Робота маркетингових агенцій помітно відрізняється від просування, яким займаються звичайні власники інтернет-магазину. Підготували для вас матеріал про те, як фахівці просувають інтернет-магазин і яких результатів вони досягають.
Компанія PROject SEO займається просуванням інтернет-магазину комплектуючих для ноутбуків і ПК. Їх головне завдання — збільшити пошуковий трафік з Google. Співзасновник PROject SEO Олександр Пилипчук розповів, як проходить SEO-оптимізація сайту інтернет-магазину, та яких результатів вони досягли.
Початок роботи
Інтернет-магазин було розроблено на платформі Хорошоп. Майже всі основні категорії магазину було оптимізовано до нашої співпраці з клієнтом. Платформа Хорошоп має дуже гнучкі SEO-настройки, тому наші фахівці розробили план щодо створення та оптимізації цільових сторінок на основі індексованих фільтрів. Це необхідно, щоб розширити структуру сайту та отримувати додатковий трафік завдяки середньочастотним і низькочастотним запитам.
Перший етап роботи
На першому етапі було проаналізовано всі мета-теги на категоріях і картках товарів. Це дозволило знайти помилку в оптимізації сторінок під НЧ-запити. Після аналізу фахівці розробили більш широкі шаблони генерації мета-тегів для більшого охоплення ключових слів із зібраної раніше семантики. Впровадження шаблонів на платформі Хорошоп робиться дуже швидко, при цьому не потрібно залучати програмістів і виділяти додатковий бюджет на реалізацію цього функціоналу.
Після коригування мета-тегів і заголовків у категоріях, підкатегоріях і картках товарів, а також переіндексації всіх нововведень на сайті, позиції за пріоритетними запитами увійшли до топ-10 пошукової видачі Google.
Другий етап роботи
Другим етапом роботи в просуванні інтернет-магазину комплектуючих для ноутбуків і ПК було створення додаткових сторінок (підкатегорій) сайту на основі індексованих фільтрів. Це дозволило отримати цілий ряд сторінок, які ми оптимізували під СЧ- і НЧ-запити. При цьому, на ці сторінки практично не нарощували зовнішні посилання, адже за більшістю запитів сайт дуже швидко увійшов до топу пошукової видачі Google.
Третій етап роботи
Третім етапом роботи був повний переклад сайту на українську мову з метою охопити ряд україномовних пошукових запитів, за якими сайт не з'являвся у видачі Google. Реалізувати багатомовність на сайті виявилося дуже просто. Ми створили тікет у техпідтримку Хорошопу, і нам за декілька годин включили українську версію сайту.
Потім наші фахівці вивантажили з бази всі описи, характеристики, мета-теги та заголовки для товарів, перевели все на українську мову і завантажили назад до бази. Після внесення всіх змін і перевірки сайту, ми відправили всі нововведення на переіндексацію в Google. У підсумку, трафік на україномовній версії сайту почав стабільно зростати.
Четвертий етап роботи
Крім внутрішньої оптимізації та розширення структури сайту, регулярно проводилися роботи з нарощування зовнішньої посилальної маси за допомогою прес-оглядів і вічних посилань. Також ми розбавляємо зовнішній профіль крауд-лінками та посиланнями з соцмереж.
Результати
За чотири місяці роботи ми збільшили пошуковий трафік на 61% у порівнянні з цим періодом минулого року. Трафік з пошукової системи Google збільшився на 70,19%. Також збільшилися інші показники сайту, такі як «Перегляди сторінок», «Коефіцієнт транзакцій» та «Кількість транзакцій».
На 20% збільшився показник відмов, але це пов'язано зі значним збільшенням кількості входжень на картки товарів після того, як ми провели глибшу оптимізацію карток і переробили шаблони виведення мета-тегів Title та Description. Помітно стабільну динаміку зростання пошукового трафіку.
Ми продовжуємо займатися розвитком цього інтернет-магазину та продумувати способи, як збільшити пошуковий трафік за всіма можливими напрямами.
Відгук клієнта
Підіб'ємо підсумки
Так як збільшити органічний трафік інтернет-магазину непросто, варто переймати досвід більш досвідчених колег. PROject SEO, в рамках SEО-оптимізації інтернет-магазину:
- розробили шаблони генерації мета-тегів для більшого охоплення ключових слів;
- створили додаткові сторінки сайту на основі індексованих фільтрів;
- перевели сайт на українську мову з метою охопити ряд україномовних пошукових запитів;
- регулярно нарощували зовнішню кількість посилань за рахунок прес-оглядів і вічних посилань.
Комплексне виконання всіх цих завдань дозволило досягти вражаючих результатів.
Очень полезная статья. Спасибо большое за информацию.
А ви впевнені, що саме ви ці маски писали?)
Та на скрінах фігурує активний ріст влітку. Ви з ним тоді не працювали)
Та і перекладом на українську ще до вас займались в червні)
Доречі зараз ми вже по 22 шаблони налаштовуємо, і на фільтри, і з підстановкою значення
Mykola Lukashuk, Доброго дня. Перекладом сайту займалася компанія PROject SEO. Вони запропонували перевести сайт на укр. мову - я погодився. Ріст трафіку почався лише тоді коли я почав працювати з PROject SEO до цього росту не було.
Голішевський Петро - менеджер по розвитку магазину.
Голішевський Петро, Ви не казали, що паралельно працюєте з іншою компанією. Втім, якщо вважаєте що цей кейс справедливий не буду сперечатись.