Інтерв'ю Опубліковано: 19.06.2024

«Після переїзду на Хорошоп ми помітили збільшення трафіку на сайт» — історія міграції з WordPress інтернет-магазину Lotus Flower

«Після переїзду на Хорошоп ми помітили збільшення трафіку на сайт» — історія міграції з WordPress інтернет-магазину Lotus Flower

Тривалий час виробник пігментів та тіней для макіяжу Lotus Flower мав інтернет-магазин на WordPress, однак вирішив мігрувати з CMS. В інтерв’ю для Хорошоп засновниця бренду поділилась, з якими труднощами вона зіштовхнулась, працюючи із WordPress, чому обрала нашу платформу та як це вплинуло на роботу бізнесу.

Зміст статті
  1. «При роботі на WordPress потрібно було постійно звертатись до технічних спеціалістів» 
  2. «Дуже важливо, щоб сайтом було просто користуватись як власнику, так і клієнту. Хорошоп задовольняє цей критерій»
  3. «Ми заохочуємо нашу аудиторію відразу переходити на сайт»
  4. «Плануємо вийти в топ в нашій ніші, і сподіваємося, найближчим часом в нас це вийде»

Lotus Flower — інтернет-магазин пігментів та тіней для макіяжу з власним виробництвом. Близько шести років власниця бізнесу мала сайт на WordPress, але вирішила мігрувати на нашу платформу. Що стало причиною такого рішення та як покращилась робота бізнесу, вона розповіла в інтерв'ю для Хорошоп.

«При роботі на WordPress потрібно було постійно звертатись до технічних спеціалістів» 

Розкажіть про ваш бренд. Як розпочинали бізнес та чи відразу створили сайт?

Ми продаємо тіні для макіяжу, маємо власне виробництво в Києві. У свій час я закінчила курси візажиста та гримера та цікавилась цим напрямком. Замовила сировину в США для створення пігментів та тіней, тару в Китаї, та вирішила самостійно виготовляти косметику — створювати такі кольори, які мені подобаються. Так з’явились 50 перших тіней. Ми зробили гарні фото та почали продавати в Instagram. Якісно презентувати всі 50 товарів в соцмережі було важко, тому відразу, ще до запуску бренду, стали створювати свій сайт. Тим паче, що ми планували продавати більше товарів. 

Чотири роки тому ми провели ребрендинг та обрали нову назву Lotus Flower. В нас зареєстрована торгова марка, ми працюємо офіційно.

Засновниця Lotus Flower

Як створювали інтернет-магазин?

Раніше ми не мали досвіду створення інтернет-магазинів, тому керувались описами в інтернеті та відгуками інших. Прочитали про WordPress, що ця CMS дуже проста, до того ж найбільш популярна на ринку, і вирішили що цей варіант нам підійде. 

На той момент в нас було дуже багато вільного часу. Протягом двох-трьох місяців ми займалися створенням сайту на WordPress. Майже все робили самостійно, з деякими налаштуваннями нам допомагали знайомі розробники. В плані саме розробки сайту, то витрати знадобились тільки на хостинг та домен. 

Сайт був не дуже продуманий та зручний, але ті функції, які нам потрібні були, ця CMS надавала. Основні складнощі були в тому, що сайт потрібно було підтримувати, оновлювати, постійно слідкувати за коректністю впроваджень. Бувало так, що ми щось оновили і всі інші налаштування «злітали» моментально. Відповідно після кожного апдейту необхідно було завжди перевіряти чи в цілому все добре працює та відображається користувачам. Ще один момент, який нас не влаштовував — це повільна робота сайту. Одним з пріоритетів для нас був гарний дизайн, наша ніша потребує привабливої візуальної частини. Ми приділяли багато часу якісному оформленню каталогу, товарів, і нам важлива була швидкість. Зі швидкістю постійно були проблеми. 

Ви намагалися виправити проблему повільного завантаження?

Так, ми намагалися виправляти, щось змінювали в налаштуваннях — і сайт швидше працював. Але були ситуації, коли якісь певні функції покращились, однак шкодили іншим і вже їх доводилось виправляти. І для цього потрібно було звертатися до технічного спеціаліста.

Що ще викликало питання впродовж робочих процесів?

Загалом на WordPress ми пропрацювали близько шести років. В певний момент ми залишились без технічного співробітника, який допомагав з сайтом, і вся робота лягла на мене. Я мала друзів, до яких могла звернутися з технічними питаннями, але не хотіла це постійно робити. А допомога потрібна була майже завжди. Сайт необхідно було регулярно оновлювати, він починав гальмувати, постійно з’являлись повідомлення щодо загрози зламу, необхідності оновлень систем захисту. Самотужки мені було складно з цим розбиратись, навіть інтерфейс для мене був заплутаним. Я зрозуміла, що не хочу так часто звертатися за допомогою, хочу сама керувати сайтом і щоб це було просто робити. Так я почала шукати альтернативу і знайшла Хорошоп.

Чи пам’ятаєте приблизну суму витрат на сайт, коли працювали з WordPress?

Пам’ятаю, що під час ребрендингу, у 2019 році, ми переносили сайт на новий домен — переїжджали також на WordPress. Переїзд обійшовся в 12 тисяч гривень. Плюс ми ще щось доплачували тоді.

«Дуже важливо, щоб сайтом було просто користуватись як власнику, так і клієнту. Хорошоп задовольняє цей критерій»

Коли ви шукали заміну WordPress, як знайшли Хорошоп?

Не пам'ятаю як саме знайшла, здається це була таргетована реклама. Я прочитала відгуки і по всім показникам Хорошоп мене влаштував. Сподобалось, що я зможу самостійно налаштовувати сайт, підкючати потрібні інтеграції, бо на Хорошопі це не складно робити. Це український продукт, тож наявні всі інтеграції з вітчизняними сервісами. Плюс, підкупило те, що легко переїхати з іншої платформи. Багато великих компаній, наприклад MasterZoo, працюють на вашій платформі — на це також звернула увагу.

Вагомим критерієм для мене була простота використання як для власника сайту, так і водночас для покупця. Я збирала фідбек і багато хто заходив та казав, що зручний інтерфейс, можна швидко зробити замовлення — це важливо для клієнта. 

Як відбувався процес переїзду вашого магазину з WordPress на Хорошоп?

Насправді я думала, що ми будемо переносити наш інтернет-магазин тривалий час, але в неспішному режимі міграція зайняла до двох тижнів, хоча насправді це можна було б зробити десь за три дні. Процес переїзду був таким: підтримка Хорошоп в мене попросила файл, ми його підготували та з документу всі дані імпортували за один день, вручну нічого не переносили. Наступного дня ми передали ще деяку інформацію, а потім я вже обирала дизайн інтернет-магазину.

Сайт інтернет-магазину Lotus Flower

Чи принципово вам було зберегти дизайн сайту на WordPress?

Ми зробили інший дизайн. До речі, коли працювали з WordPress, то додатково ще наймали дизайнера. Його послуги нам обійшлись у 250 доларів. На Хорошоп я сама обирала дизайн, вирішила оформити інтернет-магазин в кремовому кольорі. Перш ніж остаточно визначитись з дизайном, я переглянула приклади — як оформлення виглядають на інших сайтах. І вибрала те, що мені сподобалося.

«Ми заохочуємо нашу аудиторію відразу переходити на сайт»

Який канал трафіку для вас був головним, коли ви працювали на WordPress?

На наш сайт переходили з Instagram. На нього ми також запускали таргетовану та контекстну рекламу, в цілому кампанії були успішними.

Чи збільшилась відвідуваність сайту після міграції на Хорошоп?

Так, після переїзду ми помітили покращення трафіку. Певний час ми вказували для переходу з реклами не дірект Instagram, а посилання на сайт, і бачили набагато кращий результат, ніж коли працювали з WordPress. Тобто в день було багато переходів і по тисячі додавань товарів у кошик. Оформляли замовлення, звісно, не всі, але трафік був гарний.

Багато замовлень отримуєте через сайт? І як загалом у вас побудована структура продажів?

Всі замовлення, які отримуємо з різних каналів, ми проводимо через сайт. Робимо так, щоб потім швидко знаходити потрібні дані. Плюс, на Хорошоп зручна панель, є картки клієнтів. Ми заохочуємо нашу аудиторію відразу переходити на сайт — розробили програму лояльності, впровадили накопичувальні знижки. Якщо в Instagram нас питають, які є тіні — ми не можемо надіслати все, що маємо в наявності. Зараз у нас в інтернет-магазині представлено близько 130 товарів і ми плануємо розширювати асортимент. Ми постійно замінюємо одні товари іншими, щось знімаємо з виробництва, а щось додаємо.

Можливо використовуєте нові для вас канали трафіку, яких не було на WordPress?

Так. Ми підключили Google Shopping. Коли працювали на WordPress, цього інструменту просування в нас не було.

Реклама Google Shopping

Які інтеграції підключили на Хорошоп?

Ми впровадили інтеграції з Новою Поштою, Укрпоштою, Монобанком. Також підключили систему Checkbox, щоб відразу фіскалізувати чеки. Коли ми працювали на WordPress, то з інтеграціями все було складніше, до того ж за кожен плагін потрібно було платити. 

«Плануємо вийти в топ в нашій ніші, і сподіваємося, найближчим часом в нас це вийде»

Ви продаєте тільки в Україні? 

Зараз так, але раніше ми були представлені на Etsy. Через велику кількість податків, це було не дуже вигідно. Загалом пропрацювали на Etsy п’ять років, закрили магазин буквально нещодавно. Через сайт на WordPress також продавали за кордон, підключали деякі плагіни для цього. В майбутньому плануємо залучати іноземних покупців і на нашому поточному сайті на Хорошопі. 

А на вітчизняних маркетплейсах ви представлені?

Ми продаємо на MAKEUP та PARFUMS. Раніше працювали на Rozetka як постачальник, але наразі припинили роботу.

Не було думок виходити на інші торгові майданчики, можливо на Kasta?

В нас були думки розпочати продажі на Kasta. В мене є знайомі, які співпрацюють з цим майданчиком, і вони його хвалять. Також можливо спробуємо знов продавати на закордонних маркетплейсах, але пізніше. Наразі ми націлені на роботу в Україні. Ми хочемо вийти в топ в нашій ніші, і сподіваємося, найближчим часом в нас це вийде.

Продукція Lotus Flower

У вашій ніші висока конкуренція?

На українському ринку конкурентів в нас небагато. Основні — це Sinart та Shine Cosmetics. Але клієнтів вистачає на всіх. Для хороших продажів важливо виділятися і ми це робимо. 

Які ще маєте плани?

Ми хочемо стати відомою торговою маркою в Україні, як, наприклад, Mr.Scrubber або Hollyskin. Зараз сконцентровані саме на підвищенні впізнаванності. Ми збільшили нашу команду, активно масштабуємося, розвиваємо соціальні мережі і працюємо на результат. 

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів