Повернутися до списку

Пошуковий маркетинг (SEM)

Пошуковий маркетинг (англ. Search Engine Marketing) або SEM — це комплекс дій з просування свого сайту в пошуковій видачі, з метою отримання трафіку та клієнтів. SEM об'єднує в собі відразу кілька напрямків пошукового просування, два головні з яких — SEO та PPC. Пошуковий маркетинг активно використовується багатьма власниками сайтів, тому що це один із найефективніших способів просування ресурсу в інтернеті.

Задачі SEM:

  • вивести сайт у топ пошукової видачі за релевантними запитами;
  • збільшити кількість трафіку;
  • генерувати клієнтів та продажі;
  • підвищити впізнаваність компанії;
  • покращити репутацію сайту в очах пошукової системи та її користувачів.

Для реалізації задач SEM використовують кілька видів просування відразу. Перший із них — це SEO або пошукова оптимізація. У рамках SEO-просування фахівці проводять технічний аудит сайту, працюють над його структурою і наповнюють релевантним контентом. В результаті сайт повинен відповідати запитам користувачів та бути їм корисним. Як наслідок, сторінки сайту краще ранжуються пошуковою системою та залучають більше відвідувачів із органічного пошуку. SEO — умовно-безкоштовний спосіб просування. Саме SEO-просування побудоване виключно на безкоштовних методах, і власник сайту не може просто заплатити пошуковій системі, щоб підвищити свої позиції. Власник сайту лише спочатку витрачається на послуги спеціалістів. А коли сайт налаштований та регулярно наповнюється необхідним контентом — трафік приходить безкоштовно.

Друга частина SEM — це PPC або Pay-Per-Click. Так називають платну рекламу, яка розміщується на сторінці пошукової видачі. Найпоширеніший вид такого просування — це контекстна реклама. Власник сайту сам вказує, за якими запитами він хоче відображати своє оголошення. Система оцінює якість реклами, а також ставки, які зробили рекламодавці — скільки грошей вони готові заплатити за показ або клік за оголошенням. На підставі цієї інформації, рекламний майданчик приймає рішення, яке оголошення і коли показувати. Оголошення контекстної реклами дуже вигідні, тому що відображаються перед результатами органічного пошуку і користувачі бачать їх першими. Також власники інтернет-магазинів можуть запускати товарну рекламу на сторінці пошукової видачі, наприклад, Google Shopping. Вона працює за схожим принципом з контекстною рекламою, тільки замість оголошень відображаються міні-картки продуктів.

SEM дуже важливий для бізнесу, який хоче отримувати якнайбільше клієнтів. Для багатьох компаній пошукова видача — це один із головних каналів продажів та отримання трафіку. Для успішності SEM важливо комплексно підходити до просування та використовувати як платні, так і безкоштовні методи.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів