Дропшиппінг — чудовий спосіб розпочати свій бізнес без значних фінансових інвестицій. Однак, щоб мати успіх в онлайн-торгівлі, необхідно ретельно підійти до вибору ніші та товарів для продажу. Як це зробити та що врахувати — розповідаємо в статті. Також пропонуємо добірку популярних товарів для дропшипінгу у 2025 році.
Тетяна Шевченко
Пишу статті з 2018 року. Із 2022 року пов’язала свою діяльність з інтернет-маркетингом та e-commerce. В рамках своєї роботи намагаюсь забезпечити читачів блогу цікавою, актуальною та корисною інформацією.

Cтатті автора
-
-
SEO • 04.03.2025SEO-тренди у 2025 році
Онлайн-видання Search Engine Journal презентувало великий звіт, в якому провідні спеціалісти розповіли про головні зміни в галузі SEO та поділились рекомендаціями, як бізнесу покращити результативність пошукової оптимізації та просування. Ми вивчили матеріал і підготували для вас стислу версію. В цій статті ділимося ключовою інформацію щодо трендів SEO у 2025 році.
-
Інтернет-магазин • 07.02.2025Що таке файл XML
В онлайн-торгівлі дані відіграють важливу роль. Щоб інформація про товари, ціни, наявність передавалася швидко та без помилок, в інтернет-магазинах використовується файли у форматі XML. В статті розповідаємо, що таке файл XML, яку він має структуру та як з ним працювати.
-
E-mail маркетинг • 11.11.2024Як використовувати e-mail маркетинг у святкових акціях та розпродажах
Святкові email-розсилки — ефективний спосіб нагадати про себе та наштовхнути клієнта до покупки саме вашого товару. Розповідаємо, як отримати максимум користі від проведення email-кампаній напередодні новорічних свят.
-
Старт • 01.11.2024Чим ринок електронної комерції в Молдові відрізняється від українського e-commerce
З 2023 року Хорошоп працює у Молдові під брендом Cartum. Ми детально досліджуємо місцевий ринок та в цій статті ділимося з вами вивченою інформацією. Ви дізнаєтесь, чим відрізняється молдовський e-commerce від українського ринку електронної комерції, які має особливості та що слід враховувати при організації продажів в Молдові.
-
Поради • 17.10.2024Як використовувати цифрові товари для збільшення продажів в інтернет-магазині
В нашій статті ділимося історією інтернет-магазину косметики, який впровадив електронний продукт в доповнення до фізичних виробів та завдяки цьому збільшив продажі, розширив аудиторію та підвищив свою конкурентоспроможність. Також пропонуємо ідеї цифрових товарів, які підійдуть магазинам майже з будь-яким асортиментом.
-
Інтерв'ю • 14.10.2024«Треба наважитися і робити» — інтерв’ю із засновником бренду Free on Friday
Free on Friday займається виробництвом та продажем доглядової косметики для чоловіків. Бізнес працює в нестабільній ніші, але продовжує масштабуватися і випускати нові продукти, орієнтуючись на українських покупців. Як це вдається, нам розповів засновник бренду Сергій Клейменов.
-
Інтернет-магазин • 07.10.2024Як уникнути помилок при виборі постачальника
На ринку величезна кількість постачальників з різними умовами і часто це лише ускладнює пошук тих, з ким співпраця буде надійною та комфортною. Щоб мінімізувати неприємні ситуації в роботі з партнерами, слід ретельно підійти до їх підбору та уникати помилок. Про найпоширеніші з них дізнавайтесь з нашої статті.
-
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
