- Підсумки роботи «Нової пошти» за перше півріччя 2023-го
- Що зміниться для ФОП та бізнесу з 1 серпня: детальний розбір закону №8401
- Meest запустив нові напрямки доставки
- Польський проєкт від monobank загальмував через місцевого регулятора
- Найбільш популярні CRM у 2023 році
- Як топ компанії захищають дані своїх користувачів
- Аудиторія Facebook перевалила за 3 млрд
- Як громадяни ставляться до виходу українського бізнесу на іноземні ринки
- Маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA об’єдналися для популяризації україномовного пошуку в інтернеті
Цікаві та важливі події, що відбулися у e-commerce України у липні.
Що зміниться для ФОП та бізнесу з 1 серпня, польський проєкт від monobank загальмував через місцевого регулятора, Хорошоп провели дослідження на тему використання CRM — про ці та інші цікаві події у світі e-commerce читайте у нашому дайджесті за липень.
Підсумки роботи «Нової пошти» за перше півріччя 2023-го
Нова Пошта підбила підсумки роботи в першому півріччі. Компанія продовжила інвестувати в розвиток інфраструктури по всій Україні та збільшила кількість відділень різного типу на 935 одиниць. За 6 місяців 2023 року Нова Пошта доставила 170 млн відправлень, що вище результату аналогічного періоду 2021 року на 9%. А об'єм сплачених податків та зборів в бюджети України усіх рівнів склав 5,1 млрд — на 75% більше, ніж за той самий період минулого року.
Що зміниться для ФОП та бізнесу з 1 серпня: детальний розбір закону №8401
30 червня 2023 року було ухвалено податковий законопроект №8401, що скасовує воєнні пільги. Відповідно 30 липня 2023 року закінчує свою дію період спеціального єдиного податку (2%), а також відновлюється ряд інших обов’язків для підприємців. Юристи детально розібрали фінальний текст закону для AIN.Business і виділили всі зміни, що стосуються ФОП та бізнесів.
Meest запустив нові напрямки доставки
Поштово-логістична компанія Meest запустила доставку ще до 27 країн світу. Серед нових напрямків: Південна Америка, Азія, Африка, Австралія та Нова Зеландія.
Новий запуск — один із наймасштабніших для нас за останні роки, і ми раді початку роботи на ринках, які є лідерами у своїх регіонах, — зазначає Ростислав Кісіль, засновник і президент групи компаній Meest.
Польський проєкт від monobank загальмував через місцевого регулятора
У березні 2023-го Олег Гороховський з партнерами із monobank планували запустити фінтех-проєкт у Польщі, орієнтований на українську аудиторію з цієї країни. Але поки не склалося — українці все ще не можуть порозумітися із польським банківським регулятором. Одна з причин — не надто звичні для польського ринку маркетингові прийоми. У чому проблема та чи варто фаундерам mono шукати інші шляхи для входу в Європу — читайте у матеріалі Forbes.
Найбільш популярні CRM у 2023 році
Хорошоп провели дослідження на тему використання CRM в українському e-commerce. Лідером опитування в 2023 році став SalesDrive — продукт майже вдвічі випередив KeyCRM, який посів друге місце за популярністю. У трійку також потрапив KeepinCRM.
Як топ компанії захищають дані своїх користувачів
26 липня ГО «Інтерньюз-Україна» презентувала незалежне дослідження ключових приватних компаній України у сфері телекомунікацій, інтернет-послуг та онлайн-сервісів — «Індекс захисту персональних даних 2023».
Юристи й експерти з цифрових технологій проаналізували політики конфіденційності 20 сайтів і 10 застосунків технологічних компаній, які взаємодіють із клієнтами в цифровому просторі. За критерієм захисту персональних даних найкращі результати вдруге поспіль показали сайти OLX та UKR.NET, а серед застосунків цьогоріч лідерами є Bolt, Liki24 та Uklon.
Аудиторія Facebook перевалила за 3 млрд
Компанія Meta представила результати своєї діяльності за другий квартал. Серед іншого — там же показники і по розміру аудиторії.
Місячна аудиторія Facebook вперше пройшла позначку у 3 млрд MAU (Monthly Active Users). Це хороший результат зважаючи на те, що у 2021 році аудиторія вперше не показала зростання. Незважаючи на критику про те, що молода аудиторія ігнорує сервіс, Facebook продовжує зростати.
Якщо ж взяти MAU всіх сервісів Meta — WhatsApp, Instagram, Facebook Messenger, Facebook і тепер Threads — аудиторія складе 3,88 млрд щомісячних користувачів, це майже половина населення Землі.
Як громадяни ставляться до виходу українського бізнесу на іноземні ринки
Присутність українських компаній за межами країни збільшилася під час війни, і дослідницька компанія Gradus Research вирішила спитати українських громадян, як вони ставляться до виходу українського бізнесу на іноземні ринки.
69% опитаних зазначають, що ставляться скоріше або дуже позитивно до українських компаній, які зараз відкривають свої представництва або поширюють свою діяльність за межами України. Найчастіше таку думку поділяють представники молодших вікових груп: 18-24 роки (75%) і 25-34 роки (74%).
Маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA об’єдналися для популяризації україномовного пошуку в інтернеті
Українські маркетплейси АЛЛО, AUTO.RIA та DIM.RIA об’єдналися в освітній кампанії #шукай_українською, яка популяризуватиме україномовний пошук в інтернеті. В такий спосіб бренди намагатимуться вплинути на збільшення в пошукових системах запитів державною мовою.
Кампанія #шукай_українською відбуватиметься в соцмережах маркетплейсів. Тематичні дописи розповідатимуть про найчастіші помилки в написанні слів, хибний переклад, історії походження українських слів та ще багато іншого, що допоможе як покращити знання державної мови, так і привернути увагу до проблеми пошуку.