Більше половини інтернет-користувачів відвідують веб-ресурси з мобільних пристроїв. Якщо сторінки довго завантажуються, шрифт надто дрібний, навігація незручна — це створює для потенційних клієнтів бар’єри в здійсненні покупок. Адаптивний дизайн допомагає забезпечити комфортний перегляд і роботу сайту на будь-якому пристрої. У статті розглядаємо, що таке адаптивність, чому вона важлива для e-commerce-бізнесу, як впливає на поведінку користувачів, просування та результати продажів.
Тетяна Шевченко
Пишу статті з 2018 року. Із 2022 року пов’язала свою діяльність з інтернет-маркетингом та e-commerce. В рамках своєї роботи намагаюсь забезпечити читачів блогу цікавою, актуальною та корисною інформацією.

Cтатті автора
-
-
Інтернет-магазин • 28.07.2025Що таке URL сайту та як його правильно формувати
Правильна структура URL зменшує кількість технічних помилок, покращує видимість веб-сторінок в пошуковій видачі та позитивно впливає на користувацький досвід. У матеріалі розповідаємо, яким має бути URL, щоб залучати більше трафіку до інтернет-магазину.
-
Інтернет-магазин • 25.07.2025Shopify vs Хорошоп: що обрати для запуску інтернет-магазину
Shopify та Хорошоп об’єднує схожий принцип створення інтернет-магазину. Втім процес налаштування та управління ним на цих платформах відрізняється. В статті ми порівняли Shopify та Хорошоп з точки зору простоти запуску сайту, локалізації, впровадження інтеграцій, ціноутворення та інших важливих критеріїв для ефективної роботи e-commerce-бізнесу.
-
Інструменти • 18.07.2025Топ-5 інструментів для оптимізації e-commerce процесів
Оптимізація рутинних процесів — один з кроків до ефективнішого управління інтернет-магазином. У цьому матеріалі зібрано сервіси, які доповнюють одне одного та допомагають швидше закривати щоденні завдання — від роботи із сайтом до взаємодії з клієнтами.
-
Інтернет-магазин • 14.07.2025Як покращити UX інтернет-магазину
Конкуренція в e-commerce зростає і часто саме зручність сайту вирішує, де користувач здійснить замовлення. Покупці цінують простоту: коли нічого не заважає вибору, все зрозуміло, а придбати товар можна в кілька кліків. У цьому матеріалі ми зібрали поради, як покращити UX сайту та підвищити ефективність онлайн-продажів.
-
Інтернет-магазин • 10.07.2025Що таке сезонність та як вона впливає на продажі в інтернет-магазині
Сезонні зміни попиту — одна з частих причин зростання чи падіння кількості замовлень в інтернет-магазині. У статті розбираємо, як помічати ці коливання та підготуватися до них, щоб ефективно продавати як в прибуткові періоди, так і в спокійні місяці.
-
Соціальні мережі • 02.07.2025Як користуватися Meta Ad Library для аналізу реклами
Перш ніж запускати рекламні кампанії, слід дослідити конкурентне середовище у вашій ніші. Це допоможе формувати більш влучні креативи та виокремитися на тлі інших. Meta Ad Library полегшує конкурентний аналіз для точнішого налаштування таргетованої реклами. В статті розповідаємо чим корисний цей інструмент та як з ним працювати.
-
Інтернет-магазин • 30.06.2025Що таке upsell та cross-sell
Допродажі — один з найпростіших та водночас найдієвіших способів збільшити прибуток інтернет-магазину. Читайте нашу статтю та дізнайтеся, як працюють техніки upsell та cross-sell, чим відрізняються між собою, яким чином застосовуються в інтернет-магазинах і що варто врахувати при їх використанні в своєму бізнесі.
-
Майданчики • 13.06.2025Як уникнути помилок при запуску магазину на маркетплейсах
Запуск магазину на маркетплейсі здається простим, але неврахування особливостей обраного майданчика може завадити стабільним продажам ще на початку роботи. Фахівці маркетинг-агенції «Ціль» в цій статті розповіли як уникнути поширених помилок при виході на Rozetka, Etsy та Prom та підготуватись до ефективного старту.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
