Вибрати хорошу назву для інтернет-магазину складно і цей процес може забрати багато часу. Написали статтю, яка спростить ваш вибір.
Вдала назва магазину допоможе вашому бренду бути впізнаваним і отримати більше лояльних клієнтів. Дослідження Customer Thermometer показало, що 65% споживачів мають емоційні зв'язки з брендами, а підсвідоме сприйняття певного бренду — вирішальний фактор. Згідно з даними Тоні Хейла, 55% відвідувачів сайту підуть з нього через 15 секунд. Єдине, що вони встигнуть прочитати — назва, тому вона повинна запам'ятатися й одночасно асоціюватися з чимось позитивним.
Як придумати назву інтернет магазину
Оригінальна назва
Приклади: Фокстрот, ЖЖУК, Цитрус.
Подібні найменування інтернет магазинів не мають відношення до товарів, які ви продаєте. Вони спрямовані на створення ідентичності бренду. Переваги подібних назв у тому, що вони унікальні, пов'язані виключно з вами й не створюють проблем з вибором домену або назви бізнес-сторінок у соцмережах. Недоліки в тому, що унікальному імені потрібно більше часу, щоб запам'ятатися людям. Крім того, клієнтам з першого погляду не зрозуміло, чим займається бізнес.
Назва, яка відповідає ніші товарів
Приклади: Serebro.ua, Автошини.com, Tabletka.kh.ua, INSTRUMENT-OPTOM.com.
У цьому випадку назва збігається з основним ключовим словом для вашого бізнесу. Для дуже популярних ніш, наприклад, для інтернет-магазинів одягу, це недоцільно, адже сайт загубиться в пошуку за сотнями інших, плюс більшість доменів вже давно зайняті. Однак для чогось більш конкретного, наприклад, аксесуарів, його можна успішно застосовувати.
Цей прийом використовується в основному тоді, коли SEO є пріоритетним для інтернет-магазину. Але якщо ви хочете створити серйозний бренд з перспективою розвитку, краще використовувати іншу назву. Для росту, сайту потрібна ідентичність.
Поєднання двох варіантів
Приклади назви інтернет магазинів: MobiKing.net.ua, EasyMac, AutoCapriz, MasterZoo.
Це дуже поширений спосіб. У назві ключове слово бізнесу об'єднується з іншими словами. Або можна використовувати модифікацію ключового слова, але таким чином, щоб можна було ідентифікувати корінь.
Цей спосіб дозволяє використовувати переваги SEO-орієнтованого імені, й одночасно з цим створити унікальне найменування.
Як створити назву інтернет-магазину: поради
Нехай вона буде короткою і простою
Коротке ім'я швидко запам'ятовується, легко вимовляється і без особливих зусиль вписується у заголовок головної сторінки інтернет-магазину. Але придумати його може бути складно. Нові бренди запускаються кожного дня, тому імена, які вам подобаються, безсумнівно, подобаються і комусь іншому.
-
Спробуйте різні комбінації коротких слів. Добре запам'ятовуються слова, які римуються або повторюються, наприклад, Lina Malina, Tuk-Tuk.ua тощо.
-
Придумайте нове слово або трохи змініть вже наявне. Назви технологічних брендів Google, eBay і Skype звичні та впізнавані, хоч це і не справжні слова.
-
Використовуйте слова з особистим значенням. Це може бути псевдонім для вашої рідної людини, ім'я вихованця або ваше прізвище. Використання особистого імені полегшує ідентифікацію вашого магазину на особистому рівні. Приклад — online.voronin.ua, kochut.org.
-
Переконайтеся, що назва нормально відміняється. Якщо взяти за приклад інтернет-магазин capsula328.com, то його можна відміняти лише в скороченому вигляді: купити на капсулі, зайти на капсулу тощо. Ніхто з користувачів не буде під час розмови використовувати повну назву, і через це трохи втрачається ідентичність інтернет-магазину.
Подбайте про домен
Технічно немає різниці, в якій доменній зоні реєструвати назву для свого інтернет-магазину. Але варто брати до уваги поділ на міжнародні зони — .com, .org, .net, .info, і регіональні, до яких належать зони країн, — .ua, .com.ua.
Перед тим, як назвати інтернет-магазин, з'ясуйте, чи доступні для реєстрації домени. Може бути складно знайти домен у міжнародній зоні .com, адже це найпопулярніший домен верхнього рівня (TLD) і він існує вже давно.
Якщо .com для обраного імені немає, можна використовувати інші TLD. Якщо ваш інтернет-магазин орієнтований на ринок України й у вас є торгова марка, краще реєструвати домен у регіональній зоні, наприклад, ua. За інших рівних умов, при ранжируванні за регіональним запитом він отримає перевагу у видачі перед аналогічним сайтом у міжнародній зоні.
Також важливо переконатися, що вам юридично дозволяється використовувати придуману назву. Єдиний 100% спосіб це дізнатися — поспілкуватися з юристом.
Перевірте репутацію назви
У пошуку Google варто перевірити, які сторінки видаються за потенційною назвою вашої компанії. Це допоможе уникнути ситуацій, коли так само називається недобросовісна компанія з поганими відгуками та незадоволеними клієнтами. Також варто перевірити Twitter, Facebook, Instagram та інші соцмережі. Це допоможе уникнути репутаційних втрат у майбутньому.
Висновок
Щоб вдало вибрати ім'я інтернет-магазину, варто правильно вибрати тип назви, подбати про вільний домен, переконатися, що у назви хороша репутація тощо. Це повноцінна частина роботи, яка згодом дасть помітні результати.