В нашій статті ділимося історією інтернет-магазину косметики, який впровадив електронний продукт в доповнення до фізичних виробів та завдяки цьому збільшив продажі, розширив аудиторію та підвищив свою конкурентоспроможність. Також пропонуємо ідеї цифрових товарів, які підійдуть магазинам майже з будь-яким асортиментом.
Тетяна Шевченко
Пишу статті з 2018 року. Із 2022 року пов’язала свою діяльність з інтернет-маркетингом та e-commerce. В рамках своєї роботи намагаюсь забезпечити читачів блогу цікавою, актуальною та корисною інформацією.
Cтатті автора
-
Інтерв'ю • 14.10.2024«Треба наважитися і робити» — інтерв’ю із засновником бренду Free on Friday
Free on Friday займається виробництвом та продажем доглядової косметики для чоловіків. Бізнес працює в нестабільній ніші, але продовжує масштабуватися і випускати нові продукти, орієнтуючись на українських покупців. Як це вдається, нам розповів засновник бренду Сергій Клейменов.
-
Інтернет-магазин • 07.10.2024Як уникнути помилок при виборі постачальника
На ринку величезна кількість постачальників з різними умовами і часто це лише ускладнює пошук тих, з ким співпраця буде надійною та комфортною. Щоб мінімізувати неприємні ситуації в роботі з партнерами, слід ретельно підійти до їх підбору та уникати помилок. Про найпоширеніші з них дізнавайтесь з нашої статті.
-
Інтернет-магазин • 23.08.2024Що таке фавікон та як його зробити для сайту
Фавікон є важливим елементом дизайну інтернет-магазинів. Він допомагає користувачам миттєво ідентифікувати ваш сайт з-поміж інших. Крім того, додатково презентує бренд, слугує корисним орієнтиром для аудиторії та підсилює ефективність маркетингових активностей. В цій статті розповідаємо все про фавікон: що це таке, чим ще може бути корисним для онлайн-бізнесу, які особливості він має, а також як зробити та додати фавікон на сайт.
-
Інтернет-магазин • 16.08.2024Просування цифрових товарів: особливості та ефективні способи
Хоч просування цифрових та звичайних фізичних товарів багато в чому схоже, диджитал-продукти все ж мають свої особливості, які слід враховувати в маркетингових комунікаціях. В цій статті розповіли про ефективні способи залучення потенційних клієнтів, якщо ви продаєте електронні товари.
-
Інструменти • 19.07.2024Віртуальні телефонні номери для бізнесу: що варто знати
Діловий зв’язок надійніший за допомогою SIP-номерів, але що це за технологія та як вона збільшує ефективність продажів? Компанія UniTalk підготувала статтю, в якій розповіла, як працюють віртуальні телефонні номери та чим корисні для інтернет-магазинів.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів