Повернутися до списку

ROAS

ROAS (Return On Ad Spend) — це маркетинговий показник для вимірювання доходу, отриманого від рекламної кампанії по відношенню до витрат на рекламу. ROAS дозволяє визначити ефективність інвестицій у просування та оцінити, наскільки ці витрати були вигідними. Дослівно термін перекладається як окупність витрат на рекламу.

Для розрахунку ROAS потрібно знати рекламний бюджет і дохід, який компанія отримала від просування. Далі потрібно розділити суму доходу на витрати на рекламу. Наприклад, якщо прибуток від просування склав $1000, а витрати на рекламу — $200, то ROAS дорівнюватиме 5. Це означає, що кожен долар, витрачений на рекламу, приніс власнику бізнесу $5 прибутку. Отримана інформація дозволить не лише оцінити успішність проведеної рекламної кампанії, а й допоможе спланувати наступні. Наприклад, якщо ROAS дорівнює 5, то для отримання $1000 прибутку бізнес повинен витратити не менше $200 на рекламу.

ROAS використовує більшість інтернет-маркетологів, тому що це найпростіший спосіб оцінити успішність рекламної кампанії. Надто низьке значення ROAS стане першим сигналом, що рекламу потрібно оптимізувати і вона не приносить достатнього доходу. ROAS також використовують для порівняння ефективності різних каналів просування. Наприклад, маркетолог дивиться наскільки окупається пошукова контекстна реклама, а потім порівнює показник із рекламою в соцмережах. Це дозволяє визначити, на які канали слід витрачати більше ресурсів, а від яких потрібно відмовитися.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів