Повернутися до списку

On-Page SEO

On-Page SEO (укр. внутрішнє SEO) — набір дій щодо оптимізації вмісту веб-сторінок з метою підвищення їх позицій в органічному пошуку. On-Page SEO є протилежністю Off-Page SEO, яке зосереджує зусилля спеціаліста на покращенні позиції сайту шляхом дій за його межами. Внутрішнє SEO полягає в покращенні контенту та HTML-коду сторінки. Крім цього, On-Page SEO включає:

  • покращення швидкості завантаження сайту — пошукова система оцінює швидкість завантаження при ранжируванні сторінок і повільний сайт не може бути успішним;
  • оптимізацію мобільної версії сайту — Google використовує mobile-first індексацію при оцінці сайтів, тобто визначає позицію сайту у видачі за контентом на мобільній версії;
  • налаштування Sitemap — для потрапляння в органічний пошук, сторінки сайту повинні бути проіндексовані, а карта сайту підкаже пошуковому роботу які сторінки потрібно сканувати;
  • додавання мікророзмітки — мікророзмітка допоможе створити привабливий розширений сніпет для сторінки в результатах видачі та привернути увагу користувачів;
  • вибір H1, title і description — вони допоможуть відразу проінформувати клієнта про зміст сторінки;
  • налаштування людинозрозумілих URL — читабельна адреса сторінки викликає довіру користувачів;
  • створення грамотних внутрішніх перелінковок — це дозволяє забезпечити масу посилань і утримати користувачів на сайті.

Головну увагу On-Page SEO приділяє якості видимого контенту на сторінці. Контент має відповідати низці вимог, щоб сторінка займала високі місця у видачі та була популярна серед користувачів.

  1. Релевантність. Це один із головних факторів ранжування у пошуковій видачі. Пошукові системи прагнуть показувати користувачам контент, який максимально відповідатиме їх запиту. Контент сторінки повинен повною мірою розкривати тематику запиту та давати відповіді на запитання користувача. Наприклад, якщо ви хочете ранжуватися за запитом «Як вибрати бігові кросівки», а у своїй статті просто розповіли про п'ять кращих моделей для бігу — цей контент нерелевантний. Користувачі роблять запити з певними намірами і пошукова система вирішує, чи збігаються вони з контентом сторінки. Якщо не збігаються, контент потрібно оптимізувати.
  2. Цінність. Контент повинен нести користь читачам, інакше в ньому не буде сенсу. Якщо сторінка має ранжуватися за запитом пов'язаним з певною проблемою, то контент повинен пропонувати реальні шляхи її вирішення. Поради мають бути конкретними та фокусуватися на запиті користувача, не відволікаючись на сторонні теми.
  3. Читабельність. Важливо, щоб користувачі могли легко зрозуміти вміст сторінки — на це впливає не тільки суть контенту, але і його оформлення. Сторінка має бути розбита на заголовки та підзаголовки, у структурі тексту можуть бути списки з тезами та зображення, які допомагають краще сприймати текст. Інакше інформативність та цінність контенту просто загубиться за стінами тексту.
  4. Унікальність. Повний плагіат чужого тексту — смертний гріх, який не простить пошукова система. Успішний контент той, який сформований самостійно від початку до кінця. Якщо це просто рерайт, який не містить нічого свого, то такий контент не досягне успіху в органічному пошуку. Навіть якщо вигадати щось досконало нове по темі неможливо — контент можна подавати по-різному, у своєму унікальному стилі.

Від проведення On-Page SEO багато в чому залежить успіх пошукової оптимізації. Якщо власник сайту хоче серйозно зайнятися SEO, то для повноцінного комплексу робіт краще залучати SEO-фахівця

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів