- Крок 1 — створення бізнес-акаунту
- Крок 2 — реєстрація в TikTok Ads Manager
- Крок 3 — вибір режима налаштування рекламної кампанії
- Крок 4 — вибір цілі просування
- Крок 5 — розумна рекламна кампанія
- Крок 6 — стратегія ставок і параметри аудиторії
- Крок 7 — вибір місця розміщення реклами
- Крок 8 — бюджет та період показу
- Крок 9 — створення оголошення
- Крок 10 — поповнення балансу та модерація
- Висновок
За даними агентства Kantar, які опитали більше 18 000 людей, TikTok друга за популярністю рекламна платформа серед користувачів інтернету та четверта — серед рекламодавців. Користувачі полюбляють TikTok за його інноваційність, у порівнянні з іншими платформами. Соцмережа стрімко розвивається та стає все більш привабливим місцем для бізнесу. Читайте нашу статтю, щоб дізнатися, як рекламувати свій бізнес в TikTok.
Реклама в TikTok — це відео-оголошення, які користувачі бачать у власній стрічці серед іншого контенту. Оголошення виглядають як звичайні відео, але з поміткою, що це реклама. На ньому також присутній заклик до дії та інші елементи, які залежать від цілей просування. Наприклад, посилання на сайт, якщо рекламодавець хоче отримати трафік чи лідів.
В цій статті ми розкажемо як запустити рекламу в TikTok покроково та що для цього потрібно.
Крок 1 — створення бізнес-акаунту
Для налаштування реклами в TikTok вам знадобиться бізнес-акаунт. Для цього потрібно створити звичайний акаунт та зайти в його параметри. Там ви побачите перемикач, який дозволить перетворити звичайний акаунт на бизнес-версію. В контекстному меню профілю з’явиться вкладка «Інструменти для бізнесу». Через неї ви отримаєте доступ до TikTok Ads Manager та зможете запускати рекламу.
Крок 2 — реєстрація в TikTok Ads Manager
Перейдіть на сторінку TikTok for Business та натисніть кнопку Get Started. Далі розпочнеться процес реєстрації в TikTok Ads Manager. Система попросить вас заповнити інформацію про вашу компанію та вказати контактні дані. Після чого ви потрапите на головну сторінку майданчику для запуску реклами в TikTok.
Крок 3 — вибір режима налаштування рекламної кампанії
Система має два режими налаштування рекламної кампанії. За замовчуванням TikTok пропонує спрощений режим — він підходить для новачків, тому що більшість налаштувань бере на себе рекламний менеджер та це значно скорочує весь процес. Якщо обрати цей режим, то налаштування буде складатися з чотирьох простих кроків.
Спрощений режим
В спрощеному режимі доступно чотири рекламних цілі: трафік, залучення відвідувачів на сайт для виконання певних дій, лідогенерація та продажі. Наступний крок залежить від обраної цілі. Наприклад, якщо ви обрали залучення користувачів на сайт, то система запропонує підключити TikTok Pixel і встановити стратегію оптимізації ставок. А якщо мета реклами залучити трафік, то ніяких налаштувань крім назви рекламної кампанії немає.

Наступним кроком TikTok відразу пропонує створити рекламний креатив – це може бути відео з вашого акаунту в соцмережі або ж створене з нуля оголошення. Натиснувши Add Creative, ви перейдете до генерації оголошення. Завантажте відео, яке ви плануєте використовувати для реклами, та вкажіть параметри оголошення – заклик до дії, рекламний текст, посилання на сайт, куди мають перейти глядачі тощо.
Після цього потрібно обрати рекламний бюджет і налаштувати таргетинг. TikTok радить який бюджет встановити, але краще визначитися самостійно. Також вкажіть звідки ваша аудиторія та якою мовою вона розмовляє.

Далі залишиться натиснути Publish, додати картку для оплати реклами та запустити показ оголошень.
Розгорнутий режим
Другий режим налаштування, розгорнутий — підходить для тих, хто вже має досвід у запуску реклами в соцмережах і хоче взяти процес під свій повний контроль. Тут від вас знадобляться знання у рекламі та деталізовано налаштовувати просування. Якщо ви вже налаштовували рекламу в Instagram або Facebook, то ви цілком впораєтеся з цим режимом. До того ж він дозволить на повну оцінити рекламні можливості TikTok, тому в нашому гайді ми будемо говорити саме про розгорнутий режим. Для переходу в розгорнутий режим натисніть Switch to full options під час вибору цілі просування в спрощеному режимі. Розглянемо можливості цього режиму детальніше.
Крок 4 — вибір цілі просування
TikTok пропонує на вибір 7 цілей просування:
-
охоплення (reach) — показати рекламу якомога більшій кількості користувачів;
-
трафік (traffic) — залучити людей на свій сайт чи у мобільний додаток;
-
перегляди відео (video views) — збільшити кількість переглядів вашого відео у TikTok;
-
залучення користувачів (community interaction) — отримати підписників в TikTok або добитися відвідування профілю;
-
просування додатку (app promotion) — спонукати користувачів встановлювати ваш мобільний додаток;
-
лідогенерація (lead generation) — збір лідів для бізнесу;
-
конверсії (website conversion) — залучення клієнтів на сайт для виконання певних дій.

Якщо у вас є інтернет-магазин і ви плануєте рекламуватися в TikTok, то найкращими цілями будуть трафік та конверсії.
Крок 5 — розумна рекламна кампанія
Під вибору цілі просування, сервіс запропонує вам вказати певні налаштування. Наприклад, ви можете обрати розумну рекламну кампанію. В цьому випадку TikTok буде самостійно керувати рекламною кампанією та оптимізувати її. За словами розробників, такий підхід допомагає добитися кращих результатів, зекономити кошти та час рекламодавця.
Якщо не обрати розумну кампанію, то на цьому кроці будуть доступні ще декілька налаштувань, наприклад, назва рекламної кампанії та її бюджет. Ви можете обрати звичайний бюджет або оптимізований. Якщо задати оптимізований бюджет, то система самостійно підбере тип ставок та модель оплати, які найкраще підходять для ваших оголошень. Встановлювати бюджет саме зараз не обов’язково — його можна обрати пізніше. Але в будь-якому випадку для рекламної кампанії бюджет має становити не менше 500 грн на добу або на весь період рекламного показу.
На цьому етапі також можна запустити A/B-тестування в рамках рекламної кампанії. Ця функція дозволяє створити дві версії реклами. Ви зможете задати два різних налаштування таргетингу та ставок. А користувачі соцмережі будуть бачити дві різні версії оголошення. В підсумку ви вирішите яка стратегія просування була більш ефективною. Для активації A/B-тестування потрібно натиснути Create split test. Втім все ж краще довіритися TikTok і обрати розумну кампанію.
Крок 6 — стратегія ставок і параметри аудиторії
Виберіть яку стратегію ставок має використовувати система. Оголошення можна показувати людям, які з більшою вірогідністю клікнуть на нього, або зробити ставку на перехід на сайт. Ви опціонально можете встановити його вартість кліку або дії – інакше система сама вирішить це за вас.
Налаштувань для аудиторії в режимі розумної кампанії небагато. Користувач може обрати хіба що країну та мову аудиторії. Якщо обрати звичайну кампанію і ручне налаштування, то вам буде доступно набагато більше параметрів таргетингу, які можна змінювати. Серед налаштувань аудиторії:
-
країна проживання;
-
мова, на якій розмовляє аудиторія;
-
гендер та вік;
-
інтереси аудиторії, тобто тематика контенту, який вони переглядають;
-
як люди взаємодіють з відео на певну тему, наприклад дивляться до кінця, лайкають, коментують, репостять;
-
як люди взаємодіють з профілями творців контенту певної тематики, наприклад переглядають сторінку або підписуються;
-
з якими хештегами взаємодіють користувачі;
-
операційна система, модель телефону користувачів та інше.

Також ви можете завантажити вже готову аудиторію користувачів вашого сайту та показувати рекламу саме їм. Для цього на сайт має бути встановлений TikTok Pixel. Це спеціальний тег, який відслідковує дії користувачів на сайті та збирає інформацію про них. Наприклад, хто додав товар у корзину, хто переглянув сторінку тощо. Хорошоп реалізував можливість встановлення TikTok Pixel на клієнтських сайтах платформи. Детальніше про це читайте в інструкції.
Коли Pixel збере достатньо інформації, то ви зможете створити аудиторію та завантажити її в Ads Manager. Для цього в розділі Audience, на сторінці налаштування групи рекламних оголошень, є вкладка Include. Оберіть її та натисніть Create New, щоб створити нову аудиторію, згідно зібраних даних. Там же ви зможете створити look-a-like аудиторію — TikTok автоматично підбере аудиторію, яка схожа за характеристиками на вашу.

Крок 7 — вибір місця розміщення реклами
TikTok пропонує автоматичний вибір місця розміщення реклами. Також відкрийте розширені налаштування та вкажіть додаткові параметри для реклами, а саме:
-
чи можуть користувачі коментувати рекламу;
-
чи можуть користувачі завантажувати рекламу, якщо йдеться про Spark Ads, тобто просування одного з ваших постів у профілі TikTok;
-
чи буде доступна користувачам можливість поширити вашу рекламу, наприклад через месенджери та інші соцмережі.
Крок 8 — бюджет та період показу
Якщо ви раніше не вказали бюджет для всієї рекламної кампанії, то ви зараз ви маєте встановити його для групи оголошень. Для кампанії загалом бюджет мав складати щонайменше 500 грн на день, але для групи оголошень мінімальна сума — 200 грн. Також ви маєте вказати період показу реклами. Просування може мати конкретні дати початку та кінця чи тривати з певного дня, поки ви його самостійно не відключите або ж не закінчаться гроші. TikTok дозволяє встановити навіть конкретний розклад показу оголошень, наприклад, по будням з 10 до 18.

Крок 9 — створення оголошення
Перш за все, вкажіть назву оголошення. Якщо ви хочете рекламувати відео зі свого профілю в TikTok, то в розділі Identity включіть чекбокс «Use TikTok account to deliver Spark Ads». Далі вам залишиться обрати відео зі свого профілю, яке ви плануєте просувати.
Якщо ж ви хочете створити оголошення самостійно, то є два шляхи реалізації цього задуму.
Створення оголошення з нуля
Натисність кнопку Add Videos or Image та завантажте готове відео, яке буде виконувати роль вашого оголошення. Якщо ви хочете покращити це відео, то натисніть кнопку Create та клікніть Edit New Video. Там ви оберете завантажене відео та додасте для нього різноманітні ефекти, які притаманні TikTok. TikTok дозволяє завантажити до 30 відео. Система буде комбінувати їх з різноманітним текстом для створення найбільш ефективних оголошень.
Коли відео завантажені, додайте текст оголошення обсягом до 100 символів. Всього ви можете додати 5 варіантів тексту. Далі вам потрібно обрати CTA оголошення — кнопку з текстом, яка буде закликати користувачів до дії. За замовчуванням майданчик пропонує динамічну CTA — TikTok буде змінювати текст кнопки на власну думку. За бажанням, ви можете обрати стандартну CTA зі списку та вона не буде змінюватися, наприклад «Shop now». Наприкінці вам залишиться додати посилання, за яким будуть переходити користувачі після кліку на рекламу. В правій частині сторінки ви зможете оцінити, як буде виглядати створене оголошення в стрічці.

Автоматична генерація оголошення
Натисніть кнопку Create та клікніть на Generate Video. Майданчик попросить вас завантажити контент, який ви хочете використовувати для створення оголошення. Це можуть бути зображення та відео. Оберіть тривалість відеореклами, формат екрану та саундтрек, який буде грати у відео — він може бути стандартний або завантажений вами. Після чого натисніть кнопку Generate Video та отримайте запропоновані варіанти оголошення. Ви можете змінювати отримані варіанти та генерувати нові. Далі поставте чекбокси для тих оголошень, які вас влаштували, та клікніть Confirm.
Якщо ви хочете рекламувати певні товари, то, перед завантаженням контенту, оберіть e-commerce, як параметр налаштування Industry of Promoted Products. Подальший процес генерації оголошення нічим не буде відрізнятися від того, що був описаний вище. Але у вас з’явиться одна вагома можливість — ви зможете додати на оголошення вартість товару без знижки та з нею.

Крок 10 — поповнення балансу та модерація
Останній крок перед запуском просування в TikTok — поповнення грошового балансу. Краще одразу не поповнювати баланс на велику суму, тому що реклама має пройти модерацію. Модератори перевірять оголошення на дотримання правил платформи та приймуть рішення щодо показу вашої реклами. Зазвичай процес оцінки займає близько 24 годин, але може інколи тривати довше. За статусом перевірки можна спостерігати в кабінеті TikTok Ads Manager. Якщо модератори виявили якусь проблему та відмовлять у показі, то ви зможете подати апеляцію. Після успішного проходження модерації, оголошення почнуть відображатися в стрічках користувачів.
Висновок
TikTok — популярна соцмережа, яка активно розвивається та впроваджує нові інструменти для просування бізнесу. Завдяки варіативності налаштувань та автоматизації певних процесів, запустити рекламу в TikTok може навіть новачок. Якщо ж у вас вже є досвід запуску реклами в інших соцмережах, то ви тим більш впораєтеся з новим майданчиком. Головний недолік, який наразі існує, це неможливість запускати рекламу в Україні через війну. Але ми віримо, що скоро буде перемога та ця можливість повернеться.

Добрий день, хочу запустить рекламу в Tik Tok.
Допоможіть будь ласка як зупинити рекламу. Я в ній вже не маю потреби, а гроші кожен день далі знімають з карти. Як її зупинити?
Я поповнила баланс, але з початку війни TikTok відключив можливість запуску реклами для України та росії? Рекламні кампанії у нас не запускаються.
Добрий день, я хочу робити рекламу в TikTok
Добрий день,я хочу робити рекламу в Tiktok.
Воно все добре
Тільки, як бути з тим фактом, що з початку війни TikTok відключив можливість запуску реклами для України та росії? Рекламні кампанії у нас не запускаються.