Бренд-менеджер — це працівник компанії, який відповідає за розвиток бренду. Основне завдання бренд-менеджера полягає у створенні образу компанії, який сподобається цільовій аудиторії. Для досягнення цих цілей бренд-менеджер охоплює у своїй роботі різні аспекти — починаючи від маркетингу і закінчуючи загальною стратегією розвитку компанії. Обов'язки бренд-менеджера можуть відрізнятися в залежності від вимог компанії. Наприклад, одним завданням може бути виведення нового продукту на ринок і розробка плану його просування, а іншим — створення айдентики бренду.
Компетенція бренд-менеджера поширюється на всі публічні сфери діяльності компанії. Він бере участь у розробці tone-of-voice компанії, формує публічні меседжі, створює презентації для партнерів та багато іншого. Виходячи з цього, робота бренд-менеджера поєднує у собі творчі та аналітичні функції. Йому потрібно не тільки придумати зовнішній образ компанії, але й дізнатися про реакцію аудиторії, шляхом відстеження різних метрик та статистики.
Найчастіше людину, яка відповідає за розвиток бренду, наймають на пізніших етапах існування компанії, коли робота вже налагоджена. Бренд-менеджер допомагає вивести компанію на новий рівень та підкреслити відмінні характеристики бізнесу, які виділять його на фоні конкурентів. Така посада є у всіх великих компаніях і особливо бізнесу, який прагне освоїти нові ринки.