Як зрозуміти, чому сайт не потрапляє на перші позиції в пошуковій видачі, навіть якщо він сучасний і зручний? Причину часто можна знайти лише після SEO-аудиту — комплексної перевірки всіх складових сайту, які оцінюють пошукові алгоритми. У статті розповідаємо, що таке SEO-аудит, яких видів він буває та що бізнес отримує після його проведення.
Тетяна Шевченко
Пишу статті з 2018 року. Із 2022 року пов’язала свою діяльність з інтернет-маркетингом та e-commerce. В рамках своєї роботи намагаюсь забезпечити читачів блогу цікавою, актуальною та корисною інформацією.
Cтатті автора
-
-
Соціальні мережі • 06.10.2025Що таке SMM та чим він корисний для інтернет-магазинівSMM або просування в соціальних мережах — ефективний спосіб підвищити впізнаваність інтернет-магазину в онлайн-середовищі та залучити нових клієнтів. Однак просто розміщувати дописи для цього недостатньо. З нашої статті ви дізнаєтесь, що таке SMM, як він працює та що потрібно для успішного розвитку свого бізнесу в соцмережах.
-
-
E-mail маркетинг • 29.09.2025Що таке email-маркетингЕлектронна пошта є одним з найнадійніших каналів комунікації з клієнтами, навіть в епоху активного використання месенджерів та соцмереж. Email-розсилки дозволяють працювати з лояльною аудиторією, сегментувати підписників та персоналізувати пропозиції під інтереси та потреби конкретного клієнта. Для інтернет-магазинів email часто стає одним з ключових джерел замовлень і способом утримати постійних покупців. У статті розповідаємо, в чому переваги email-маркетингу та як з його допомогою збільшувати рівень продажів.
-
Інтернет-магазин • 15.09.2025Як створити корпоративну поштуКорпоративна пошта — це не просто адреса на власному домені, а інструмент, який впливає на репутацію та безпеку даних бізнесу. Вона допомагає зберегти контроль над комунікаціями і виглядати більш авторитетно та надійно для партнерів та клієнтів. У статті ви знайдете огляд рішень для корпоративної пошти та поради для її грамотного впровадження.
-
Інтернет-магазин • 08.09.2025Скільки коштує інтернет-магазин на ShopifyПерш ніж обрати платформу для інтернет-магазину, варто розуміти які витрати вас очікують під час запуску та подальшої робити. У статті ми розглянули скільки коштує запустити і утримувати сайт для онлайн-торгівлі на Shopify. Ви дізнаєтесь про фіксовані і змінні платежі та особливості платформи для українських інтернет-магазинів.
-
Поради • 05.09.2025Що таке позиціонування бренду та як його розробитиУ висококонкурентних нішах складно виділитися лише якістю чи вартістю продукту. Покупці обирають не просто товар, а певний образ компанії, набір цінностей і досвід, який стоїть за ним. В цій статті пояснюємо, що таке позиціонування бренду, чому воно важливе та які кроки допоможуть сформувати його ефективно.
-
Інтернет-магазин • 14.08.2025Що таке адаптивність сайтуБільше половини інтернет-користувачів відвідують веб-ресурси з мобільних пристроїв. Якщо сторінки довго завантажуються, шрифт надто дрібний, навігація незручна — це створює для потенційних клієнтів бар’єри в здійсненні покупок. Адаптивний дизайн допомагає забезпечити комфортний перегляд і роботу сайту на будь-якому пристрої. У статті розглядаємо, що таке адаптивність, чому вона важлива для e-commerce-бізнесу, як впливає на поведінку користувачів, просування та результати продажів.
-
Інтернет-магазин • 28.07.2025Що таке URL сайту та як його правильно формуватиПравильна структура URL зменшує кількість технічних помилок, покращує видимість веб-сторінок в пошуковій видачі та позитивно впливає на користувацький досвід. У матеріалі розповідаємо, яким має бути URL, щоб залучати більше трафіку до інтернет-магазину.
Тестуйте всі можливості та функції Хорошоп безкоштовно 7 днів
