Інтернет-магазин Опубліковано: 29.07.2024

Що таке посадкова сторінка

Що таке посадкова сторінка

Посадкові сторінки широко використовуються в інтернет-маркетингу та e-commerce, зокрема. Вони допомагають отримати від користувача потрібну цільову дію та підвищують ефективність просування. Розповідаємо у статті про те, як працюють посадкові сторінки та наводимо їх приклади.

Зміст статті
  1. Для чого потрібна посадкова сторінка
  2. Чим відрізняється лендінг від звичайного сайту
  3. З чого складається посадкова сторінка
  4. Приклади посадкових сторінок
  5. Висновок

Посадкова сторінка або лендінг (англ. landing page) — це спеціальна сторінка або односторінковий сайт, які призначені для виконання маркетингових цілей. Посадкові сторінки створюються під різні завдання, як правило, пов'язані із просуванням продуктів, послуг чи акцій. У цій статті ми розкажемо які функції виконує посадкова сторінка, з чого вона складається та в яких випадках використовується.

Для чого потрібна посадкова сторінка

Головна мета лендингу — переконати відвідувача здійснити цільову дію, наприклад, заповнити форму, зробити покупку або зареєструватися на сайті. Для цього посадкові сторінки використовуються у поєднані з рекламними кампаніями, розсилками та іншими видами просування. Наприклад, коли користувач бачить банер, який рекламує товар, та клікає на нього. Доцільно, щоб він потрапив не на головну сторінку, а саме на посадкову. В цьому випадку це має бути сторінка товарів або каталог.

Створення посадкових сторінок підвищує шанс того, що ви отримаєте від користувача потрібну дію. Адже йому не потрібно шукати інформацію по сайту – він все бачить після переходу за посиланням і там же може прийняти рішення про дію. Що саме має зробити людина – залежить від того, для чого створений лендінг. Функції лендінгу:

  • сповіщає про події, умови акції тощо;

  • збирає контактні дані клієнтів за допомогою форми;

  • спонукає залишати заявки, наприклад, для участі в акції чи вебінарі;

  • спонукає оформити замовлення;

  • допомагає підписатися на розсилку.

Чим відрізняється лендінг від звичайного сайту

На відміну від звичайних сторінок сайту, які містять безліч різних елементів та інформації, посадкова сторінка фокусується на одній конкретній пропозиції. Користувач, який потрапить на цю сторінку, не розпорошуватиме свою увагу на зайву інформацію — він буде концентруватися на тому, що ви хочете йому розповісти, та бачити заклик до дії.

В залежності від мети та потреб, лендінг можна зробити на окремому домені або ж в рамках основного сайту. У випадку інтернет-магазину зазвичай роль посадкових сторінок виконують самі сторінки товарів. Саме на них переходять користувачі з органічного пошуку, реклами та інших каналів просування.

Якщо уявити, що ви збираєтесь запустити акцію на Чорну П’ятницю та надати особливі умови покупки товарів, то створювати для цього окремий лендінг теж немає сенсу. Натомість можна зробити інформаційну сторінку на сайті інтернет-магазину, яка буде присвячена суто акції – вона буде працювати як посадкова сторінка. Туди додати інформацію про умови акції та кнопку з закликом до дії, яка буде вести у каталог товарів зі знижками. Посилання на цю сторінку ви будете використовувати, наприклад, у розсилці з анонсом Чорної П’ятниці.

З чого складається посадкова сторінка

Хороший лендинг має бути лаконічним і складатися лише з кількох елементів.

  1. Заголовок. Заголовок має зацікавити відвідувача та поінформувати його про зміст сторінки.

  2. Пропозиція. На посадковій сторінці потрібно чітко описати, що ви пропонуєте та яку вигоду отримає користувач. Наприклад, яку проблему вирішує ваша пропозиція чи яка потреба клієнта може бути задоволена.

  3. Ключові переваги. Це додаткові аргументи на користь того, чому користувачеві потрібно скористатися вашою пропозицією.

  4. Кнопка дії. На посадковій сторінці завжди має бути заклик до дії, що  підштовхне відвідувача до рішення. Від заклику до дії залежить, наскільки лендинг буде успішно конвертувати відвідувачів у клієнтів. Ця кнопка має бути розташована на помітному і видному місці, виконуючи роль одного з головних елементів сторінки.

  5. Форма для заповнення. Якщо для виконання дії необхідно заповнити форму, то вона має бути простою та короткою — чим менше рядків, тим вища ймовірність того, що відвідувач виконає необхідну дію.

  6. Відгуки та рекомендації. На посадковій сторінці можна розмістити відгуки клієнтів, кейси використання, фото товарів та інші факти, які допоможуть переконати відвідувача як продукт або послугу.

Приклади посадкових сторінок

Розглянемо декілька прикладів посадкових сторінок, які відповідають типовій структурі лендінгів. Наприклад, маркетингова агенція проводить курси на яких навчає користувачів налаштовувати рекламу. При потраплянні на посадкову сторінку відразу видно тему вебінару, його короткий зміст, дату та формат проведення. Також є помітний заклик до дії – кнопка для реєстрації на вебінарі. Якщо прогорнути лендінг нижче, то можна побачити додаткову інформацію про курс, опис рекламного інструменту, викладачів і відповіді на поширені питання.

лендінг вебінар

PUMA запустила колаборацію з Playstation та створила посадкову сторінку на сайті інтернет-магазину. Фактично це одна зі сторінок каталогу товарів. На ній компанія розмістила тематичний банер, опис колаборації та кнопку із закликом до дії. При натисканні кнопки користувач потрапляє у каталог і переглядає товари з можливістю їх купити.

лендінг товарів

Медичний маркетплейс Apteka911 запустив послугу телемедицини та зробив під це лендінг. Користувачу відразу пропонують заповнити форму, яка складається з номеру телефону, та дві кнопки заклику до дії на вибір. Далі на посадковій сторінці розміщена більш розгорнута інформація про послугу та лікарів, які її надають.

лендінг послуги

Висновок

Посадкова сторінка — один із основних інструментів інтернет-маркетингу, який допомагає збільшити конверсію та залучити нових клієнтів. Для створення ефективної посадкової сторінки потрібно визначитися з цілями лендингу, попрацювати над його структурою та зручністю для відвідувачів. Застосовуйте лендінги у комбінації з рекламними кампаніями та підвищуйте конверсію трафіку у дію.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів