В нашій статті розповідаємо про функції онлайн-чатів та популярні українські сервіси.
Онлайн-чат — це віджет на сторінці сайту інтернет-магазину, який дозволяє клієнту отримати письмову консультацію від менеджера. В цій статті ми розповімо про функції онлайн-чатів та наведемо приклади українських сервісів, якими можна замінити російські аналоги.
Для чого потрібен онлайн-чат
Онлайн-чати допомагають залучати відвідувачів сайту до спілкування, надавати їм консультацію та перетворювати їх на покупців. Якщо запит клієнта типовий, то магазин може налаштувати шаблони відповідей та участь менеджера буде не потрібною. В інших випадках спілкування з користувачем відбувається в режимі реального часу. Звернутися до магазину клієнт може через чат, безпосередньо на сторінці сайту, або ж через месенджери, перейшовши у них з віджету. Всі повідомлення, незалежно від каналу спілкування, збираються в єдиному інтерфейсі, що значно полегшує обробку звернень.
Основні функції онлайн-чатів
Технічні можливості онлайн-чату мають відігравати ключову під час вибору сервісу. Від цього залежить генерація лідів, якість обслуговування клієнтів, зручність користування та багато іншого. Ми склали перелік функцій на які ви маєте першочергово звертати увагу, коли обираєте сервіс.
Чому варто відмовитись від використання російських онлайн-чатів
Серед українських інтернет-магазинів поширені онлайн-чати, які обслуговуються російськими компаніями. Можливо, дехто використовує їх несвідомо та просто не знає про приналежність віджету до країни агресору. Для того, щоб ви уникали ворожі сервіси, ми зібрали перелік найбільш популярних російських онлайн-чатів. Також цей список стане у нагоді тим, хто тільки збирається встановлювати віджет на свій сайт та розглядає різні варіанти. Російські онлайн-чати: JivoSite, Chatra, Envybox, LiveTex, CarrotQuest, Convead, Callibri.
Якщо ви користуєтесь одним з цих сервісів, то настав час від нього відмовитися. Відмова від використання російських онлайн-консультантів має, як етичні, так і безпекові причини. Сервіси зберігають історію чатів та можуть збирати особисті дані клієнтів. Існує ризик, що особиста інформація потрапить до рук окупантів та це призведе до неочікуваних наслідків. Після переходу на український сервіс, радимо видалити всі цінні дані з ворожого сервісу.
Українські онлайн-чати
Binotel
Binotel Online Chat — багатофункціональний чат, який автоматично розпочинає вести розмову з клієнтами та відповідає їм за допомогою шаблонних відповідей. Головний акцент сервіс робить на максимальному залученні відвідувачів до розмови та уважному ставленні до їхніх запитів. Сервіс нагадує операторам про чати, які ще не отримали відповіді, та разом з цим утримує користувача завдяки автовідповідачу.
Вартість: Binotel Online Chat коштує 150 гривень на місяць за кожного оператора. Після першого місяця використання, діє акція — наступні два місяця безкоштовні.
Skibble
Skibble — онлайн-чат, який виконує функції агрегатору повідомлень з різних месенджерів. Усі звернення клієнтів обробляються в одному інтерфейсі. Сервіс дозволяє аналізувати діяльність менеджерів та визначати ефективність роботи, наприклад середню швидкість відповіді. Завдяки веденню клієнтської бази, Skibble здатний проводити масові розсилки у Viber та Telegram. Сервіс стане доброю заміною російських сервісів та його можна розглядати, наприклад, як аналог LiveTex.
Вартість: Skibble пропонує безкоштовний тариф для одного користувача. Тариф для 5 користувачів — від 499 гривень на місяць, для 10 — від 599 гривень на місяць. Усі тарифи розраховані на підключення 1 оператора.
HelpCrunch
HelpCrunch пропонує онлайн-чат з поглибленими можливостями. У сервіса реалізована мультиканальність, локалізація чатів для користувачів з різних країн, налаштування дизайну віджету та перегляд повідомлень клієнта ще під час друку. Консультант інтегрується з іншим інструментом від HelpCrunch — базою знань. Завдяки поєднанню цих двох інструментів, клієнти можуть самообслуговувати себе. Усі контакти зберігаються, а контактні дані можна збирати за допомогою вбудованих форм.
Вартість: Базовий тариф для одного менеджера коштує від 12 € на місяць. Вартість залежить кількості операторів. Для тестування можливостей компанія надає 14 днів безкоштовного тестового періоду.
Kwizbot
Kwizbot надає послуги з розробки онлайн-чатів для середнього та великого бізнесу. Компанія пропонує різні рішення для окремих галузей. Серед можливостей сервісу є омніканальна панель для обробки звернень, конструктор чат-ботів, кастомізований віджет чату та багато іншого. Наприклад, менеджер може конструювати різноманітні сценарії розмов та спілкуватися з клієнтом через відеозв’язок.
Вартість: ціна Kwizbot залежить від кількості операторів та повідомлень. Компанія індивідуально розраховує тариф. Клієнтам з України компанія йде назустріч і дозволяє користуватися сервісом навіть із частковою оплатою.
JediDesk
JediDesk дозволяє оптимізувати продажі через месенджери. Це омніканальна система для автоматизації роботи з клієнтами, що об'єднує всі канали комунікації в одному місці: чат на сайті, боти Telegram + Viber. Готова база знань в чат-ботах та мультимовний віджет на сайт. Завдяки функціоналу чат-бота JediDesk збирає контакти клієнтів для подальшого спілкування.
Вартість: платний тариф стартує від $20 на місяць. Є безкоштовний тариф із обмеженим функціоналом.
Gerabot
Gerabot — це конструктор чат-ботів, з можливістю підключення онлайн-чату. Сервіс дозволяє створити чат-бот самостійно або пропонує розробити індивідуальне рішення під ключ. Використовуючи інструменти системи, можна обробляти заявки клієнтів, що надійшли через telegram, viber чи facebook, в одному інтерфейсі.
Вартість: платний тариф - від 18 $ на місяць. Є тестовий період 14 днів.
SendPulse
Чат для сайту від платформи SendPulse має адаптивний дизайн та дозволяє створювати автоматичні повідомлення, які будуть надсилатися у відповідь на дії або поведінку користувачів. Онлайн чат можна зв'язати з CRM, месенджерами та чат-ботами.
Вартість: Перші 1000 активних користувачів та 10 000 діалогів у всіх месенджерах — безкоштовні. Далі вартість залежить від кількості підписників
Висновок
Українські онлайн-чати надають усі необхідні функції для якісного обслуговування клієнтів. Ціновий діапазон та наявність безкоштовних тарифів дозволяють підібрати продукт, який буде підходити вам за бюджетом. Ваш перехід з російський сервісів стане вагомим внеском у підтримку українського бізнесу та економіки.