Безкоштовний вебінар "Як визначити цільову аудиторію для інтернет-магазину"

З попереднього масштабного оновлення пройшло три місяці. За цей час ми допрацювали SEO-можливості, впровадили розширений дизайн, допрацювали та прискорили роботу API та виправили безліч помилок.

Оновлення SEO-можливостей

За останній рік ми отримали багато рекомендацій від SEO-агенцій, які займаються просуванням сайтів наших клієнтів. Щоб кожного разу не впроваджувати одні й ті ж самі доопрацювання, ми випустили велике SEO-оновлення. У ньому значно удосконалили існуючі можливості та додали нові.

Що ми зробили?

  1. Додали нові можливості по управлінню індексацією сайту. Запровадили тег meta-robots, додали можливість закривати сторінки каталогу та мовні версії від індексації.
  2. Реалізували стандартну можливість відкривати для індексації необхідні фільтри та формувати для них SEO-теги по шаблонах.
  3. Оновили алгоритм генерації sitemap.xml, додали туди посилання на зображення, мовні версії сторінок, а також автоматичну розбивку на кілька файлів, якщо кількість сторінок перевищує 50 тисяч.
  4. Розширили можливості SEO-шаблонів. Додали висновок будь-яких характеристик товару, нумерацію для зображень, розділили шаблони для тегів alt і title. А також поліпшили можливості шаблонів для фільтрації та пагінацію.
  5. Впровадили безліч інших дрібних поліпшень і виправили всі відомі нам помилки по SEO-налаштуваннях.
  6. Деталі можна дізнатися з нашої статті про нові SEO-можливості.

Оновлення API

Ми провели серйозні доопрацювання цього механізму та прискорили його роботу. Також було додано нові функції та додаткові налаштування для старих функцій.

Більш детально читайте в детальному описі релізу 3.16.

Розширений дизайн

Ми випустили велике оновлення з налаштування дизайну. Детальніше про розширений дизайн ми розповімо пізніше в окремому пості.

Та інші доробки

Ми поліпшили швидкість і логіку роботи пошуку.

Банери тепер можна додавати в будь-якому розділі сайту.

Додано можливість згортати фільтри.

Додано новий варіант експорту — фід для Google Adwords.

А також виправили всі помилки. Детальніше вони розписані в детальному огляді релізу 3.16.

Комментарии