Щільність ключових слів — це показник, який у відсотках визначає співвідношення ключових слів до загальної кількості слів у тексті. Для розрахунку щільності поділіть кількість ключових слів на загальний обсяг тексту та отримане число помножте на 100%. Наприклад, якщо серед 1000 слів — 20 ключових, то щільність буде дорівнювати 2%. Щільність ключових слів напряму пов’язана з терміном «нудота тексту», який визначає кількість всіх повторень в тексті. Від цих показників залежить читабельність та задача копірайтера забезпечити різноманіття слів.
Показник щільності впливає на сприйняття тексту та може мати як негативний, так і позитивний вплив. Грамотно розподілені ключові слова зроблять текст інформативним та допоможуть пошуковим системам зрозуміти його зміст. Якщо щільність ключових слів надто висока, то це призведе до заспамленості тексту. Читачі, які побачать такий текст, сприймуть його як низькоякісний та відверто SEOшний. У кожного копірайтера та SEO-спеціаліста своє розуміння яку щільність можна вважати нормальною. Але більшість дотримується думки, що показник не має перевищувати 5-7%. Якщо ж відсоток виявився вищим, то краще переробити текст та зробити його більш варіативним.