Just-in-Time або JIT (укр. «якраз вчасно») — концепція, коли комплектуючі та сировина поставляються на виробництво рівно в той момент, коли в них виникає потреба. Таким чином, компанія не витрачається на зберігання товарів і може оперативно змінювати виробничу лінію. Для впровадження JIT у компанії має бути налагоджена комунікація між підрозділами, а також з підрядниками. Важливо своєчасно виявляти потреби виробництва та швидко покривати їх у момент виникнення.
Спочатку концепцію JIT було впроваджено на автомобільному виробництві компанією Toyota. Але з того часу сфера застосування JIT значно розширилася. Наразі концепція застосовується в інших сферах, пов'язаних із виробництвом опосередковано. Як працює концепція, можна побачити на прикладі ресторанів. Наприклад, ресторан робить суші, тому йому важливо, щоб він завжди мав свіжу рибу. Просто заморожений продукт для цього не підходить. Значить, ресторану потрібно, щоб перед початком робочого дня постачальник завжди привозив свіжу рибу, яка буде використана відразу ж у цей день. Якби ресторан використав іншу концепцію, то якість страв була б нижчою і це відобразилося б на задоволеності клієнтів.