Повернутися до списку

Коефіцієнт залучення

Коефіцієнт залучення (англ. engagement rate) — це показник активності користувачів соцмережі на вашій сторінці. Коефіцієнт показує наскільки сильно люди взаємодіють з вашими публікаціями, тобто допоможе дізнатися чи був пост успішним. залучення є однією з головних метрик у соціальних мережах, яку використовують для оцінки роботи профілю.

Раніше популярність профілю визначали за кількістю підписників. Але з часом стало зрозуміло, що такий метод необ’єктивний — аудиторія може бути «мертвою», складатися з ботів або просто не проявляти інтересу. Натомість коефіцієнт залучення враховує всі ці моменти та може показати реальний стан справ. Для цього коефіцієнт залучення враховує:

  • лайки;

  • коментарі;

  • збереження постів;

  • охоплення.

Для розрахунку коефіцієнту залучення можна використовувати декілька різних формул. Перш за все, коефіцієнт рахують як суму всіх реакцій (лайки, коментарі тощо) поділену на загальну кількість підписників та помножену на 100%. Це допоможе зрозуміти як ставиться аудиторію вашого каналу до контенту, який ви публікуєте. Але кількість підписників та людей, які побачили публікації, це два різних числа. Через це для розрахунку залучення також використовують формулу, де замість підписників — показник охоплення, тобто число тих, хто бачив публікацію. Такий підхід допоможе визначити інтерес людей безпосередньо до вашого контенту.

В залежності від ваших цілей, коефіцієнт залучення можна розраховувати як для окремих постів, так і за певний проміжок часу. Загальний коефіцієнт допоможе зрозуміти чи правильну стратегію ведення соцмереж ви обрали. Коефіцієнт для окремої публікації покаже чи цікавою є тематика, формат або стиль обраного поста. Наприклад, спробуйте новий формат публікації та перевірте як відреагують на нього користувачі. Порівняйте отриманий коефіцієнт зі звичайними постами та зробіть висновок щодо влучності нового формату.

Який коефіцієнт залучення вважати нормальним — напряму залежить від кількості підписників. Вважається, що чим більше аудиторія, тим меншим є коефіцієнт. Якщо для 10 000 підписнків показник має складати близько 10%, то для 100 000 хорошою будуть вважати залучення на рівні 5-6%. Для невеликих акаунтів залучення має бути вищою, тому що добитися лояльності маленької групи людей легче. Підвищити коефіцієнт залучення можна декількома способами:

  • використовуйте інтерактивний контент — розіграші, акції тощо;

  • спілкуйтесь з аудиторією в коментарях;

  • публікуйте релевантний та унікальний контент;

  • знайдіть оптимальний час публікації постів;

  • влаштовуйте опитування, голосування та робіть сторіс.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів