Майданчики Опубліковано: 19.01.2022

​​​​​​​Як продавати через Hotline

​​​​​​​Як продавати через Hotline

Hotline — найпопулярніший в Україні прайсагрегатор, який може стати ефективним каналом продажу для вашого інтернет-магазину. У цій статті ми розповімо, як вийти на Hotline, його переваги та особливості роботи.

Зміст статті
  1. Як зареєструватися на Hotline
  2. Навіщо виходити на Hotline
  3. Тарифи Hotline
  4. Просування товарів на Hotline
  5. Висновок

Hotline — найпопулярніший в Україні прайсагрегатор, який може стати ефективним каналом продажу для вашого інтернет-магазину. У цій статті ми розповімо, як вийти на Hotline, його переваги та особливості роботи.

Як зареєструватися на Hotline

  1. Заповнити заявку на сайті Hotline. В ній потрібно вказати назву свого інтернет-магазину, адресу сайту, свій юридичний статус та дані контактної особи. До роботи з сервісом допускаються лише ФОП або ТОВ. Після надсилання заявки продавець отримує доступ до особистого кабінету Hotline, в якому потрібно вибрати способи оплати та доставки товарів. 

    Форма заявки Hotline
    1. Завантажити товарний фід. На Hotline можна завантажувати фіди у форматах XML, YML, CSV, XLS та TXT. Для кожного формату є свої вимоги щодо заповнення, детальніше про це за посиланням. Сервіс автоматично розпізнає товари та прив'язує їх до карток на сайті — це дозволяє швидко вийти на майданчик, без залучення спеціалістів Hotline. Звісно, за умови, що товарний фід заповнений правильно. Хорошоп спростив вихід на Hotline для своїх клієнтів — у нас готова інтеграція із сервісом, а товарний фід створюється кількома кліками в адмінці інтернет-магазину.

    2. Підписати договір. Коли заявка подана та товари успішно завантажені, можна підписувати договір з Hotline та розпочинати роботу. Гарантійних платежів сервіс не вимагає, але мінімальна сума поповнення особистого рахунку — 540 гривень.

    Тестуйте автоматичну генерацію фідів для Hotline, Prom, Price.Ua, Rozetka та інші можливості Хорошоп 7 днів безкоштовно
    Залишити заявку
    image

    Навіщо виходити на Hotline

    За даними Similarweb, щомісяця Hotline відвідують близько 7 мільйонів користувачів. Така популярність пов'язана з 15-річною репутацією сервісу та його зручністю. Відвідувачі використовують веб-сайт не просто для порівняння цін. Сервіс дає інформацію про характеристики товару, умови придбання, гарантії та доставки. Важливо, що на Hotline покупець лише вибирає товар — оформлення замовлення відбувається на сайті продавця. Інтернет-магазин у будь-якому випадку отримує свій трафік і в майбутньому покупець може повернутися одразу до нього.

    У деякому сенсі Hotline навіть замінює Google. Досвідчений користувач може відразу шукати товари на сервісі, тому що там є повний вибір і вся необхідна інформація. Hotline збирає гарячу аудиторію, яка налаштована на покупку, а продавцю залишається задовольнити їхній запит своєю пропозицією. Сервіс працює за системою Cost Per Click — продавець платить лише за переходи на сайт, що дозволяє ефективно витрачати свій бюджет.

    Тарифи Hotline

    Стандартний тариф за перехід на сайт інтернет-магазину з Hotline — 3,5 грн. Ціна може зростати в залежності від умов показу. Наприклад, при розміщенні товарів у вкладці з акціями до вартості додається 30% від початкової суми, тобто 1,05 грн. Якщо користувач відсортує каталог товарів за зростанням ціни, то вартість переходу залежатиме від місця продавця в списку. Для першої позиції клік коштує 5,4 грн, другої — 4,8 грн, третьої — 4,2 грн. Але якщо пропозицій у каталозі менше ніж п'ять, то ціна за клік залишається стандартною.

    Просування товарів на Hotline

    Акції

    Якщо у вашому інтернет-магазині діє знижка на товар, пропонується подарунок до замовлення або будь-яка безкоштовна послуга, то про це можна заявити на Hotline. Користувачі відсортують показ товарів у каталозі та спочатку побачать акційні товари. Також, вони можуть відфільтрувати список пропозицій на сторінці товару та вибрати тільки ті магазини, де є акція. Це допоможе вам виділитися на тлі інших продавців та привернути увагу покупців.

    Аукціони

    За словами представників Hotline, 80% користувачів не сортують пропозиції на сайті. За замовчуванням магазини ранжуються відповідно до ставок на рекламному аукціоні. Робота аукціону складається в тому, що продавці ставлять свою ціну за клік та магазин з найбільшою ставкою посідає перше місце у видачі. Ставки можна робити на окремий товар, групу товарів або відразу всі свої пропозиції. Магазини з невеликим асортиментом можуть ставити вручну, якщо асортимент великий — Hotline пропонує напівавтоматичні ставки та ставки через API.

    Для оцінки успішності просування Hotline додав аналітику в особистий кабінет продавця. З неї можна дізнатися статистику кліків, їхню середню вартість та клікабельність. Клікабельність — це кількість кліків на кожні 100 одиниць товару. Hotline пропонує використовувати цей показник для виміру успішності магазину. Продавець може порівняти, як його клікабельність відрізняється від показника лідера. Також, дізнатися наскільки ціна його товарів відрізняється від середньої ціни на Hotline і внести корективи у свою цінову політику. Можна навіть провести асортиментний аналіз, щоб дізнатися, наскільки ваш асортимент у розділі збігається з товарами лідера.

    Вивантаження умов угоди

    Вивантаження умов угоди — це не інструмент просування, але один із способів привернути увагу покупців до товарів. Hotline дозволяє вивантажувати інформацію про особливості покупки у вашому інтернет-магазині, наприклад відсутність комісії або наявність розстрочки. Завдяки цьому ваша пропозиція виділятиметься у загальному списку. Для деяких покупців наявність «Покупки частинами» від monobank або «Оплати частинами» від Приватбанк може стати вирішальним аргументом при виборі магазину. 

    Пропозиція з розстрочкою виділяється на фоні інших

    Від рівня обслуговування залежатиме оцінка інтернет-магазину на Hotline. Оцінка визначається за відгуками користувачів протягом останніх 12 місяців. Усього магазину потрібно зібрати не менше 30 відгуків за рік, щоб оцінка почала відображатися. Надалі покупці зможуть сортувати список пропозицій за рейтингом, тому чим вища оцінка, тим краще.

    Висновок

    Вивантажуйте свої товари на Hotline та оцініть ефективність цього каналу просування. Його популярність та принцип роботи допоможуть вам вийти на нову аудиторію покупців. Для зручної роботи з сервісом, створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та користуйтесь готовою інтеграцією з Hotline.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів