Повернутися до списку

Dead Stock

Dead Stock (укр. мертвий запас) — це товари, які зберігаються на складі компанії, але з якихось причин не можуть бути продані. Мертвий запас завдає збитків компанії, тому що вона витрачає гроші на його зберігання і не може компенсувати витрати на виробництво чи покупку. Причинами появи мертвого запасу можуть бути:

  • закупівля надмірної партії товару, яку не вдалося реалізувати;
  • купівля бракованої партії товару, яку неможливо повернути;
  • різке падіння попиту товар;
  • вихід речей із моди;
  • моральне та технічне старіння товару.

З появою мертвого запасу компанія опиняється у важкій ситуації. Продати такий товар складно, а просто утилізувати його шкода. Для реалізації мертвого запасу компанія може використати акції чи великі знижки. Швидше за все, товар буде продано навіть нижче за собівартість, але це хоч якось мінімізує витрати на нього. Також ці товари можна використовувати для розіграшів у соцмережах та роздавати їх своїй аудиторії безкоштовно.

Для запобігання появі мертвого запасу, бізнес повинен грамотно підходити до закупівлі товарів. Купувати товар адекватними партіями, вивчати потреби цільової аудиторії та не приймати ризикованих рішень. Компанії необхідно вчасно реагувати на падіння попиту і діяти, поки інтерес клієнтів до товару досяг критичної точки.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів