Мінімальна сума замовлення — це нижня допустима вартість товарів, які потрібно додати до кошика, щоб отримати можливість оформити замовлення. Якщо покупець додав у кошик товари, загальна вартість яких нижча за мінімальну суму замовлення, то він не зможе їх купити. Наприклад, за мінімальної суми замовлення $5 — покупець не зможе замовити в магазині товарів на $3.
Мінімальна сума замовлення потрібна інтернет-магазинам, які продають багато дешевих товарів. Продавцям невигідно витрачатися на обробку замовлень із низькою вартістю, тому вони встановлюють мінімальну суму замовлення. Ця функція допомагає збільшити середній чек інтернет-магазину та продавати товари з низькою маржинальністю. Часто мінімальну суму замовлення використовують у комбінації із безкоштовною доставкою для стимулювання клієнтів. Наприклад, зробіть замовлення на $50 та отримайте безкоштовну доставку. Мінімальну суму замовлення можуть використовувати оптові інтернет-магазини, щоб відсіяти роздрібних покупців.
Мінімальну суму замовлення можна встановлювати на окремі категорії товарів, які надто дешеві для їх покупки в одному примірнику. Наприклад, інтернет-магазин не відправлятиме одну упаковку пластикових стаканчиків, тому що витрати на цей процес будуть вищими, ніж дохід від продажу. Інтернет-магазину потрібно підрахувати яка сума мінімального замовлення потрібна для забезпечення рентабельності роботи. При цьому цей показник не варто робити надто високим, щоб не відштовхувати клієнтів.