- Фід для Google Merchant Center
- Функція «Не дзвонити для підтвердження замовлення»
- Угода при оформленні замовлення
- Знижки на категорії та бренди
- Нові мінікартки
- Google Invisible Recaptcha
- Редагування CSS в адмінці
- Чат в адмінці
- Завантаження файлів для зовнішніх сервісів
- Pixel Facebook
- Налаштування швидкого замовлення
- Додавання товарів до корзини, використовуючи лічильник в мінікартці
- Модальна галерея у мобільній версії
- Експорт списку покупців
У статті про запуск хмари ми обіцяли, що перехід на новий формат роботи звільнить більше часу, який ми витратимо на розвиток продукту і впровадження нових функцій. За півроку ми випустили 5 релізів, і тепер хочемо розповісти про найважливіші та найцікавіші функції.
У статті про запуск хмари ми обіцяли, що перехід на новий формат роботи звільнить більше часу, який ми витратимо на розвиток продукту і впровадження нових функцій. За півроку ми випустили 5 релізів, і тепер хочемо розповісти про найважливіші та найцікавіші функції.
Фід для Google Merchant Center
За допомогою сервісу Google Merchant Center можна публікувати товарні оголошення в результатах пошуку і рекламних оголошеннях. Виглядають такі оголошення як мінікартки з фото, назвою, ціною та іншими важливими характеристиками.
Функція «Не дзвонити для підтвердження замовлення»
При оформленні замовлення клієнт може поставити галочку навпроти пункту «Не дзвонити для підтвердження замовлення».
Також можна додати підказку, яка буде висвітлюватися при наведенні на значок праворуч.
Угода при оформленні замовлення
Поруч з кнопкою «Оформити замовлення» з'явилося повідомлення про те, що оформляючи замовлення, покупець погоджується з угодою, призначеною для користувача. Текст угоди можна залишити стандартним або замінити на власний.
Знижки на категорії та бренди
Дію купону або подарункового сертифікату тепер можна обмежити певною категорією або брендом. Після оформлення замовлення і активації купону, в корзині з'явиться значок зі знижкою на товари певної категорії або бренду.
Нові мінікартки
Ми значно розширили можливості налаштування мінікарток.
Раніше мінікартки були стандартними, їх кількість і розмір адаптувалися під екран користувача. Тепер з'явилася можливість самостійно задати розмір: маленький, середній та великий. На екрані ноутбука розміром в 15" мінікартки виглядають так.
Маленький розмір мінікартки
Середній розмір мінікартки
Великий розмір мінікартки
Для підписів і кнопок з'явилися нові варіанти форматування і відображення.
Google Invisible Recaptcha
Для зменшення кількості фейкових замовлень та звернень від ботів, ми впровадили сервіс Google Invisible Recaptcha. Сервіс відстежує активність користувачів і пропонує прості завдання тим, кого вважає «підозрілими». Більшість користувачів не побачать капчу. Сервіс працює для всіх форм на сайті. За замовчуванням функція відключена.
Редагування CSS в адмінці
Дизайн тепер можна зробити більш індивідуальним завдяки написанню власних CSS. Код шаблона недоступний для редагування, але додані класи мають перевагу перед існуючими.
Чат в адмінці
Щоб оперативніше вирішувати питання та допомагати клієнтам, ми додали чат в адмінпанель сайту. Середній час відповіді на звернення в робочі години — 5 хвилин.
Завантаження файлів для зовнішніх сервісів
Деякі зовнішні сервіси вимагають завантаження своїх файлів у корінь сайту. Тепер це можна зробити самостійно в адмінпанелі сайту.
Pixel Facebook
Піксель допомагає ефективніше налаштовувати рекламу інтернет-магазину в Facebook. Наприклад, показувати рекламу того товару, який користувач дивився раніше на сайті. Детальніше про це читайте в довідковому центрі Facebook.
Піксель тепер інтегровано в платформу. Для того, щоб він почав працювати, потрібно тільки вказати ідентифікатор. Після цього почне передаватися інформація про події на сайті.
Крім стандартних подій, ми також додали:
-
успішне оформлення замовлення (купівля);
-
запит зворотного дзвінка (генерація ліда);
-
підписка на розсилку (генерація ліда);
-
успішна реєстрація;
-
початок оформлення замовлення;
-
додавання товару в корзину;
-
відвідування сторінки товару.
Налаштування швидкого замовлення
Ми додали можливість регулювати кількість полів у формі. З обов'язкових залишився лише номер телефону. Також саму функцію швидкого замовлення можна відключити.
Кнопка оплати замовлення в особистому кабінеті
Оплатити замовлення тепер можна в особистому кабінеті. Після підтвердження замовлення менеджером, в особистому кабінеті покупця з'являється кнопка «Оплатити». Посилання на оплату також приходить на електронну пошту.
Додавання товарів до корзини, використовуючи лічильник в мінікартці
Додати кілька однакових товарів тепер можна з мінікартки за допомогою лічильника. Лічильник з'являється при наведенні на кнопку «Купити», а також у кошику після додавання товару.
Модальна галерея у мобільній версії
Галерея для перегляду фото на сторінці товару тепер працює і в мобільній версії. Інтерфейс адаптовано для зручного використання на тач-екранах смартфонів і планшетів.
Експорт списку покупців
При необхідності, наприклад, для деяких зовнішніх сервісів, можна вивантажити список покупців у Excel. У файл потраплять поля: ім'я та прізвище, email, номер телефону, місто та дата реєстрації.
Детальніше про оновлення читайте в нашій базі знань.
Про всі ці оновлення та їх налаштування ми розповідали на вебінарі, який можна подивитися в записі.
Ми намагаємося впровадити в платформу всі необхідні функції, щоб зробити роботу інтернет-магазинів ефективнішою. Тому для нас дуже важлива ваша думка. Напишіть в коментарях, яких функцій вам бракує. Найбільш затребувані ми поставимо в план на розробку.
Добрый день, спасибо за отличную статью. Для интернет-магазина всегда очень важно продвижение и реклама, поэму статья является полезной для начинающих сайтов по продаже!
Хотелось бы, чтобы после оформления заказа, размеры и цены на товар, привязанные на момент заказа к определенному артикулу фиксировались и не менялись. Нужно клиенту поменять размер, пусть обратится к менеджеру сайта или оформит новый заказ. Пример проблемы, импортируем товары на сайт, присваиваем размеру 41 артикул 1, размеру 42 артикул 2, а размеру 43 - артикул 3. У нас купили размер 42. Через время делаем импорт актуальных позиций, теперь у конкретно этого товара осталось 2 размера, вместо трех: размер 41 имеет артикул 1, размера 42 - нет, и теперь 43 размер автоматом получает артикул 2. Итого, загрузив такой документ с товарами на сайт, информация в заказе клиента поменяется и вместо купленного им размера 42, у него светится размер 43. Для истории заказов этот момент просто трэш какой-то:) Так как у всех клиентов в истории будут указаны не те размеры, которые они заказывали ранее. Такая проблема будет у всех, кто не владеет системой складского учета товаров, где артикулы не меняются а остаются в системе навсегда под определенным товаром или размером
Roman Yurchenko, артикул у нас в системе это уникальный идентификатор, и его нельзя изменить импортом. Описанная вами ситуация индивидуальная и пока не совсем понятно, в чем ошибка. С вами уже связались специалисты отдела поддержки, они помогут решить вопрос.
Спасибо за проделанную работу. Платформа развивается и это однозначно радует.
Тем не менее, огорчает отсутствие некоторых фич, которые мы имели до переезда на Хорошоп, и которые в той или иной мере имеют наши конкуренты.
Кастомные доработки, естественно, существуют, но как показала практика большое их количество негативно влияет на процесс обновления платформы в дальнейшем.
Было бы неплохо добавить список планируемых фич на 6-12 месяцев вперед, внедрение которых можно было бы ускорить путем частичной оплаты разработки (с четким указанием функционала / сроков и условий, конечно)
Итак, наш список "хотелок":
Модуль новостей / акций
1. Привязка товаров к акции с одновременным информировании о ней в карточке товара. Напр, так: http://prntscr.com/jpdlre
Модуль комплектов товаров
1. Переключение цветовых и других модификаций комплектных товаров. Напр, так: http://prntscr.com/jpdlfk
2. Возможность импорта комплектов товара через Excel по аналогии с API.
Модуль подарков к товару
1. Выбор подарка к товару. На текущий момент мы может добавить к товару несколько подарков или даже целый раздел, но выбрать нужный пользователю не позволяем, что крайне странно.
Модуль баннеров
1. Ограничение времени отображения баннера путем ввода даты/времени старта и окончания показа
Страница оформления заказа
1. Вывод информации по выбранному виду доставки / оплаты.
2. Возможность редактировать товары в корзине со страницы чекаута.
Результаты поиска
1. Вывод в результатах поиска не только товаров, но и разделов. Напр, так: http://prntscr.com/jpdksv
API
1. Обновления товаров в заказе по API. При активной дисконтной программе это очень необходимо.
2. Выгрузка Ref городов и отделений Новой Почты. Сейчас делаем двойную работу - вводим руками то, что клиент и так указал.
Каталог - Страница раздела
1. Автоматическая простановка флажков "Новинка", "Хит", "Распродажа". Либо выгрузка каталога с параметрами Да/Нет для каждой иконки. При количестве товаров 5000+ ручное управление крайне затруднительно.
Мобильная версия - Интерфейс фильтров
1. Объективно говоря, большинство клиентов даже не замечают иконку открытия блока фильтров в мобильной версии. Хотелось бы, чтобы он выглядел примерно так: http://prntscr.com/jpdikk
Andrii Tsuvalovskyi, спасибо за ваши идеи. Все взяли в работу :)
Нам не вистачає функції більш повного виванаження данних про замовлення. До вже існуючих "имя и фамилия, email, номер телефона, город и дата регистрации" треба інші колонки, наприклад - номер декларації НП. У ідеалі, щоб можна було самим обирати потрібні для вивантаження колонки. Зараз для цього Ви пропонуєте інтеграцію з CRM, але інтегруватися з ними лише для того, щоб плодити у роботі "пакетики з пакетиками" та заплутуватися якось не хочеться
Пахолок Ганна, для вивантаження данних про замовлення краще використовувати Zapier. Наша служба підтримки підкаже як це робиться.
Darya Taran, Дякую, але для вивантаження доступна обмежена кількість полів, і номер декларації НП, нажаль, до неї на входить ((
Ще питання.
Ми, наприклад, виробники. Продаємо самі плюс працюємо з магазинами-дропшиперами. Чи є можливість створювати окремий кабінет для кожного нашого магазина-контрагента, через який вони можуть робити замовлення доставки товарів напряму їхнім клієнтам, і ми, отримуючи ці замовлення, будемо розуміти, що це замовлення саме від даного магазину, а не від клієнтів, які знайшли наш сайт власноруч і зробили замовлення. Це полегшило б нам роботу і унеможливило б дзвінки нашими менеджерами чужим клієнтам, які вже усе узгодили з попереднім магазином))
Зараз можна ідентифікувати замовлення від одного покупця лише за єдиною адресою електронки.
Пахолок Ганна, Здравствуйте, тоже интересует работа с дропшипперами, возможно уже ведутся работы по данному вопросу?
Пахолок Ганна, Также желательна такая функция для работы с дропшипперами.
Было бы здорово при оформлении заказа указать информацию типа "Выберите товара ещё на ХХХ грн. и доставка будет бесплатной".
Бракує функції заборони доставки на деякі товари. Наприклад даний товар буде доставлятись виключно Новою Поштою. Проте інші доставлятись будуть як НП так і Інтайм наприклад
Рекомендую доработать функции доставки на сайте. Чтобы можно было на карточке товара посчитать доставку разными транспортными компаниями
Oksana Moroz, на странице товара нельзя рассчитать стоимость доставки, потому что стоимость зависит от объема и веса упаковки, всего заказа, а не одного товара. Поэтому заранее считать стоимость невозможно - она всегда будет неверная.
Уважаемая Дарья, спасибо за ответ. Но не стоит категорично утверждать. Дайте разработчикам пусть изучат
Oksana Moroz, тот случай, что вы привели в пример, скорее частный. Мы же стараемся делать более универсальное решение.
Darya Taran, Я понимаю, что универсальный движок=серийное производство. Но, если бы эта функция была доступной, я бы перешла на Хорошоп, не задумываясь. Поскольку, все кастомные движки не располагают подобной опцией. Хотя толковому программисту эта задача должна быть вполне посильна
не вистачає можливості роботи з іншими платіжними системами окрім LiqPay. Конкуренти LiqPay пропонують вигідніші тарифи та краший рівень сервісу, але на жаль, поточна платформа horoshop не може з ними працювати.
Iryna, Согласен, было бы здорово иметь альтернативные варианты.
Iryna, “конкуренты” Liqpay не совсем конкуренты, так как большинство платежей все равно идет через Liqpay, а разница в тарифах не такая значительная. Но мы планируем все же подключить новые платежные системы. Напишите, какие вы бы хотели видеть.