Google Analytics — це популярний інструмент веб-аналітики для збору різноманітних метрик про сайт. Інструмент є абсолютно безкоштовним та доступний кожному власнику сайту. За його допомогою можна збирати інформацію про трафік сайту, поведінку користувачів, ефективність просування та багато іншого. Google Analytics інтегрується з сайтом шляхом додавання у код сторінки коду відстеження, який працює у фоновому режимі.
Google Analytics показує інформацію у форматі звітів. Сервіс трансформує зібрані дані у таблиці, графіки та діаграми за допомогою яких можна оцінювати роботу сайту. Звіти можна налаштовувати під свої потреби та змінювати їх вигляд. Звіти Google Analytics можуть розказати про:
-
трафік — його кількість, джерела та якість;
-
поведінку користувачів — які сторінки вони відвідують, скільки часу на них проводять та як взаємодіють з контентом сайту;
-
характеристики користувачів — місцеположення людей, їхній вік, стать, мову та пристрої з яких вони заходять на сайт;
-
конверсії — наскількі успішно користувачі виконують цільові дії;
-
просування — скільки трафіку принесла рекламна компанія та наскільки вона була прибутковою;
-
електронна торгівля — які товари купують користувачі, скільки доходу вони приносять та інше.
Власник сайту може створювати звіти за будь-які часові періоди та порівнювати їх між собою. Google Analytics навіть формує звіти у реальному часі та дозволяє дізнатися, що відбувається на сайті прямо зараз. Це допоможе своєчасно відсліковувати зміни у роботі сайту. Наприклад, після впровадження якоїсь функції сайт перестав працювати коректно та це відобразиться на показниках трафіку в звітах.
Особливо корисною функцією Google Analytics є відслідковування цілей. Власник сайту може вказати за якими діями користувачів має слідкувати система. Наприклад, дивитися за тим хто додає товар в корзину. Потім цю інформацію можна буде застосовувати для своїх маркетингових активностей. Невиконання певних цілей може сповістити власника сайта про проблеми з сайтом або ж на неправильно налаштоване відстежування.
Google Analytics підходить, як досвідченим, так і новим власникам сайтів. Його радять підключати одразу після запуску сайту в роботу. Грамотні власники користуються Google Analytics на протязі всій своїй діяльності. Можливості сервісу, разом з відсутністю плати за нього, роблять Google Analytics один з кращих інструментів веб-аналітики.