Правильна структура URL зменшує кількість технічних помилок, покращує видимість веб-сторінок в пошуковій видачі та позитивно впливає на користувацький досвід. У матеріалі розповідаємо, яким має бути URL, щоб залучати більше трафіку до інтернет-магазину.
Тетяна Шевченко
Пишу статті з 2018 року. Із 2022 року пов’язала свою діяльність з інтернет-маркетингом та e-commerce. В рамках своєї роботи намагаюсь забезпечити читачів блогу цікавою, актуальною та корисною інформацією.

Cтатті автора
-
-
Інтернет-магазин • 25.07.2025Shopify vs Хорошоп: що обрати для запуску інтернет-магазину
Shopify та Хорошоп об’єднує схожий принцип створення інтернет-магазину. Втім процес налаштування та управління ним на цих платформах відрізняється. В статті ми порівняли Shopify та Хорошоп з точки зору простоти запуску сайту, локалізації, впровадження інтеграцій, ціноутворення та інших важливих критеріїв для ефективної роботи e-commerce-бізнесу.
-
Інструменти • 18.07.2025Топ-5 інструментів для оптимізації e-commerce процесів
Оптимізація рутинних процесів — один з кроків до ефективнішого управління інтернет-магазином. У цьому матеріалі зібрано сервіси, які доповнюють одне одного та допомагають швидше закривати щоденні завдання — від роботи із сайтом до взаємодії з клієнтами.
-
Інтернет-магазин • 14.07.2025Як покращити UX інтернет-магазину
Конкуренція в e-commerce зростає і часто саме зручність сайту вирішує, де користувач здійснить замовлення. Покупці цінують простоту: коли нічого не заважає вибору, все зрозуміло, а придбати товар можна в кілька кліків. У цьому матеріалі ми зібрали поради, як покращити UX сайту та підвищити ефективність онлайн-продажів.
-
Інтернет-магазин • 10.07.2025Що таке сезонність та як вона впливає на продажі в інтернет-магазині
Сезонні зміни попиту — одна з частих причин зростання чи падіння кількості замовлень в інтернет-магазині. У статті розбираємо, як помічати ці коливання та підготуватися до них, щоб ефективно продавати як в прибуткові періоди, так і в спокійні місяці.
-
Соціальні мережі • 02.07.2025Як користуватися Meta Ad Library для аналізу реклами
Перш ніж запускати рекламні кампанії, слід дослідити конкурентне середовище у вашій ніші. Це допоможе формувати більш влучні креативи та виокремитися на тлі інших. Meta Ad Library полегшує конкурентний аналіз для точнішого налаштування таргетованої реклами. В статті розповідаємо чим корисний цей інструмент та як з ним працювати.
-
Інтернет-магазин • 30.06.2025Що таке upsell та cross-sell
Допродажі — один з найпростіших та водночас найдієвіших способів збільшити прибуток інтернет-магазину. Читайте нашу статтю та дізнайтеся, як працюють техніки upsell та cross-sell, чим відрізняються між собою, яким чином застосовуються в інтернет-магазинах і що варто врахувати при їх використанні в своєму бізнесі.
-
Майданчики • 13.06.2025Як уникнути помилок при запуску магазину на маркетплейсах
Запуск магазину на маркетплейсі здається простим, але неврахування особливостей обраного майданчика може завадити стабільним продажам ще на початку роботи. Фахівці маркетинг-агенції «Ціль» в цій статті розповіли як уникнути поширених помилок при виході на Rozetka, Etsy та Prom та підготуватись до ефективного старту.
-
Старт • 19.05.2025Огляд румунського e-commerce
Для успішного старту продажів на новому ринку, важливо знати його зсередини. В цій статті — повний огляд румунської електронної комерції. Ми зібрали ключові факти про поведінку покупців, популярні канали продажів, логістичні процеси та інші важливі фактори для ефективної торгівлі.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
