Динамічний ремаркетинг Facebook дозволяє нагадати користувачам про ваш інтернет-магазин і товари, які раніше їх зацікавили. У цій статті ми розповіли про суть подібних рекламних кампаній і дали поради щодо їх налаштування.
Динамічний ремаркетинг Facebook дозволяє нагадати користувачам про ваш інтернет-магазин і товари, які раніше їх зацікавили. За результатами дослідження компанії PlusOne, близько 13 млн українців зареєстровані в Facebook. Тому настройка ремаркетингу дозволить мотивувати на покупки третину населення нашої країни. У цій статті ми розповіли про суть подібних рекламних кампаній і дали поради щодо їх налаштування.
Що таке ремаркетинг
Ремаркетинг Фейсбук — це рекламний інструмент, який допомагає інтернет-магазинам нагадати про себе та ще раз показати користувачам товари, які вони переглядали. В середньому, лише один відсоток відвідувачів інтернет-магазинів одразу купує товар, інші йдуть ні з чим. Ремаркетинг дозволяє ще раз перенаправити їх на сайт, щоб хоча б частина з них купила товар.
Приклад ремаркетингу. Відвідувачка подивилася кофти, але не зважилася їх купити. Надалі вона бачитиме обрані кофти в своїй стрічці Facebook. Ще кілька контактів з цими речами плюс запропонована знижка можуть мотивувати відвідувачку на покупку.
Переваги ремаркетингу:
-
взаємодія з теплою аудиторією в одній з найпопулярніших соцмереж світу;
-
персоналізовані оголошення з продуктами, якими цікавилися користувачі;
-
можливість налаштування різних сценаріїв, залежно від поведінки користувача.
На кого можна налаштувати динамічний ремаркетинг Фейсбук
Побачити в стрічці Facebook рекламу вашого сайту й товарів можуть кілька типів користувачів.
-
Ті, хто відвідав інтернет-магазин і переглянув товари.
Частина з них можуть бути гарячими покупцями, які після одного нагадування повернуться до інтернет-магазину й куплять товари. Інша частина відвідувачів поки не готова купувати товар, але їх можна зробити шанувальниками інтернет-магазину. Для цього в рекламі їм варто показати кілька товарів і запропонувати підписатися на сторінку або почитати цікаву статтю в блозі.
-
Ті, хто зареєструвався на сайті, зробив покупку або підписався на розсилку.
Це користувачі, які зробили певну дію і залишили свій email. Цей список електронних адрес можна завантажити до Facebook і використовувати для ремаркетингу
Можна розділити користувачів за розділами та сторінками, які вони відвідували, і за діями, які здійснювали. Крім того, ремаркетинг дешевший звичайної реклами в Facebook, адже він націлений на людей, які вже переглядали ваші товари та знайомі з інтернет-магазином.
Як налаштувати ремаркетинг у Facebook
Установка Pixel Facebook для інтернет-магазину
Pixel — це фрагмент коду JavaScript, який збирає інформацію про відвідувачів сайту й допомагає налаштовувати рекламу в Facebook. Pixel Facebook можна використовувати, щоб виконувати кілька завдань.
-
Створювати аудиторії для ремаркетингу. Крім того, він допоможе налаштовувати комбіновані аудиторії, наприклад: всі відвідувачі розділу «Рюкзаки» за останні 30 днів, які не купили товар.
-
Простежувати досягнення певних цілей. Кожна ціль дає окрему аудиторію, на яку в майбутньому можна запустити окрему рекламну кампанію. У Хорошопі налаштовані такі події:
-
успішне оформлення замовлення (покупка);
-
запит зворотного дзвінка (генерація ліда);
-
підписка на розсилку (генерація ліда);
-
успішна реєстрація;
-
початок оформлення замовлення;
-
додавання товару до корзини;
-
відвідування сторінки товару.
-
Оцінювати ефективність рекламних кампаній. Це дозволить визначити неефективні варіанти та використовувати лише ті оголошення, які працюють.
-
Використовувати схожі аудиторії. Можна знаходити людей, які схожі на створені нами аудиторії. Facebook визначає їх за багатьма параметрами — статтю, місцем проживання, віком, інтересами, відвіданими заходами тощо.
Механізм роботи такий: користувач заходить на сайт, Pixel Facebook вносить його до певної аудиторії. Після настройки на цю аудиторію рекламної кампанії, відвідувач побачить рекламу в своїй стрічці в Facebook.
Хорошоп трохи полегшив настройку Pixel для своїх клієнтів. Спочатку необхідно створити Pixel в Facebook Ads Manager і скопіювати його ID.
Далі в адмінці інтернет-магазину потрібно перейти до розділу Маркетинг — Маркетингові системи й відкрити Pixel Facebook. Після цього — включити систему, ввести Pixel ID і зберегти зміни.
З цього моменту Pixel встановлено на сайт, а всі події підключено. Інформація про подальшу роботу доступна в інструкції Facebook.
Генерування фіда з товарами, які потрібно рекламувати
Згенерувати товарний фід у Хорошопі можна без допомоги програміста. Щоб це зробити, дотримуйтесь інструкції.
Запуск рекламної кампанії
Під час створення рекламної кампанії, потрібно вибрати мету «Продажі по каталогу продуктів» і вказати каталог продуктів, який створено завдяки генерації фіда. Під ремаркетинг потрібно створити групу оголошень, вибрати створену групу товарів, а потім налаштувати аудиторію, плейсмент, бюджет і графік показів, як при налаштуванні звичайних оголошень.
Аудиторія
Крім основних налаштувань демографії, інтересів і винятків під час вибору аудиторії, можна вибрати один з декількох сценаріїв показу оголошень.
-
Робити настройку на тих, хто подивився або додав товар до корзини, але не зробив покупку.
-
На тих, хто зробив покупку.
-
Продаж додаткових продуктів — за умови фільтрації фіда за групами.
-
Перехресний продаж продуктів — за умови фільтрації фіда за групами.
-
Індивідуально налаштована комбінація — дозволяє вибрати власні настройки сценарію, включаючи розбивку за групами.
Крім збору відвідувачів за допомогою Pixel, можна знаходити теплу аудиторію для ремаркетингу іншими способами.
-
Використовувати клієнтську базу. Файл з даними про клієнтів потрібно завантажити до рекламного кабінету. Facebook сам знайде всіх клієнтів, які зареєстровані в мережі.
-
Використовувати інтеграцію з MailChimp. Якщо ви користуєтеся MailChimp, рекламу зможуть бачити ваші контакти з цього сервісу.
-
Завантажити файл клієнта з цінністю життєвого циклу LTV. Це функціонал, який дозволяє завантажити не лише контакти клієнтів, але і їх цінність у порядку ранжування. У своєму файлі навпроти кожного клієнта пишете, скільки грошей ця людина може вам принести. Facebook зрозуміє, хто для вас в пріоритеті й буде показувати їм рекламу частіше.
Плейсмент для показу реклами
Товари інтернет-магазину можна показувати на різних плейсментах, але для початку краще налаштовувати ремаркетинг тільки на стрічку новин Facebook. Також можна підключити правий стовпець і стрічку новин в Instagram, але необхідно аналізувати їх ефективність. Якщо вона невелика — плейсменти краще відключити.
Вид оголошень
Для показу товарів можна використовувати як кільцеву галерею, так і одне зображення. Але краще зупинитися на кільцевій галереї, адже вона дозволить продемонструвати більше пропозицій і зробити рекламу більш динамічною й помітною.
Висновки
Ремаркетинг у Фейсбук допоможе вам повернути частину користувачів, які переглянули товари інтернет-магазину. Налаштування динамічного ремаркетингу Facebook на платформі Хорошоп досить просте. Вам потрібно встановити Pixel, згенерувати фід з товарами та налаштувати рекламне оголошення.