Повернутися до списку

Cost Per Click (CPC)

Cost Per Click (укр. вартість за клік) — це модель оплати за рекламу, коли рекламодавець сплачує лише за кліки по оголошенню або банеру. CPC розраховується як сума витрат на рекламну кампанію поділена на кількість кліків на оголошення. Наприклад, витративши на рекламу 2000 грн, ви отримали 98 кліків, тоді вартість за клік буде дорівнювати 20,4 грн. На CPC впливає ряд факторів:

  • частота запитів за якими планується показ оголошення — популярність запиту серед користувачів підвищує вартість кліку;

  • рівень конкуренції між рекламодавцями — якщо багато компаній рекламується за одним і тим же запитом, то це призводить до зростання ціни;

  • релевантність оголошення — реклама має відповідати запитам клієнтів, щоб отримати високий CTR, інакше система буде показувати оголошення рідше та брати за це більше грошей;

  • географія показу — рекламний майданчик враховує кому ви показуєте рекламу та може підвищувати вартість за клік в залежності від платоспроможності аудиторії.

Зазвичай модель CPC використовується для контекстної реклами та ремаркетингу на майданчиках Google, Instagram, Facebook чи інших. Для цього рекламодавець підготовлює контент оголошення, вказує рекламний бюджет та період показу. Для CPC користувач може задати максимальну вартість одного кліку, тобто вище якої ціна не підніметься, але може бути нижчою. Таким чином він стане учасником аукціону разом з іншими рекламодавцями. Система буде обирати оголошення, яке пропонує кращу ціну та відповідає вимогам якості контенту.

Якщо користувач не бажає брати участі в аукціоні, то можна вказати фіксовану вартість кліку. Рекламодавець має розраховувати вартість кліку так, щоб бюджета вистачило на весь запланований період просування. Виставляючи високу ціну легко виграти у конкурентів на аукціоні, але така стратегія не принесе довгострокового успіху — реклама виявиться надто дорогою та невигідною, або бюджет швидко закінчиться.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів