Повернутися до списку

Зворотні посилання

Зворотні посилання — це посилання, які ведуть на сайт із зовнішніх майданчиків. Наприклад, ЗМІ написали статтю, в якій згадали компанію та дали посилання на її сайт — це буде зворотне посилання. Такі посилання відіграють важливу роль у SEO-просуванні, тому що повідомляють пошуковим роботам, що на цьому сайті є корисний контент. Це дозволяє підвищити довіру пошукової системи до сайту, на який веде зворотне посилання.

Зворотні посилання можна поділити на кілька типів, які відрізняються між собою формою та методом технічного виконання. Зворотні посилання бувають:

  • безанкорні — це URL-адреса іншого сайту, яка навіть не прикрита текстом;
  • анкорні — посилання прикривається текстом, який підсвічений синім кольором і клікабельний для користувачів. Для пошукового робота дуже важливий текст анкорного посилання, тому що виконує роль ключового слова;
  • nofollow — це тег, який повідомляє пошуковому роботу, що переходити за таким посиланням не обов'язково. Таким чином, сайт, який створив зворотне посилання, не впливає на ранжування іншого сайту;
  • dofollow — тег із зворотним значенням nofollow. Він повідомляє боту, що йому потрібно перейти за посиланням. Таке зворотне посилання впливає на ранжування сайту.

Зворотні посилання мають низку важливих переваг, які роблять їх бажаними для кожного власника власника сайту. Найочевидніший плюс — це трафік, який може отримати сайт, якщо посилання на нього розмістять на іншій платформі. Коли посилання вставлене органічно та релевантне контенту, то люди, з великою ймовірністю, перейдуть по ньому. Сайт отримає нового користувача та, можливо, клієнта.

Також зворотні посилання підвищують авторитетність сайту у пошуковій видачі. Якщо Google побачить, що на раніше невідомий сайт посилається авторитетне джерело — це підвищить його довіру в очах пошукової системи. Google почне звертати більше уваги на новий сайт і це сприятиме його ранжуванню. Без зворотних посилань цей процес займав би набагато більше часу. При цьому важливо, щоб тематика контенту, в якому розміщено зворотне посилання, була релевантна сайту. Інакше цінність такого посилання буде досить низькою.

Перевірити наявність зворотних посилань на свій сайт можна за допомогою Google Search Console. Це безкоштовний інструмент, який збирає аналітику сайту в органічному пошуку Google. Сервіс покаже скільки зворотних посилань створено для вашого сайту і на які сторінки вони ведуть. Крім того ви зможете дізнатися, які саме сайти посилаються на вас і на яких сторінках розміщено зворотне посилання.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів