Гуртові продажі Опубліковано: 11.12.2024

Облік за допомогою 1С в гуртовій торгівлі – чи існують альтернативи?

Облік за допомогою 1С в гуртовій торгівлі – чи існують альтернативи?

У нашій статті розповідаємо про український софт, який може стати альтернативою використанню 1С. 

Зміст статті
  1. Чому варто відмовитися від 1С
  2. Українські альтернативи для 1С
  3. Інтеграція систем обліку з Хорошоп В2В
  4. Виклики, які виникають під час зміни системи обліку
  5. Висновок 

Питання обліку – це головний біль багатьох підприємців. Особливо, коли йдеться про підбір інструментів для обліку. Адже варіантів на ринку багато, але далеко не кожен здатний задовольнити всі потреби підприємця. Тому доводиться або йти на компроміс, або довго шукати потрібне рішення. Коли ж вибір нарешті зроблений, то лише думка про перехід на якийсь інший інструмент здатна лякати. Переживати цей болісний досвід з тривалим впровадженням і налаштуванням процесів не хочеться нікому.

У такій ситуації опинилися користувачі 1С. Свого часу вони знайшли комплексне рішення, яке задовольняє їх потреби. Фактично не маючи інших альтернатив на той момент, вони прив’язалися до продукту. Після чого бізнес-процеси стали надто залежними від нього, щоб наважитися на зміни. Але часи змінилися і відмова від 1С стала важливою, як ніколи.

Чому варто відмовитися від 1С

1С – це повністю російський продукт. Перші санкції проти нього були накладені ще у 2017 році. Санкції стосувалися компаній, які володіли правами на 1С в Україні та займалися розповсюдженням програми. Обмеження не забороняли використовувати 1С, а тільки купувати нові ліцензій. Втім правоохоронці все одно наголошували, що використання російського софту – це загроза безпеці даних. Незважаючи на це, платформа продовжила користуватися великим попитом у українського бізнесу. Станом на 2017 рік до 500 тисяч українських підприємств користувалися 1С.

Після санкцій проти 1С, з’явилася система BAS. Вона мала заспокоїти користувачів, які не хочуть працювати з підсанкційним продуктом. Однак швидко стало зрозуміло, що BAS – це повна копія 1С, яка так само пов’язана з росіянами. Тому особливої різниці між цими системами немає. Отже перелік причин чому варто відмовитися від 1С.

  1. Російський продукт. Цієї причини мало б бути достатньо, щоб якомога швидше розглядати інші варіанти. Морально-етична сторона цього питання надто важлива, щоб її уникати.

  2. Фінансування країни-агресора. Можна довго розповідати, що система не належить напряму росіянам і її обслуговують українські розробники. Але схема  власності продукту настільки заплутана, що виключати фінансування російських бенефіціарів ніколи не слід. Задля уникнення навіть найменшого ризику – краще відмовитися від 1С.

  3. Безпека даних. 1С багатьма вважається дуже вразливим до атак, які можуть спричинити втрату конфіденційних даних і призвести до поганих наслідків для бізнеса.

  4. Зменшення кількості 1С-розробників. В Україні падає попит на 1С, а самі розробники поступово відмовляються працювати з ним з різних причин. Цілком можливо, що у найближчий час буде дефіцит спеціалістів у цій сфері та підтримка буде складною, або надто дорогою.

  5. Наявність не менш якісних українських альтернатив. За час домінування 1С на ринку, з’явилося багато українських систем, які здатні робити все те ж, що і російська програма. Головне правильно підібрати програму під свої запити.

Українські альтернативи для 1С

Ми зібрали системи, які ви можете розглядати як альтернативу 1С. Серед них є, як комплексні рішення, так і ті, що спеціалізуються на бухгалтерському та складському обліку. Для кожного сервісу ми додали посилання, щоб ви могли детально ознайомитися з ними. Наприклад, дізнатися про тарифи, умови співпраці, можливості, наявність пробного періоду тощо.

Бухгалтерський облік

Masterbuh – це українська платформа для бухгалтерського обліку, спеціально для малого та середнього бізнесу. Сервіс автоматизує рутинні процеси, такі як облік фінансів, податкову звітність і управління зарплатами. Платформа проста у використанні та забезпечує зручний доступ до даних у реальному часі з будь-якого пристрою.

masterbuh

Navkolo пропонують відразу декілька рішень для автоматизації вашого бізнесу. Серед них рішення для автоматизації та обліку офлайн торгівлі, CRM для інтернет-магазину, ПРРО та бухгалтерський облік. Модуль для бухгалтерії дозволяє вести різноманітні види обліку, займатися банківськими операціями, працювати з кадрами тощо.

navkolo

SmartFin спеціалізується на веденні бухгалтерського обліку для ФОП. Сервіс допомагає розраховувати зарплати, контролювати процес реалізації товарів, подавати податкову звітність, займатися розрахунками з покупцями і постачальниками, та багато іншого. В результаті ви зможете автоматизувати рутинні процеси та полегшити управління бізнесом.

smartfin

Bookkeeper – хмарний сервіс для онлайн-бухгалтерії. Розробники реалізували в програмі повний цикл всіх фінансових процесів та обліку. Можливості сервісу підходять для роздрібної та гуртової торгівлі, виробників і постачальників, ФОП і юридичних осіб. За потреби, компанія також пропонує послуги з розробники кастомних рішень.

bookkeeper

Складський облік

BIMP – система обліку товарами та управління складськими запасами. У системі підприємець може керувати відразу декількома складами в єдиному середовищі, відсліковуючи рух товарів. А також контролювати залишки, платежі та закупівлі, займатися дропшипінгом, розраховувати собівартість та багато іншого. Набір функцій, реалізований в системі, робить її вкрай корисною для гуртових магазинів і виробників.

bimp

Torgsoft – це сервіс для автоматизації обліку в торгівлі, зокрема складського. Він допомагає управляти продажами, складськими залишками, обліком товарів, фінансами та клієнтською базою. Сервіс підходить для роздрібних та гуртових продажів, виробництв, офлайн та інтернет-магазинів. Користувачі системи можуть побудувати в ній необхідні бізнес-процеси та інтегрувати їх з іншими інструментами.

торгсофт

Quincefin охоплює різноманітні сфери управління бізнесом і обліку, в тому числі роботу зі складом. Складський модуль програми дозволяє контролювати залишки, планувати надходження на склад, отримувати статистику та проводити інші важливі складські операції, наприклад, інвентаризацію. Таким чином можна автоматизувати весь складський облік.

Quincefin

Комплексні рішення

Dilovod – це сервіс для управління бізнесом, контролю фінансів бухгалтерського та складського обліку. Компанія пропонує гнучке та всеохоплююче рішення для виконання різних задач. Сервісом можуть користуватися ФОП, з найманими працівниками та без, юридичні особи, виробники, офлайн-підприємці, інтернет-магазини і бухгалтери. За словами розробників, технічних чи професійних навичок для використання сервісу не потрібно.

діловод

Nova Era – кастомізоване рішення для складського, бухгалтерського, управлінського обліку та CRM. Особливість системи в тому, що розробники пропонують підприємцям самостійно обрати які функції та можливості їм потрібні. Виходячи з цього система кастомізується спеціально під бізнес. Разом з цим сервіс має підхід no-code, тобто не потребує навичок програмування. Сам продукт можна використовувати в хмарі або встановити на власні сервери.

Nova Era

Perfectum – це поєднання CRM і ERP систем в одному рішенні. Такий підхід дозволяє організувати за допомогою сервісу більшість бізнес-процесів. Від формування воронок продажів і договорів, до складського обліку і управління платежами. На вибір розробники пропонують різні коробкові рішення, хмарний сервіс або ж розробку індивідуальної програми. Про сервіс ми детально розповідали в своїй статті, як про одну з найкращих систем для управління B2B-бізнесом.

perfectum

ISPRO – це ERP-система з модульною архітектурою. Система охоплює низку важливих сфер управління бізнесом. Зокрема, керування ланцюгом поставок і людським капіталом, документообіг, бухгалтерський облік і управління фінансами, загальний управлінський облік. За допомогою модулів користувач може адаптувати систему, в залежності від своїх вимог.

ISPRO

Skynum – це єдина система для управління бізнесом. Вона поєднує в собі риси CRM і ERP, та, на відміну від більшості інших рішень, заточена саме під торгівлю. Сервіс підійде, як для роздрібних, так і гуртових інтернет-магазинів. За допомогою нього користувач може автоматизувати продажі, вести складський облік, керувати товарами, формувати аналітичні звіти тощо.

Skynum

Вправно – ERP-система для управління бізнесом різного масштабу. Розробники пропонують клієнтам набір модулів для рішення найрізноманітніших завдань. Серед можливостей платформи: управління закупівлями і продажами, складський і бухгалтерський облік, управління персоналом, формування звітності тощо.

вправно

Інтеграція систем обліку з Хорошоп В2В

Хорошоп дозволяє створити B2B портал, який автоматизує ваші рутинні процеси та покращить комунікацію з клієнтами. Завдяки ньому ви зможете обслуговувати різні групи клієнтів, надаючи їм найкращий сервіс. Вони самостійно будуть вивчати асортимент магазину, отримувати індивідуальні пропозиції та оформлювати замовлення без участі менеджера. Також в рамках одного сайту можна поєднати магазини для роздрібної та гуртової торгівлі.

logo

Сучасна В2В платформа для гуртових продажів та дропшипінгу

Дізнатись більше arrow
pages pages

Для того, щоб B2B портал був максимально ефективним і інтегрованим в бізнес – його варто об’єднати з системою обліку. Це забезпечить відображення актуальної інформації на сайті, інформативну аналітику, ведення клієнтської бази тощо. На Хорошоп реалізовані інтеграції з багатьма системами обліку, CRM і ERP. В тому числі, з тими, про які ми розповідали в цій статті. Однак ви можете інтегрувати B2B портал з будь-якою системою, яка вам потрібна. Для цього є Хорошоп API, щоб ви могли оперативно обмінюватися даними з іншими сервісами.

Виклики, які виникають під час зміни системи обліку

Казати, що змінити систему обліку легко було б неправдою. Для B2B магазину це серйозний виклик, тому що від цього залежить автоматизація бізнесу та нормальна робота багатьох процесів. Перед зміною системи ви маєте бути готовими до декількох моментів.

Підбір нової системи

Зараз на ринку десятки пропозицій, які вирішують найрізноманітніші задачі з автоматизації та обліку. Вибрати серед них один варіант може бути дійсно складно. Складіть перелік вимог до нової системи: які задачі вона має виконувати, які процеси ви маєте побудувати, які функції вам потрібні. Під час пошуку важливо консультуватися з інтеграторами та менеджерами сервісів, щоб вони самі дали відповідь – чи здатна система задовольнити ваші потреби.

Перебудова бізнес-процесів

Цілком ймовірно, що в новій системі обліку не всі ваші бізнес-процеси будуть побудовані ідентично тому, як це реалізовано в 1С. Можливо, вони навіть стануть ефективніше, але це все одно буде зміна, до якої потрібно звикнути. Також варто бути готовим до того, що знадобиться певний час до моменту, коли система буде повністю вас влаштовувати. Після її впровадження ви будете виявляти речі, які б хотілося доробити чи змінити. Таким чином процеси поступово набудуть бажаного для вас  вигляду.

Перенавчення співробітників

Людський фактор – це найважливіша умова успішної зміни системи обліку. Якщо ваші менеджери не прагнуть до змін, то навіть найбільш функціональна та зручна система їх не влаштує. Для впровадження змін потрібно, перш за все, подолати спротив співробітників до них. Ви маєте знайти аргументи чому перехід на нову систему обліку покращить становище компанії та співробітників. Також запевніться, що ви зможете організувати якісне навчання – це напряму вплине на зацікавленість співробітників. В цьому вам допоможуть інтегратори та розробники системи. 

Додаткові витрати

Для переходу на нову систему обліку потрібно придбати її, а також оплатити послугу міграції. Звісно, якщо інтегратори не надають її безкоштовно. Незважаючи на додаткові витрати, на дистанції вони можуть навіть зменшитися, якщо щомісячна підписка коштує дешевше ніж у 1С.

Висновок 

Зміна облікової системи – це справжній виклик. Але продовжувати користуватися російським 1С в умовах війни з росією недорочно і ризиковано. На ринку є десятки пропозицій, які здатні замінити цю облікову систему. Вони українські та адаптовані під потреби бізнесу в Україні. До того ж розробники кожної системи готові сприяти переходу з 1С – допоможуть з впровадженням, будуть надавати підтримку, організують навчання. Завдяки цьому зміна облікової системи пройде легше.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Коментарі 4

Як 1с розробник можу запевнити, що попит на 1с тільки зростає. Те що пропонується не зможе наразі замінити через відсутність кастомізації. Деякі продукти пропонують її, але вона також обмежена. Є платформи, які здатні замінити 1с, але вартість та тривалість розробки далека від того що пропонує 1с. Я не підтримую користування цією платформою та буду першим хто перейде на альтернативну платформу.

На жаль всі настільки сірі, або незручні, або наверно працюють (рахують), що їх використовувати неможливо, далі всі вони використовують облачну систему, з оплатою в місяць, що дуже непрогнозовано по затратам, та не стабільно по роботі!

Перепробували і тестували безліч звітних програм, для erp з виробництвом раджу звернути увагу на skynum , крутий функціонал і адекватні розробники

Добрий день, Олено!

Дякую за інформацію.

Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів