Інтерв'ю Опубліковано: 24.04.2023

Тризіркові відгуки знижують ймовірність покупки на 70% — дослідження

Тризіркові відгуки знижують ймовірність покупки на 70% — дослідження

Наскільки часто покупці вивчають відгуки про товари? Як відгуки впливають на думку покупців? Яка залежність між рейтингом товару та рішенням про покупку? Про це та інше читайте у матеріалі, присвяченому дослідженню поведінки покупців.

Зміст статті
  1. 98% покупців дивляться відгуки перед покупкою
  2. Відгуки мають найбільший вплив на думку покупців про продукт
  3. Середній рейтинг продукту має бути не менше 4 зірок з 5
  4. Вік покупців впливає на вивчення відгуків
  5. Негативні статті мають ще більший вплив, ніж відгуки

Більшість продавців розуміють наскільки важливі відгуки для інтернет-магазинів. Від них залежить лояльність аудиторії та репутація бізнесу, яку складно виправити, якщо вона раптом стала поганою. Для того, щоб остаточно осягнути вплив відгуків на покупців діджитал-агенція Go Fish провела дослідження, в рамках якого опитала 1070 споживачів. Розказуємо про найбільш цікаві висновники за результатами цього опитування.

98% покупців дивляться відгуки перед покупкою

Учасників дослідження спитали «З якою ймовірнстю ви станете вивчати відгуки перед покупкою?» і 98% споживачів ідповіли, що це цілком можливо. А більше половини від цих людей сказали, що вони дуже ймовірно будуть дивитися відгуки. Лише 2,1%, з більше 1000 опитаних, заявили, що, скоріш за все, не будуть вивчати досвід інших покупців. Таким чином для абсолютної більшості клієнтів рішення про покупку залежить від відгуків.

Відгуки мають найбільший вплив на думку покупців про продукт

Трохи більше 99% опитаних заявили, що відгуки впливають на їхню думку, коли вони знайомляться з товаром чи компанією та розмірковують про покупку. Для 15% відгуки мають середній вплив, для 39% — сильний вплив, а для 45% — найбільший вплив. Під час вивчення продукту, покупці дуже цінують та серйозно сприймають досвід інших людей. Багатьма відгуки розглядаються як вирішальний аргумент на користь покупки чи проти неї.

Середній рейтинг продукту має бути не менше 4 зірок з 5

1025 опитаних заявили, що вони повірять лише товару чи компанії, які мають рейтинг щонайменше 4 зірки з 5. Водночас лише 307 людей сказали, що їм буде достатньо 3 зірок. Іншими словами, довіра до продукту знижується на 70%, коли його рейтинг падає з 4 до 3 балів. Всього лише один бал може кардинально змінити думку людей у гіршу або кращу сторону. Продукти з 3 зірками рейтингу викликають у покупців набагато більше сумнівів, ніж інші. Звісно, окрім тих, які мають рейтинг 1-2 бали — таким продуктам довіряють менше 1% споживачів.

Вік покупців впливає на вивчення відгуків

Згідно дослідженню, покупці віком 18-40 років вивчають відгуки про товар чи послугу, при будь-якій їхній вартості. Навіть якщо товар коштує мінімально — ця категорія покупців будуть дивитися на відгуки перед покупкою. Водночас більше половини покупців віком 57 років та старше заявили, що вони не будуть дивитися на відгуки, незалежно від вартості товарів. Втім, зрозуміло, що така категорія покупців складає найменшу частку аудиторії інтернет-магазинів. А ось справжня більшість клієнтів звертають увагу на думку інших клієнтів та для них не важливо — це дорогий товар або дешевий.

Негативні статті мають ще більший вплив, ніж відгуки

У людей спитали скільки негативних статей вони мають прочитати, щоб відмовитися від покупки товару чи послуг компанії. 55% опитаних заявили, що їм достатньо прочитати 2-3 статті з критикою продукту та це вплине на їхню думку. А всього лиш 2,6% сказали, що вони не стануть купувати товар навіть після одного негативного матеріалу. З цього можна зробити висновок, що покупці доволі терплячі, коли мова йде про вивчення статей про продукт. Також це говорить про те, що компаніям потрібно приділяти увагу не лише відгукам, а і контенту про себе, який є в пошуковій видачі.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів