- Особливості міграції на Хорошоп
- Коли потрібне перенесення сайту на нову платформу?
- Налаштування дизайну
- Налаштування каталогу
- Імпорт товарів
- Додаткові налаштування
- Вибір тарифного плану
- Підключення робочого домену та включення індексації сайту
- Підготовка інтернет-магазину до просування
- Досвід наших клієнтів, які мігрували на Хорошоп
- Яких результатів очікувати?
- Висновок
Міграція на Хорошоп — це не просто перенесення сайту, а можливість оновити дизайн, оптимізувати процеси та підвищити ефективність продажів. У статті ми ділимося покроковим планом переїзду та реальними кейсами клієнтів, які вже відчули переваги нашої платформи.
Перенесення інтернет-магазину на нову платформу — це як переїзд зі старенької квартири в нові апартаменти. Необхідність зміни житла зрозуміла, адже ремонт старий, проводка постійно барахлить і до роботи їхати трьома транспортами. Але всі ці незручності звичні, а чого очікувати від нового місця — невідомо.
Щоб зменшити сумніви, варто зібрати максимум інформації про нове місце, а ще краще — пожити там деякий час. Власники квартир рідко дають таку можливість, а ось на Хорошопі можна протягом 7 днів безкоштовно тестувати інтернет-магазин. Нам важливо, щоб клієнти розуміли, за що вони сплачуватимуть кошти.
В цій статті ми розповімо, як перенести інтернет-магазин на Хорошоп і і чому це варто зробити. А в кінці покажемо, як зміна платформи для інтернет-магазину може позитивно вплинути на роботу бізнесу.
Особливості міграції на Хорошоп
Переїзд інтернет-магазину на іншу платформу відрізняється від його створення з нуля. У вас вже є певні напрацювання, які потрібно зберегти. Хорошоп дає можливість:
-
зробити дизайн дуже схожий на ваш старий, або створити новий;
-
перенести контент;
-
зберегти адреси всіх сторінок, щоб мінімізувати зміни в пошуковій видачі;
-
додати нові функції та можливості.
Коли потрібне перенесення сайту на нову платформу?
Перенесення сайту потрібне, якщо у вас:
-
сайт знаходиться на стадії стагнації — немає росту трафіку та продажів тривалий час;
-
застарів дизайн;
-
неякісна мобільна версія або вона взагалі відсутня;
-
не вистачає нових функцій;
-
відсутні важливі інтеграції для онлайн торгівлі — з локальними та міжнародними сервісами доставки та оплати, із CRM тощо;
-
є плани щодо виходу на закордонні ринки, а поточний сайт не дозволяє повноцінно масштабуватись;
-
виникають складнощі з просуванням з технічної сторони — наприклад,
інтернет-магазин важко оптимізувати під вимоги пошукових систем для якісного SEO;
-
необхідно багато дорогих доробок, які вже реалізовано на новій платформі.
Є стандартні етапи перенесення сайту, однак як саме відбуватиметься процес міграції на Хорошоп і скільки часу знадобиться, залежить від особливостей вашого старого сайту, ваших запитів та потреб. Спершу ми пропонуємо протестувати платформу — доступ до безкоштовної демо-версії можна отримати, залишивши заявку на нашому сайті. Ми зв'яжемося з вами і узгодимо подальші кроки — налаштування дизайну і каталогу, а також імпорт товарів.
Налаштування дизайну
Є два способи налаштування.
Готовий дизайн з галереї
Найпростіший і найшвидший варіант. Ви обираєте готовий шаблон з нашої галереї дизайнів і за потреби вносите в нього невеликі правки, наприклад коригуєте колірну гамму сайту чи змінюєте порядок блоків. Це легко робити у вбудованому редакторі дизайну без специфічних знань. Ми пропонуємо 300 готових макетів, в яких врахували тренди UI/UX-дизайну, особливості мобільних пристроїв та легкість адаптації під конкретну нішу.
Розширене налаштування дизайну
Цей спосіб актуальний, якщо ви хочете створити новий дизайн з використанням елементів візуальної айдентики вашого бренду, або ж максимально відтворити зовнішній вигляд старого сайту. В другому випадку ми не зможемо повністю повторити минулий дизайн вашого інтернет-магазину, але зробимо його дуже схожим в рамках наших можливостей. Послуга розширеного налаштування дизайну надається за окрему плату. Вам потрібно буде надіслати ТЗ нашим фахівцям за зразком чи готовий макет, якщо такий є.

Налаштування каталогу
Щоб налаштувати каталог, необхідно вручну створити дерево категорій, а також шаблони з потрібним вам набором характеристик та модифікацій. Далі можна переносити товари разом з фотографіями. Проте, вам не потрібно в це заглиблюватись самостійно. В рамках послуги міграції з іншої платформи на Хорошоп, наші спеціалісти налаштують каталог за вас.
Фільтри для категорій можна розмістити або вертикально в лівій частині сайту, або горизонтально у верхній. Все залежить від кількості параметрів для фільтрації. Якщо їх багато, краще вибрати вертикальний варіант. Також можна редагувати мінікартки в каталозі та налаштувати сторінку товару, наприклад, розташування, порядок та відображення елементів у картці за допомогою редактору дизайну в адмін-панелі Хорошоп.

Імпорт товарів
Коли каталог налаштовано, можна починати переносити товари зі старого майданчика на новий. Ви можете зробити це самостійно або залучити спеціалістів Хорошопу. Товари в документах форматів yml, xml, xls, csv і товари з Prom без проблем завантажуються на Хорошоп, тому не вимагають стороннього втручання. Для складніших ситуацій залучаються наші розробники. Наприклад, якщо потрібне перенесення з бази даних старого сайту, розміщеного на CMS WooCommerce, OpenCart, Bitrix.

Якщо майданчик, з якого виконується перенесення інтернет-магазину, підтримує експорт в xls, ви можете скористатись платною послугою імпорту іншого контенту — новин, відгуків та інформації про клієнтів.
Додаткові налаштування
Після перенесення контенту, вносяться наступні налаштування:
-
додавання варіантів оплати та доставки;
-
підключення валют, в яких відображатимуться ціни на товари;
-
увімкнення знижок та акцій — для окремих категорій товарів, брендів чи для конкретних продуктів;
-
підключення готових інтеграцій — Google Analytics для збору аналітики, Нова Пошта для формування накладних в адмін-панелі, LiqPay та Приват24 для приймання онлайн-платежів тощо;
-
встановлення зовнішніх js-скриптів — для підключення онлайн-чату на сайті, телефонії, інших сервісів.
-
додавання контактної інформації та наповнення інформаційних сторінок;
-
налаштування відображення водяного знаку на фото товарів;
-
створення статусів наявності товарів і облік залишків;
-
підключення програми лояльності для постійних клієнтів;
-
налаштування режиму обробки замовлень;
-
увімкнення угоди користувача при оформленні замовлення;
-
додавання пункту «Не дзвонити для підтвердження замовлення»;
-
налаштування функції Google Invisible reCAPTCHA для запобігання фейкових замовлень.
Власник сайту самостійно налаштовує ці функції. Більшість налаштувань впроваджуються доволі швидко, адже вони вже готові та їх достатньо підключити у відповідному розділі в адмінці Хорошопу. Наші покрокові інструкції допоможуть швидко розібратись з усіма параметрами. Якщо виникнуть труднощі, ви можете зв’язатись зі службою техпідтримки для отримання консультації.
Поки ви додаєте потрібні налаштування, наші фахівці займаються перенесенням сайту на Хорошоп — така «командна» робота дозволяє заощадити час та прискорити процес міграції інтернет-магазину.
Вибір тарифного плану
Перенесення сайту з іншого майданчика на Хорошоп коштує 3500 грн. В цю суму входить експорт товарів зі старого сайту, допомога з вибором шаблону дизайну, консультації щодо всіх налаштувань. Далі сплачується абонплата за фіксованим тарифом у форматі підписки. Вартість сайту інтернет магазину на місяць становить від 240 грн, залежно від кількості товарів та обсягу замовлень. Крім готових функцій та інтеграцій, у всіх тарифних планах передбачене технічне обслуговування сайту — моніторинг працездатності та безпеки, регулярні оновлення, впровадження нових функцій, консультації служби підтримки.
Підключення робочого домену та включення індексації сайту
В період перенесення та налаштування інтернет-магазину, він буде знаходитись на тестовому домені, на який не варто пускати трафік. Після оплати тарифного плану, ви можете запускати рекламні кампанії та починати просувати товари в актуальних маркетингових каналах.
Підготовка інтернет-магазину до просування
Власний сайт — це основа для просування вашого інтернет-магазину в різних каналах. Ви зможете розподіляти контент на різні майданчики та значно спростити з ними роботу. Хорошоп надає функції для просування магазину за допомогою SEO, Google Ads та Google Shopping, маркетплейсів Rozetka, Kasta та Prom, прайс-агрегатора Hotline, а також соцмереж Facebook та Instagram.
SEO-оптимізація сайту
Ми намагаємося мінімізувати вплив міграції на SEO:
-
зберігаємо аналогічні URL за наявності їх у файлі експорту чи можливості отримати з бази даних вашого старого сайту;
-
надаємо можливість для налаштування 301 редиректів, якщо нема змоги зберегти існуючі URL;
-
максимально знижуємо необхідність повної переіндексації сайту;
-
прибираємо дублі, закриваємо від індексації всі технічні сторінки,
-
надаємо нові інструменти для SEO — можливість робити посадкові сторінки, формувати sitemap тощо.
Наше завдання — не втратити вже наявні напрацювання інтернет-магазину і дати можливість для подальшого зростання в пошуковій видачі.
Вивантаження товарів на зовнішні майданчики
Можливості Хорошоп дозволяють формувати фіди в кілька кліків для просування товарів у Google Shopping, Facebook, Instagram. Скористатися фідами можна і для вивантаження товарів на маркетплейси Rozetka, Kasta, Prom та прайсагрегатори. Таким чином ви зможете автоматизувати частину процесів, пов’язаних із запуском реклами та залученням клієнтів через інші канали продажів.
Досвід наших клієнтів, які мігрували на Хорошоп
Кейс 1. Переїзд на Хорошоп та комплексне просування збільшили дохід магазину до 2 млн грн на місяць
Інтернет-магазин професійного перукарського обладнання Profi Perukar переїхав з Prom на Хорошоп. На старому майданчику бізнес отримував непогані результати, але прагнув більшого. Спеціалісти маркетинг-агенції «Ціль» перенесли сайт Profi Perukar на нашу платформу, а також зайнялись комплексним просуванням. Акцент було зроблено на просуванні в Google за допомогою SEO та запуску реклами Google Shopping. За відносно короткий термін компанія отримала позитивні результати з обох маркетингових каналів. Profi Perukar мігрував на Хорошоп у січні 2023 року, а станом на вересень 2023 року, місячний дохід інтернет-магазину з органічного пошуку становив 363 142 грн, та 1 612 396 грн з реклами Google Shopping.

Кейс 2. Після міграції з Wordpress на Хорошоп зріс трафік на сайт
Виробник пігментів та тіней для макіяжу Lotus Flower тривалий час мав інтернет-магазин на WordPress та регулярно зіштовхувався з труднощами в управлінні сайтом. Компанія вирішила переїхати на Хорошоп, що дозволило не лише спростити адмініструставння інтернет-магазину, а й допомогло залучати більше потенційних клієнтів.
Мігрувавши на Хорошоп, Lotus Flower просували бізнес звичними методами. Однак, помітили значно кращі результати. При запуску таргетованої реклами, Lotus Flower вказували посилання на сайт, і отримали набагато більше трафіку та додавань товарів у кошик, ніж коли працювали на WordPress і просували магазин аналогічним чином. Ймовірна причина — привабливий, швидкий інтернет-магазин з якісною навігацією. Згодом після переїзду на нашу платформу бізнес розширив маркетингові канали та почав запускати рекламу Google Shopping. Одним з бонусів для інтернет-магазину стала простота впровадження інтеграцій з платіжними системами та службами доставки. Власниця компанії відзначила, що при роботі на WordPress підключення зовнішніх сервісів було набагато складнішим, крім того за кожне розширення потрібно було платити.
Яких результатів очікувати?
Ми не даємо 100% гарантії успіху. Втім переїзд на платформу, яка дозволяє створити сучасніший та зручніший сайт, — вже сприяє підвищенню конверсії у продажі. Досвід наших клієнтів вказує на значний потенціал росту трафіку, замовлень та доходу інтернет-магазину на Хорошопі за умови грамотного просування в релевантних маркетингових каналах.
Висновок
Міграція на Хорошоп відкриє перед вашим бізнесом нові можливості. Перенесення інтернет-магазину дозволить оновити дизайн, отримати зручний інтерфейс і легко закривати більшість задач в рамках однієї платформи. Хорошоп автоматизував рутинні та складні завдання та взяв на себе вирішення більшості технічних процесів. Також ми подбали про легкість розширення каналів продажів. Наше головне завдання — зробити торгівлю простою та ефективною. Залишайте заявку на безкоштовне тестування платформи і відчуйте різницю.

Хорошая реклама получилась. Когда-то Битрикс был топчиком... сейчас это УГ.. Хорошоп, молодцы! ничего не скажешь. А нет, скажу! У нас с хорошоп показатель отказов за прошлый месяц был меньше 1% !!! Движок хорош.