Налаштування Google Shopping у подарунок при покупці магазину

 

Ми провели дослідження, під час якого опитали власників інтернет-магазинів і маркетологів про ефективність реклами в Facebook у порівнянні з іншими каналами просування.

На запитання відповіли представники 83 інтернет-магазинів з різних ніш. Найпопулярніші з них: одяг (16,4%), взуття (12,1%), електроніка (8,6%) та аксесуари (6%). На ще один пул питань відповіли 19 маркетологів, які займаються налаштуванням Facebook Ads.

З проведенням дослідження нам допомогли: Golden Web Digital, ITForce.UA, FAIR Agency, Webline Promotion, Inweb, OdesSeo, Art Marketing Studio, Webpromo, PROject SEO, Aweb, Marketolog.ua & Omelyanenko.pro, Livepage та Marketing.link

План статті

  1. Які рекламні канали використовують інтернет-магазини

  2. Які канали генерують найбільше трафіку

  3. Які канали генерують максимум продажів

  4. Скільки замовлень з Facebook в середньому приходить на місяць

  5. Який бюджет інтернет-магазини щомісяця виділяють на рекламу в Facebook

  6. Скільки в середньому коштує одне замовлення з Facebook

  7. Як інтернет-магазини налаштовують рекламу в Facebook

  8. Скільки інтернет-магазинів використовує Facebook Pixel

  9. Як інтернет-магазини налаштовують динамічний ремаркетинг

Які рекламні канали використовують інтернет-магазини

78,6% власників інтернет-магазинів використовують рекламу в Facebook для свого бізнесу, і цей канал виграє за популярністю у контекстної реклами (60,7%) і SEO (59,5%).

59,5% опитаних задоволені результатами роботи Facebook Ads і планують продовжувати використання цього каналу.

Які канали генерують більше трафіку на сайт

У 36,9% опитаних інтернет-магазинів максимум трафіку на сайт генерує Facebook. У 33,3% найбільше відвідувачів приводить Google Ads, а у 21,4% — SEO.

Які рекламні канали генерують максимум продажів

У 35,7% інтернет-магазинів найбільше продажів генерує реклама в Facebook, за нею йдуть Google Ads (29,8%) і SEO (20,2%).

Олександр, аналітик з TurboWeb, налаштовував динамічну товарну рекламу для інтернет-магазину елітної косметики. Згідно Google Analytics, за два роки інтернет-магазин збільшив місячний дохід з реклами в FB з 0 до 900 тис грн. Також він зазначив, що в ніші насіння і саджанців динамічна товарна реклама в Facebook дає вдвічі більше виручки, ніж вся реклама в Google (включаючи Shopping), при однаковій рентабельності.

Ілля, PPC IM of Enterprise Department Netpeak, розповів, що в тематиці одягу ROI в Facebook на 20-25% вище, ніж в Performance Google.

Скільки замовлень з Facebook в середньому приходить на місяць

У 31% власників інтернет-магазинів в середньому з Facebook приходить до 5 замовлень на місяць. У 10,7% — від 10 до 25 замовлень, а у 21,4% — понад 100 замовлень.

Сергій, Middle PPC Specialist в Netpeak, займався рекламою інтернет-магазину наручних годинників. До цього власники не запускали рекламу, на тест виділили $100. Наразі інтернет-магазин отримує в середньому 100 покупок на місяць за ціною в $2.

Роботу розпочали з динамічного ремаркетингу, потім підключили каталог на нову аудиторію і конверсійні кампанії.

Який бюджет інтернет-магазини щомісяця виділяють на рекламу в Facebook

50% власників інтернет-магазинів щомісяця виділяють на рекламу в Facebook від $100 до $400. 11,9% опитаних виділяють $ 500-1 000, а 10,7% — $1 000-2 000.

Назарук Вікторія, SEO-аналітик в Golden Web Digital, поділилася кейсом виробника текстильних виробів:

«Клієнт прийшов з дуже негативним ставленням до всіх інструментів просування. Почали з невеликого бюджету на таргет — $ 150 на місяць. Зараз витрати на бюджет складають понад $700».

Скільки в середньому коштує одне замовлення з Facebook

Опитування показало, що в більшості випадків (58,4%) одне замовлення з Facebook коштує від $1 до $5. 14,3% опитаних вказали, що для них замовлення коштує $ 5-10, а 11,9% — що $10-12.

Як інтернет-магазини налаштовують рекламу в Facebook

63,1% власників інтернет-магазинів налаштовують рекламу самостійно. Лише 25% з них підключають підрядників або наймають фахівця в штат (11,9%).

Крім того, 84,5% опитаних відзначили, що їм було б цікаво підвищити знання з налаштування таргетованої реклами в Facebook. Спеціально для них, наш партнер Олександр з Marketolog.ua & Omelyanenko.pro записав навчальні відео по цій темі. 

Скільки інтернет-магазинів використовують Facebook Pixel

71,4% власників інтернет-магазинів для збільшення ефективності реклами використовують Facebook Pixel, а 6% планують почати це робити. Але 7,1% опитаних взагалі не знають, що це таке.

Якщо ви серед них — нічого страшного :) Читайте нашу інструкцію, щоб дізнатися, як його налаштувати. 

Як інтернет-магазини налаштовують динамічний ремаркетинг

Опитування показало, що 22,6% інтернет-магазинів налаштовують динамічний ремаркетинг в Facebook Ads, а ще 22,6% — в Facebook Ads і Google Ads одночасно. 

Юрій Пирч, засновник і керівник компанії К2, поділився кейсом інтернет-магазину бюджетних велоаксесуарів:

«Клієнт звернувся з проханням налаштувати рекламу в Facebook. Добре спрацював динамічний ремаркетинг — коли саме той товар, який користувач переглядав в магазині, показується в рекламному оголошенні в стрічці новин Facebook.

При мінімальному бюджеті в $5 день, за 6 місяців ми отримали 1 092 продажі на суму $8 000. Вартість кожного продажу — $0,84. І це тільки за рахунок того, що ми повертали користувачів на сайт».

Підсумки дослідження

Опитування власників інтернет-магазинів і маркетологів показало, що:

  • 78,6% власників інтернет-магазинів використовують рекламу в Facebook;

  • у 35,7% інтернет-магазинів реклама в Facebook генерує найбільше продажів;

  • у 36,9% Facebook дає більше трафіку на сайт, ніж інші канали;

  • 50% власників інтернет-магазинів щомісяця виділяють на рекламу в Facebook від $100 до $400;

  • в більшості випадків одне замовлення з Facebook коштує від $1 до $5;

  • 59,5% опитаних задоволені результатами.

Якщо ви все ще не використовуєте рекламу в Facebook — саме час почати, щоб не відставати від конкурентів, які активно вкладаються в цей канал. Налаштуйте Facebook Pixel і вперед, за новими продажами!

Новий коментар
Оцінка