У цій статті ми розповімо про алгоритм пошуку трендових товарів, покажемо на практиці, як він працює, та складемо список з семи товарів, які зараз в тренді.

Джерела ідей для трендових товарів

Все придумано до нас, як і трендові товари. Це означає, що не треба вигадувати їх з нуля, а достатньо уважно вивчити вже існуючі товари. Краще за все для пошуку ідей підійдуть закордонні майданчики. Зазвичай, всі тренди йдуть до нас звідти, тому логічно шукати їх там, а не очікувати тут.

Маркетплейси

На багатьох маркетплейсах можна знайти розділ з бестселерами — найпопулярнішими товарами. Наприклад, на Amazon він поділяється на категорії та підкатегорії товарів, що полегшує пошук. Переглядаючи їх, можна визначити, що користується попитом у покупців у ніші вашого інтернет-магазину. 

Список оновлюється кожну годину, що перетворює його на чудовий індикатор трендів

Але не на всіх маркетплейсах можна знайти цей розділ. У такому випадку, альтернативою йому стає сортування за кількістю замовлень. За таким принципом, що і на Amazon, обирайте цікаві категорії товарів і дивіться, які з них замовляють частіше. Саме вони можуть бути трендовими. 

Сортування за кількістю замовлень на Aliexpress

Специалізовані сайти

Є чимало сервісів, які займаються відстежуванням трендів для інтернет-магазинів: trendhunter, ecomhunt та інші. Зазвичай, їх послуги є платним, але можна знайти й безкоштовний контент з цінною інформацією. Наприклад, статті з підбірками трендових товарів або більш об’ємні звіти по трендам за рік.

Форуми та соцмережі

Слідкуйте за форумами та соцмережами — там завжди знайдеться місце для обговорення трендових товарів. На reddit можна знайти підфоруми, на яких власники інтернет-магазинів з різних країн діляться особистим досвідом. Можливо, одне з таких обговорень підкаже вам ідею. 

Інша відома спільнота Pinterest регулярно робить підбірку з сотні трендових інтересів користувачів. У підборці не так багато трендових товарів, але вона може стати джерелом натхнення для власної ідеї. 

За даними Pinterest, інтерес до домашніх кінотеатрів значно зріс

Пошук Google

Під час пошуку трендових ідей, не варто нехтувати звичайним пошуком у Google. Робіть запити по типу «трендові товари осені» та вивчайте результати. Ви навряд чи  наштовхнетесь на золоту жилу, але грамотно фільтруючи інформацію завжди можна знайти щось цінне.

Перевірка трендовості товару на українському ринку

Треба враховувати, що географія впливає на інтереси користувачів. Тому, коли ви знайшли ідею для трендових товарів, треба перевірити, наскільки вона актуальна для українського ринку. Для перевірки трендовості підійде Google Trends.

  1. Введіть у стрічку запиту знайдену вами ідею.

  2. Виберіть потрібну країну, щоб отримати статистику по запитам, зробленим з України. 

  3. Встановіть часовий проміжок. Якщо вас цікавить короткострокова перспектива — оберіть останні 90 днів, якщо хочете отримати загальну картину — дивіться статистику за рік чи навіть більше.

  4. Оберіть розділ пошуку. Google Trends дозволяє отримувати статистику навіть по пошуку в YouTube, але нас цікавлять звичайні запити.

Наприклад, за даними Pinterest, інтерес користувачів до домашніх кінотеатрів значно виріс. Візьмемо цей варіант і перевіримо наскільки він актуальний для українських користувачів. Як бачимо з графіку, популярність домашніх кінотеатрів 10 місяців тому була на піку, а потім поступово почала знижатися та впала нижче середнього рівня. Висновок: домашні кінотеатри в Україні зараз не в тренді. 

Меню Google Trends: 1) строка з запитом; 2) географія пошуку; 3) часовий проміжок вибірки; 4) розділ пошуку

Моніторинг конкурентів

Треба знати асортимент своїх конкурентів. Немає нічого поганого у тому, щоб дізнатися про трендовий товар від них і потім використовувати його самим. Особливо, якщо ваш інтернет-магазин орієнтований на маленьку нішу. Якщо ж ви заточені на широку аудиторію, є сенс проводити моніторинг не лише прямих конкурентів, але і всього ринку в цілому.

Знов візьмемо домашній кінотеатр і подивимось кількість пропозицій на популярному вітчизняному маркетплейсі. 

Результати пошуку у категорії домашні кінотеатри

660 сумарних пропозицій для не трендового товару — це багато. У цьому випадку, для можливості продати буде важливо не стільки трендовість товарів, скільки розкрученість інтернет-магазину, його репутація і так далі. Це ще більше запевняє нас у тому, що цей товар нам не підходить.

Використання алгоритму пошуку трендового товару на реальному прикладі

Використаємо наш алгоритм, щоб самостійно знайти товар, який зараз в тренді. Почнемо з ідеї. Для цього зайдемо до розділу бестселерів на Amazon і оберемо нішеву категорію товарів для зменшення конкуренції. Наш вибір зупинився на: «Електроніка» > «Аксесуари та Приладдя» > «Аудіо та Відеоаксесуари». 

Список популярних товарів у підкатегорії «Аудіо та Відеоаксесуари»

Перші місця займають різноманітні кріплення для телевізорів та відеокабелі, але вже на дев’ятому місці розташувався пульт дистанційного керування. Також в першій двадцятці є ще декілька пультів. Щоб упевнитися в трендовості, перевіримо кількість замовлень по товарам на Aliexpress у підкатегорії «Інші електронні аксесуари». 

Сортування по кількістю замовлень у підкатегорії «Інші електронні аксесуари»

Тут також на головних позиціях пульти дистанційного керування. Виглядає добре, але треба перевірити, наскільки цей товар актуальний для українських користувачів. Зайдемо до Google Trends та подивимось популярність запиту «Пульти дистанційного керування» протягом останніх двох років. 

Статистика Google Trends по запиту «Пульти дистанційного керування»

Графік свідчить, що у цього запиту доволі стійка популярність — більшу частину часу вона була середньою та вище середнього. Зараз спостерігається стабільний інтерес вище середнього і це не може нас не тішити.

Цей товар можна зробити більш нішевим. У звіті про тренди за 2020 рік, trendhunter згадують зростання популярності голосового керування. Голосове керування чудово комбінується з дистанційним пультом. Перевіримо, наскільки цей товар поширений на українському маркетплейсі. Зробимо запит «Голосовий пульт» в категорії «Універсальні пульти дистанційного керування». 

Результати пошуку по запиту «голосовий пульт» на Rozetka

46 позицій, з яких лише 32 у наявності, підтверджують нішевість цього товару з невеликою конкуренцією з боку інших інтернет-магазині. Що ми встановили у результаті нашого невеликого дослідження: 

  • товар є популярним на закордонних маркетплейсах;

  • українські користувачі цікавляться пультами дистанційного керування;

  • у ніші голосових пультів невелика конкуренція. 

З цього всього можна зробити висновок, що товар є трендовим і на нього можна звернути увагу.

Сім трендових товарів просто зараз

За цим же принципом ми обрали сім трендових товарів та ділимося ними з вами. Можливо, один з них допоможе вам знайти свою нішу, яка дасть поштовх вашому бізнесу

  1. Пульти дистанційного керування. Щоб зробити їх нішевими, зверніть увагу на пульти з голосовим керуванням.

  2. Планшети. Здається, що планшети віджили своє та що їхня популярність на нулі, але наш алгоритм показує, що це не так.

  3. IP-камери. Камери відеоспостереження дуже популярні за всіми показниками, а щоб зробити товар нішевим — зверніть увагу на IP-камери з датчиком руху.

  4. Кухонні ваги. За цей рік у людей помітно зріс інтерес до вимірювань на кухні.

  5. Настільні ігри. До настолок постійно зберігається середній інтерес, але графіки за останні два роки показують, що від осені до зими їхня популярність різко зростає.

  6. Смарт-годинники. Вони довгий час набирали популярність і зараз знаходяться на її вершині. Це один з найтрендовіших товарів.

  7. Вафельниця. Неочевидний товар, але це найпопулярніший кухонний пристрій у розділі бестселерів на Amazon, з постійним інтересом вище середнього від українських користувачів.

Новий коментар
Оцінка