Інтерв'ю Опубліковано: 08.06.2023

Історія міграції з Opencart на Хорошоп. Інтерв’ю з власником інтернет-магазину Добрий Доктор

Історія міграції з Opencart на Хорошоп. Інтерв’ю з власником інтернет-магазину Добрий Доктор

Хорошоп взяв інтерв'ю у свого клієнта, власника інтернет-магазину Добрий Доктор, який переїхав до нас на платформу з Opencart. Читайте наш матеріал, щоб дізнатися про причини такого рішення та користь, яку принесла міграція.

Зміст статті
  1. «Кошти витрачалися на те, щоб сайт хоча би працював»
  2. «Для продажів через сайт потрібно було над ним активно працювати, наймати розробників»
  3. «З Хорошопом я зміг практично все налаштувати самостійно»
  4. «Мені вдалося перенести весь контент за допомогою інструкцій»
  5. «У Хорошоп є інтеграції з більшістю маркетплейсів, тому працювати з ними зручно»
  6. «В мене 4 сайти на Хорошопі»

Сергій Синьогуб, власник інтернет-магазину засобів для здоров’я та краси Добрий Доктор. Він розповів про свій досвід роботи на Opencart, міграцію сайту на Хорошоп та як це вплинуло на просування магазину.

«Кошти витрачалися на те, щоб сайт хоча би працював»

Розкажіть про свій досвід роботи з Opencart?

Для запуску сайту я обрав Opencart, адже він здавався доступним. До того ж багато хто радив цю CMS, тому що вона дає можливість не прив’язуватися до жодної платформи. Платиш за хостинг і практично це твій сайт. Але є одне але. Ти забуваєш врахувати, що сайт потрібно постійно налаштовувати, оновлювати та підтримувати.

Для запуску я знайшов спеціаліста, який допоміг поставити шаблон, а початковими налаштуваннями займався сам. Пропрацював з на Opencart близько чотирьох років. Загалом на сайт я витрачав приблизно дев’ять тисяч гривень у рік. Це з урахуванням допрацювань та оплати хостингу. Проте це не був той інтернет-магазин, яким я хотів би його бачити. Кошти витрачалися на те, щоб сайт хоча би працював.

Сергій Синьогуб

«Для продажів через сайт потрібно було над ним активно працювати, наймати розробників»

Яких результатів досягли на Opencart?

На самому сайті продажів було мало, тож я використовував його для роботи з маркетплейсами. Для продажів через сайт потрібно було над ним активно працювати, наймати розробників. Для мого бізнесу було непідйомно тримати штат програмістів. Кожну операцію чи оновлення робила інша людина, яка в результаті переписувала код всіх, хто працював над сайтом раніше.

Часто ідеї з доопрацювання магазину провалювалися на етапі пошуку спеціаліста, який втілить їх в життя. Самостійно просувати інтернет-магазин не вдалося, адже були складнощі з налаштуванням модулів. SEO також було на мінімальному рівні — зробив лише ті налаштування, що були доступні в базовій збірці.

«З Хорошопом я зміг практично все налаштувати самостійно»

Чому вирішили мігрувати на Хорошоп?

Загалом вибрав Хорошоп, тому що радили колеги. Коли об’єми бізнесу виросли, з’явилася потреба в постійній підтримці сайту. Було важливо знати до кого звернутися, щоб зробити ті чи інші налаштування. Тариф Хорошопу в плані вартості був рівноцінним попереднім витратам. При цьому я отримував багато переваг — сайт постійно оновлюється і є підтримка.

Створюйте інтернет-магазин на платформі Хорошоп та тестуйте всі можливості 7 днів
Залишити заявку
image

Перед міграцією на Хорошоп, пробував працювати з іншою платформою, але вона не була інтуїтивно зрозумілою, складно налаштовувалася. З Хорошопом я зміг практично все налаштувати самостійно, а якщо щось не вдавалося — звертався до підтримки і мої питання вирішувалися.

«Мені вдалося перенести весь контент за допомогою інструкцій»

Як відбувалася міграція?

Мені вдалося перенести весь контент за допомогою інструкцій. Перший час постійно був на зв’язку з підтримкою, яка допомогла вирішити ті складності, що виникали при перенесенні. Наприклад, прописати категорії товарів так, щоб вони співпадали з моїми. Трошки більше часу зайняло налаштування характеристик товарів з кількома різновидами. З цим допомогла підтримка і тепер на інших своїх проєктах на Хорошоп я відтворюю таку ж структуру.

Дизайн обрав із тих, що пропонував Хорошоп, а встановленням займалися разом з підтримкою. Готовий дизайн допомагає задати головний тон сайту, а далі все налаштовується досить гнучко. За допомогою банерів на головній сторінці я можу управляти тим, як компанію сприймають клієнти.

Як розвиваєте сайт після міграції?

Наразі практично все на сайті налаштоване. Єдине, на що витрачаю час — це оновлення прайсів. Минулого року було оновлення платформи, завдяки якому можна зазначати постачальника і змінювати саме його прайс. Це дуже спростило роботу.

Поки що я використовую не всі доступні інструменти. Коли отримую дайджест з оновленнями, переглядаю і беру в роботу ті, які мені потрібні. Я вже рік працюю з Хорошоп і за цей час ви внесли багато покращень.

«У Хорошоп є інтеграції з більшістю маркетплейсів, тому працювати з ними зручно»

Які канали для просування використовуєте на Хорошоп?

Лише недавно почав займатися SEO-налаштуваннями, використовую для цього готові пресети від Хорошоп. Це зручно, тому що достатньо один раз зробити налаштування, і вони поширюються для всіх товарів одразу. А якщо потрібно щось ексклюзивне, то можна додати це для окремого товару.

Почали використовувати Google Shopping. З реклами отримуємо 5-10 замовлень в день. Це поліпшило ситуацію, оскільки на Opencart взагалі не вдалося налаштувати цей інструмент. Також мої колеги вважають, що пройти перевірку в Google Merchant Center з Хорошопом простіше, ніж з іншими платформами — там сайт постійно блокують.

Торговельні майданчики використовую як і раніше: Rozetka, Епіцентр, F.ua, Алло, Kasta. У Хорошоп є інтеграції з більшістю маркетплейсів, тому працювати з ними зручно. Додатково використовую сторонню CRM і ця інтеграція також працює.

«В мене 4 сайти на Хорошопі»

Плануєте створювати нові сайти?

Загалом в мене 4 сайти на Хорошопі: один переносив з Opencart, один — з Wordpress, і ще 2 нових сайти створював одразу на вашій платформі. Є у планах запуск нових інтернет-магазинів, а переносити вже немає що.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів