Хорошоп опитав п'ять українських маркетинг-агентств, які працюють з Google Shopping у Польщі, щоб дізнатися про особливості роботи цього інструменту на польському ринку та чи є відмінності з Україною.
Після запуску продажів за кордоном, основним завданням підприємця стає просування товарів. В Україні одним з найбільш ефективних каналів продажу є Google Shopping, тому цілком логічно використовувати його для міжнародної торгівлі. Дехто може відмовлятися від цього інструменту, вважаючи, що налаштування Google Shopping надто складне в іноземній країні. Ми вирішили дізнатися чи це дійсно так. Для цього Хорошоп поспілкувався з українськими маркетинг-агенціями, які налаштовують Google Shopping в Польщі для своїх клієнтів.
Зі статті ви дізнаєтесь чи існують особливі вимоги в Польщі для Google Shopping, чи є відмінності з Україною та яка вартість місцевої реклами.
Правила роботи Google Shopping в Польщі
Вимоги до сайтів, які використовують Google Shopping, однакові для всіх країн, — стверджують в Omelyanenko.pro. Іншими словами, якщо ви розбіралися в правилах сервісу для свого українського інтернет-магазину, то ці знання можна застосовувати в Польщі. Єдине, що потрібно врахувати — це особливості польського законодавства та локалізацію контенту. За словами фахівців з Marketing Link, обов’язково потрібно вказати вартість доставки, мати основну польську версію сайту та ціни на товари у злотих. В іншому процес налаштування реклами ідентичний до України.
Вимоги до польського товарного фіду
Основний товарний фід має бути на польській мові з цінами на товари у злотих. В фіді необхідно прописати всі обов’язкові для Польщі атрибути. Втім спеціалісти з Turboweb радять заповнювати якомога більше атрибутів, тобто навіть ті, що необов’язкові. З переліком всіх атрибутів польського фіда можна ознайомитися в довідці від Google. Головною відмінністю від українського фіда в тому, що атрибут shipping обов’язковий для Польщі.
Якщо на сайті декілька мов, то їх можна застосовувати у додаткових фідах. Наприклад, в агенції ElitWeb заявляють, що в Польщі можна використовувати україномовний фід, тому що в країні є трафік в українському сегменті. Водночас, незважаючи на іншу мову, ціна на товари все одно повинні бути в злотих — це обов’язкова умова.
Які товари можна продавати через польський Google Shopping
Маркетингові агенції, з якими ми спілкувалися, просували широкий спектр товарів: від автозапчастин і будівельних товарів, до харчових продуктів і постільної білизни. З їхнього досвіду, для реклами через Google Shopping в Польщі підходять майже будь-які категорії товарів, що не підпадають під заборону. Основна частина цих заборон схожа з українськими — наприклад, реклама ліків, зброї, підроблених товарів тощо. Детально про місцеві вимоги до товарів можна дізнатися зі спеціальної довідки, присвяченої Google Shopping в Польщі.
Вартість реклами Google Shopping в Польщі
На вартість реклами впливає багато чинників: категорія товарів, конкуренція в ніші, розмір бюджету, вміння налаштовувати кампанію тощо. У різних маркетингових агенцій свої погляди щодо вартості реклами та бюджету, тому ми наведемо досвід кожної з них:
- Marketing Link говорять, що потрібно мати хоча б 200 злотих денного бюджету, щоб отримувати 3-5 продажів на день та оптимізувати рекламу у подальшому;
- в Omelyanenko.pro заявили, що денний бюджет має стартувати від 20-30 євро, схожої ж думки притримуються в Turboweb;
- в K2 вважають, що мінімальний місячний бюджет має дорівнювати кількості товарів помноженій на 10.
Загалом майже всі спеціалісти вважають, що реклама в Польщі дорожча, ніж в Україні. Але все залежить від категорії товарів — інколи різниця у грошах ледь помітна, а десь вже значна. Микола Лукашук з Marketing Link надав порівняння вартості кліку у Польщі та України зі своєї практики:
- в сільськогосподарських товарах в Польщі клік дорожчий на 70% — zł0,74 ($0.17, ₴6.30);
- в будівельних товарах в клік дорожчий на 250% — zł0,7 ($0.16, ₴5.96);
- в харчовій галузі клік дорожчий на 430% — zł0,78 ($0.18, ₴6.64).
Особливості Google Shopping в Польщі порівняно з Україною
Більшість маркетингових агенцій заявили, що вони не бачать суттєвих відмінностей між роботою Google Shopping в Польщі та Україні. Єдина особливість, на яку всі звертають увагу, — це вища вартість кліку в Польщі. На думку фахівців, це пов’язано з сильнішою конкуренцією. Для того, щоб реклама була вигідною, в агенціях радять звертати увагу на маржинальність товарів. За словами Миколи Лукашука, якщо в Україні товари з маржею 20-30% окуповують своє просування та рекламні кампанії для них можуть мати ROAS 500%, то в Польщі бажано мати маржу на рівні 40%, за умови низького LTV в ніші.
Висновок
Налаштування Google Shopping в Польщі нічим не відрізняється від України. Перелік місцевих специфічних умов досить маленький та до них можна швидко адаптуватися. Головне проявляти обережність під час налаштування та запуску реклами, адже вартість кліку є дорожчою, тому вище ризик марно витратити бюджет.
Нагадуємо, Хорошоп дозволяє створювати товарні фіди будь-якою мовою, в тому числі польською, що полегшує запуск Google Shopping. Детальніше про можливості нашого продукту для продажів за кордон читайте на Хорошоп.Export.
Обирайте доступні методи оплати, доставки, створюйте сайт та стартуйте продажі