Крапельний Маркетинг (англ. Drip Marketing) — це автоматизований ланцюжок email-розсилок, який призначений для підвищення залучення користувачів. Крапельний маркетинг дозволяє бути на постійному контакті з клієнтом, нагадувати про себе і підвищити його лояльність. Листи, з яких складається кампанія, заздалегідь сплановані та надсилаються автоматично. Їхнє завдання — поступово вести клієнта та знайомити його з компанією.
Крапельний маркетинг безпосередньо пов'язаний з тригерними розсилками, тому що листи надсилаються після виконання певних дій. Наприклад, перший і найпоширеніший етап ланцюжка листів — це вітальний лист. Компанія надсилає його відразу після реєстрації користувача, заповнення форми або залишення заявки. За допомогою нього компанія налагоджує перший контакт із користувачем і це надає заділ для наступних листів. Далі в рамках крапельного маркетингу компанія може надсилати:
- лист з цікавим контентом, який більше розповість користувачу про компанію та зацікавить його;
- інструкцію щодо використання продукту;
- акційні пропозиції;
- повідомлення про новий асортимент або новини компанії;
- листи з привітаннями зі святами;
- нагадування про товари в покинутій корзині;
- опитування та прохання залишити відгуки.
Для успішності крапельного маркетингу дуже важлива персоналізація листів, тому, перед запуском розсилки, компанії важливо отримати інформацію про користувача. Якщо цього не зробити, листи будуть виглядати як звичайна масова розсилка і клієнт може втратити до неї інтерес. Інший важливий фактор — регулярність надсилання листів. Краплинний маркетинг — це важлива частина вирощування ліда, а для гарного зростання клієнтів потрібно постійно «поливати». Зробіть так, щоб листи нагадували про компанію, але не були настирливими.