів магазину. Детальніше про типи цін і групи клієнтів в Хорошоп B2B ми розповідали в окремій статті.

Для зручності передачі інформації про замовлення, на Хорошоп реалізовано функцію дропшипінгу для B2B. Завдяки цій функції дропшипери зможуть робити замовлення та зазначати отримувачем іншу особу, або додати до замовлення вже готову власну ТТН. Ось так це виглядає при оформленні.

оформлення замовлення хорошоп b2b

дропшипінг хорошоп

Також клієнт може вказати ціну при отриманні замовлення, якщо товар було продано по післяплаті.

комісія дропшипінг

Завдяки інтеграціям Хорошоп з популярними CRM та системами обліку користувачі порталу матимуть доступ до актуального асортименту, поточних залишків і цін. Також в своєму персональному онлайн-кабінеті вони зможуть переглядати переглянути історію співпраці та актуальні статуси поточних замовлень. Більше про те, як функціонує В2В портал читайте у нашій статті.

Висновки

B2B дропшипінг в Україні ефективно працює для багатьох гуртових магазинів. Все залежить від зацікавленості вашої аудиторії та просто бажання цим займатися. При відповідній організації дропшипінг не буде заважати роботі інших каналів продажу. Для того, щоб запустити канал дропшипінгу як найкраще підійде Хорошоп B2B. Залишайте заявку на нашому сайті та отримуйте сім днів безкоштовного тестового періоду.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів