- З 1 жовтня повертають штрафи за невикористання РРО/ПРРО
- Як Нова Пошта здійснює міжнародну експансію
- На сайті Rozetka з’явилися онлайн-примірочні для одягу, взуття та аксесуарів
- E-commerce в Україні зростає: чого хочуть покупці та як їх залучати
- OLX запустив комісію 1% + 10 грн за успішні угоди у всіх категоріях
- Креативна індустрія України припиняє співпрацю з компаніями, які не вийшли з рф
- Топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець літа 2023 року
- У Європі набув чинності закон про цифрові послуги
Зібрали усі важливі новини та цікаві матеріали у нашому e-commerce дайджесті за серпень.
Коли повернуть штрафи за невикористання РРО, як Нова Пошта здійснює міжнародну експансію, чого хочуть українські покупці та як їх залучати — читайте у нашому серпневому e-commerce дайджесті.
З 1 жовтня повертають штрафи за невикористання РРО/ПРРО
З 1 жовтня 2023 року повертають штрафи за невикористання ФОП касових апаратів РРО/ПРРО. Законом встановлено, що не застосовуватимуться штрафи за порушення щодо РРО, які були вчинені з 1 січня 2022 року до 1 жовтня 2023 року. Це стосується всіх суб’єктів господарювання. Водночас це не стосується операцій з підакцизними товарами, валютою, азартними іграми.
З 1 жовтня 2023 від відповідальності звільняються лише ті суб’єкти, які продають товари/надають послуги на тимчасово окупованих територіях, зоні активних бойових дій.
Як Нова Пошта здійснює міжнародну експансію
Нова Пошта почала активну міжнародну експансію у країни Європи вже під час повномасштабної війни та відкрила відділення у Польщі, Литві, Румунії, Німеччині та інших країнах. Це тільки початок — в планах до кінця року відкриття відділень у ще низці країн.
Компанія вже заснувала власну авіакомпанію і навесні здійснила перший авіарейс. Про міжнародний розвиток, плани та особливості роботи на нових ринках читайте у матеріалі LIGA.net.
На сайті Rozetka з’явилися онлайн-примірочні для одягу, взуття та аксесуарів
Маркетплейс Rozetka додав нову функцію для розділу з одягом, взуттям та аксесуарами. Відтепер клієнти можуть підібрати будь-які речі для гардероба за індивідуальними розмірами. Параметри можна зберегти в особистому кабінеті на сайті. Кожен користувач може створити до п’яти профілів із розмірами. Під них будуть адаптуватися подальші пропозиції з категорії одягу та взуття.
E-commerce в Україні зростає: чого хочуть покупці та як їх залучати
У 2022 році частка e-commerce у ритейлі Україні наблизилася до 11%, що на 2% більше, ніж у попередньому році. Найбільше зростають саме українські майданчики, а не закордонні. Kantar Ukraine навесні повідомляли, що 14% українських споживачів зробили свою першу інтернет-покупку у 2022 році. Як ритейлерам залучати більше клієнтів через інтернет та що змінилося у пріоритетах покупців, розповів у своєму виступі на iForum директор з розвитку продукту Prom.ua Микита Артемчук.
OLX запустив комісію 1% + 10 грн за успішні угоди у всіх категоріях
Сервіс оголошень OLX впровадив комісію 1% від суми замовлення + 10 гривень. Як говорять в компанії, комісія OLX стягується з метою покращення досвіду користування послугою «OLX Доставка». Вона розповсюджується на всі угоди з «OLX Доставка» і стягується лише у випадку успішної угоди.
Креативна індустрія України припиняє співпрацю з компаніями, які не вийшли з рф
Представники української креативно-медійної індустрії 22 серпня опублікували маніфест про припинення співпраці з тими компаніями і брендами, які все ще не вийшли з російського ринку. Зокрема, таку заяву зробили Banda, GRAPE, BART & FINK, LivePage, PRoector, PRJCTR Institute та інші. Підписанти не працюватимуть з брендами Ашан, PepsiCo, Unilever, Metro, Leroy Merlin та іншими компаніями, які не покинули рф.
Портал Work.ua у серпні також ухвалив рішення припинити співпрацю з компаніями та брендами, які вибирають працювати на економіку нашого ворога. Компаніям, що вийшли або призупинили роботу у росії, Work.ua надали спеціальний бейдж «рукостискання» на сайті та в мобільному застосунку.
Портал закликає українські торгові мережі допомогти суспільству свідомо вибирати товари й послуги і розпочати маркувати продукцію брендів-спонсорів тероризму.
Топ-20 українських рітейлерів у Facebook та Instagram на кінець літа 2023 року
Портал RAU проаналізував хто з українських компаній входить до числа лідерів за кількістю лайків у Facebook та фоловерів Instagram за підсумками літа 2023 року. Найпопулярніші у Facebook — Rozetka, а у Instagram — ювелірний бренд Kochut.
У Європі набув чинності закон про цифрові послуги
Набув чинності закон Європейського Союзу про цифрові послуги (DSA). Починаючи з 25 серпня, закон покладає юридичну відповідальність за розміщений контент на онлайн-платформах, таких як Google, Facebook, Amazon тощо. Згідно з новими правилами, майданчики повинні впроваджувати способи запобігання та видалення публікацій, що містять незаконні товари, послуги або контент.