Кейси Оновлено: 23.01.2024

Як інтернет-магазин одягу втілює українські тренди та залучає іноземних покупців без рекламного просування — історія Dubhumans

Як інтернет-магазин одягу втілює українські тренди та залучає іноземних покупців без рекламного просування — історія Dubhumans

Українські товари мають попит за кордоном, навіть якщо для їх просування докладається мінімум зусиль — підтверджує приклад Dubhumans. Магазин продає власний одяг з ексклюзивними принтами і планує активно розвиватися на зарубіжних ринках.

Зміст статті
  1. «Українська символіка зараз дуже популярна за кордоном»
  2. «Іноземців не бентежить тривала доставка. Якщо вони замовили товар, то готові його чекати»
  3. «Покупці із закордону самостійно нас знаходять»
  4. «Хорошоп дозволяє уникнути багатьох можливих проблем із сайтом»
  5. «План “мінімум” при масштабуванні на закордонний ринок — створення англомовної версії сайту»

Dubhumans — український бренд одягу з ексклюзивними принтами. Компанія розвивається на вітчизняному ринку та планує активне масштабування за кордоном, адже товари мають попит серед іноземних покупців. Ми поспілкувались з представником Dubhumans, який розповів:

  • чому бізнес не користується послугами фулфілменту;
  • яка відмінність між покупцями з України та за кордоном;
  • що важливо для успішних продажів на маркетплейсі Etsy;
  • як інтернет-магазину вдається залучати іноземних клієнтів без запуску реклами; 
  • з чого почати підготовку інтернет-магазину до продажів за кордон.

«Українська символіка зараз дуже популярна за кордоном»

Розкажіть про ваш бізнес, чим займаєтесь та що продаєте?

Наш асортимент — це жіночі та чоловічі футболки, худі, світшоти, спортивні костюми. Весь одяг в нас власного пошиву, маємо своє виробництво. Проте на даний момент наша найбільша цінність — це авторські принти. Ми слідкуємо за трендами на українському ринку, розробляємо відповідні зображення та переносимо їх на тканину. Наразі більшість наших принтів — патріотичні. Виготовляємо також одяг на замовлення, наприклад футболки з фірмовою символікою для інших компаній. 

Зараз ми розширюємося і плануємо більше зосередитися саме на пошиві одягу, готувати якісні, унікальні речі та активніше виходити на міжнародний ринок. Українська символіка зараз дуже популярна за кордоном. На інші країни в нас припадає кілька відсотків продажів, але ми не ведемо рекламних кампаній для залучення іноземних покупців.

З яких країн вже отримували замовлення?

Країни ЄС, США, Велика Британія. За кордоном в нас купують одяг саме з українськими національними символами, наприклад гербом чи етнічними орнаментами типу вишиванки. Наразі ставимо собі за мету більше продавати іноземцям. Саме іноземцям, а не українцям за кордоном. Співвітчизників ми можемо залучати і в Україні.

Чи помітили відмінності в поведінці між покупцями за кордоном та в Україні? 

Особливої різниці між українськими покупцями та закордонними немає. Єдина відмінність в тому, що іноземці хочуть більше живого спілкування з інтернет-магазином. Якщо наші люди вже звикли до автоматизованої обробки замовлень, навіть без дзвінка після оформлення покупки, то із закордонними клієнтами навпаки. Вони чекають на комунікацію з представником інтернет-магазину, більше запитують про товар.

«Іноземців не бентежить тривала доставка. Якщо вони замовили товар, то готові його чекати»

Як організували доставку закордонних замовлень? 

Наразі відправляємо всі замовлення з українського складу. Використовуємо Укрпошту — це найбільш зручний варіант для нас. Укрпошта працює майже з усіма країнами, до того ж здійснює доставку за порівняно невисокими тарифами. Також декілька разів відправляли замовлення Новою Поштою Глобал. Нам легко оформлювати міжнародні посилки, адже вартість та об’єми товарів не перевищують встановлені операторами ліміти. З приводу митних платежів, то тут все залежить від країни, куди доставляється товар. Вони нараховуються покупцям. Тому отримувачам потрібно знати який податок в їх країні за посилки із закордону, так само як і українцям слід попередньо ознайомитись з додатковими платежами за замовлення з інших країн. 

Щодо термінів надходження товарів з України, то іноземців не бентежить тривала доставка. Якщо вони замовили товар, то готові його чекати. Принаймні в нас не було такого, щоб хтось відмовлявся від замовлення через те, що воно довго йде поштою.

Ви зазначили, що плануєте активніше виходити на міжнародний ринок. Чи будете вносити зміни в логістичні процеси? 

Так. В перспективі ми плануємо користуватися послугами фулфілмент-центрів для того, щоб здійснювати доставку іноземним покупцям за кілька днів. Скоріш за все це будуть оператори зі складами в США та європейських країнах. Співпраця з фулфілмент-сервісами потребує більш універсального продукту. На даний момент ми не маємо залишків на складі та здійснюємо індивідуальне нанесення принтів. Тобто, наприклад, отримали замовлення на футболку з певним малюнком — друкуємо принт та відправляємо одяг покупцю. При роботі з посередниками необхідно заздалегідь виготовити партію товарів вже з принтами та надіслати її для зберігання на складі. Це зовсім інша стратегія, яку ми плануємо згодом реалізувати окремо під продажі за кордон.

«Покупці із закордону самостійно нас знаходять»

Як залучаєте потенційних клієнтів з інших країн?

Покупці із закордону самостійно нас знаходять. Деякий відсоток трафіку — це органіка завдяки англомовній версії сайту. На англійську ми перекладаємо весь контент, але SEO-просуванням не займаємося. Також отримуємо замовлення в соцмережах. Їх ми ведемо українською, але іноземці все одно знаходять наші сторінки та пишуть. Інколи ми співпрацюємо з інфлюєнсерами із Європи. Зараз в нас налагоджена робота з трьома лідерами думок, які активно підтримують українськість. При чому це не типова реклама в соцмережах, яку всі звикли бачити у блогерів. Ми просто відправляємо одяг, інфлюєнсери публікують в ньому контент, відмічають нас і все. Але люди переходять за посиланням та цікавляться нашими виробами. 

Чи розміщуєте товари на міжнародних маркетплейсах?

Ми зареєстрували магазин на Etsy ще 5 років тому. Тривалий час маркетплейс був недоступним для нових продавців з України, так як в нашій країні не підтримувалась їх внутрішня платіжна система Etsy Payments. Ми створили обліковий запис, коли це ще було можливо. Платежі приймаємо через PayPal, в цьому нам допомагає посередник — компанія Western Bid, так як для українських підприємців PayPal дуже обмежений. Модель роботи така, що оплата надходить на гаманець Western Bid, а потім ми офіційно виводимо кошти на свій ФОП, посередник отримує комісію. Все «в білу» і це дуже радує.

Зараз ми вивчаємо та тестуємо Etsy як канал продажів. Просто завантажуємо товари і аналізуємо затребуваність на них залежно від тематики. Поки що для себе виділили три ключових запити, за якими наші вироби можуть мати хороший попит — природа, кемпінг, спорт. Також на Etsy ми підключали внутрішню рекламу, тому що без неї продавати на маркетплейсі дуже важко. Ще один важливий момент — рейтинг магазину. Чим більше оцінок та відгуків — тим краще ранжуються товари у видачі. Нам над цим потрібно працювати. Тому поки вивчаємо, аналізуємо та вчимося.

Наступним кроком запланували розміщення асортименту на eBay. Поки що зосередились на цьому маркетплейсі, тому що робота з Amazon передбачає зберігання товарів на їх складі, тобто за принципом фулфілменту. Налагоджувати роботу із фулфілмент-центрами ми плануємо згодом.

«Хорошоп дозволяє уникнути багатьох можливих проблем із сайтом»

Як адаптували сайт під іноземний ринок?

Ми зі старту перекладали сайт на англійську, також налаштували розділ доставки, підключили відображення цін в валюті для англомовної версії. Наразі цього нам достатньо, вже маємо певну кількість органічних переходів. З часом плануємо зайнятися SEO на анлійській мові. 

Які сервіси оплати використовуєте на своєму сайті?

На сайті в нас підключений LiqPay і цього цілком вистачає. Там є всі потрібні методи оплати — від введення даних банківської картки до Apple Pay, Google Pay. Єдине, що може трохи бентежити іноземних покупців — це інший вигляд платіжної системи. До прикладу, за кордоном користувачі звикли використовувати Stripe, звикли до певних алгоритмів, дизайну. Щось нове їх на початку може відлякувати. Але це не збільшує відсоток відмов від покупки. Їх кількість приблизно така ж, як і від українських користувачів. Причини можуть бути абсолютно різні.

Чи працювали з іншими платформами створення інтернет-магазинів до Хорошопу?

Спочатку ми зробили сайт на WooCommerce як тестовий, спробували і почали шукати іншу платформу. При роботі на WooCommerce ми стикалися з проблемами щодня. Це могли бути якісь технічні неполадки — щось зависає, повільно завантажується, інші труднощі. Ми намагались усувати помилки, налагоджувати роботу, але ця платформа передбачає підключення плагінів. Плагіни один з одним конфліктують, і це дуже часта проблема. Така ж ситуація і з OpenCart — багато плагінів і конфлікти між ними. Індивідуальна розробка сайту з нуля — дуже кропіткий, тривалий і дорогий процес. Ми зупинили свій вибір на Хорошопі і вирішили труднощі, з якими стикались на інших платформах. Хорошоп дозволяє уникнути багатьох можливих проблем із сайтом.

«План “мінімум” при масштабуванні на закордонний ринок — створення англомовної версії сайту»

Що можете порадити підприємцям, які прагнуть продавати за кордон? 

План «мінімум» — створити англомовну версію сайту. На старті перекладати тексти можна навіть через Google Translate, цього буде достатньо. Ще варто налаштувати розділ доставки і вибір країни.

Вже наступним етапом можна налагоджувати роботу з фулфілмент-центрами, щоб для клієнтів була швидша і дешевша доставка. Це основа, на яку варто орієнтуватися, однак звісно насамперед все залежить від специфіки товарів, які продає інтернет-магазин.
 

Продавайте за кордон з України

Обирайте доступні методи оплати, доставки, створюйте сайт та стартуйте продажі

img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів