Інтерв'ю Опубліковано: 20.02.2022

Найлегше розширити географію роботи через інтернет, — інтерв'ю про вихід в онлайн з магазином Kormak

Найлегше розширити географію роботи через інтернет, — інтерв'ю про вихід в онлайн з магазином Kormak

Перетворити своє хобі на успішний бізнес цілком реально, якщо докласти для цього достатньо зусиль. Клієнт Хорошопу поділився кейсом, де розповів, як реалізувати свою мрію.

Зміст статті
  1. Про бізнес, виробництво та конкуренцію
  2. Про створення інтернет-магазину та різницю з офлайн-торгівлею
  3. Про просування інтернет-магазину
  4. Про секрет успішного бізнесу та плани на майбутнє

Риболовля може стати не лише цікавим хобі, а й прибутковим бізнесом. Директор з маркетингу магазину Kormak Олексій Ленчук розповів в інтерв'ю для Хорошоп про вихід бізнесу в онлайн, просування інтернет-магазину та секрети успішного бізнесу.

Про бізнес, виробництво та конкуренцію

Розкажіть про свій магазин для тих, хто про нього ще не чув?

Kormak — магазин товарів для риболовлі, що працює в офлайні та онлайн. Нам вже 10 років і за цей час ми вивчили багато тенденцій галузі та адаптували найкращі з них. А ще сформували власні традиції та стандарти роботи. Персонал приділяє увагу та допомагає з вибором снастей кожному клієнту. Ми впевнені, що «клієнт завжди має рацію», а репутація — важлива складова будь-якого бізнесу.

У вас своє виробництво чи ви закуповуєте товари?

Власного виробництва ми не маємо. Але це не заважає роботі, коли є надійні постачальники. Іноді в мене виникають думки, що власне виробництво було б плюсом. Можливо, у майбутньому ми реалізуємо цю ідею, але поки що у найближчих планах її немає. 

Наскільки сильна конкуренція у вашій ніші та як ви до неї ставитеся?

Напрямок середній за популярністю, незважаючи на велику кількість рибалок. У ніші багато конкурентів, але це швидше плюс, ніж мінус. Можна вчитися на чужому досвіді та аналізувати помилки. А головне — постійно бути в тонусі та покращувати свій сервіс, щоб не втрачати позиції. Нашій команді комфортно працювати у сегменті товарів для риболовлі.

Про створення інтернет-магазину та різницю з офлайн-торгівлею

Чому ви вирішили створити інтернет-магазин?

Для збільшення продажів. Будь-якому бізнесу рано чи пізно потрібно якісно масштабуватись. Найлегше розширити географію роботи через інтернет. Тут не потрібні великі інвестиції як для фізичних магазинів і це позитивно позначається на ціновій політиці. Ми можемо формувати привабливі ціни товарів.

Чому вибрали Хорошоп для створення інтернет-магазину?

Порадили знайомі. Хорошоп сподобався своїм набором функцій, гнучкістю та технічною підтримкою. Він зручний у роботі та досить зрозумілий, щоб легко вести онлайн-напрямок.

Хорошоп пропонує швидкий старт вашого онлайн-бізнесу. Відкрийте свій інтернет-магазин. Тестуйте безкоштовно усі функції 7 днів
Залишити заявку
image

Чи є помітні відмінності між торгівлею в офлайні та інтернеті?

Особливої різниці немає — покупці скрізь однакові. Фізичний магазин має перевагу щодо продажів — клієнт може купити щось, що не збирався купувати, бо побачив товар наживо. Але, на відміну від інтернет-магазину, в офлайні були деякі проблеми під час карантину, втім ми зуміли перебудуватись та адаптуватися.

З якими складнощами ви зіткнулися, коли виходили до онлайн?

Виходити на ринок інтернет-торгівлі було складно. Створення сайту це не риболовля, де ти все розумієш. Довелося вивчати багато технічних аспектів, термінології, алгоритмів. Це було непросто. Але коли є бажання розбиратися в базових питаннях, проблеми можна подолати.

Чи зручно поєднувати роботу одразу в онлайні та офлайні?

Напрямки онлайн та офлайн органічно доповнюють один одного. Іноді клієнти спочатку відвідують рибальський магазин в Києві, де можна на власні очі познайомитися з товаром, розглянути його і помацати. А коли з'являється довіра, то багато хто воліє заощаджувати час і замовляє товар через інтернет. З іншими містами робота будується лише через інтернет. Кияни в цьому плані мають більшу варіативність вибору.

Про просування інтернет-магазину

Якими видами просування займаєтесь і що працює найкраще? Як вам у цьому допомагають інструменти Хорошоп?

Наш головний інструмент просування — це SEO. SEO дуже важливий, тому що реклама працює, доки є кошти на балансі, а органіка є завжди. Щодо можливостей Хорошопу, то виділив би імпорт-експорт товарів та зручні інтеграції з маркетплейсами Rozetka і Kasta.

Ваш магазин самостійно займається просуванням чи наймає для цього спеціалістів на аутсорсі?

Просуванням займається окремий SEO-фахівець, а рекламою — PPC-фахівець. Я вважаю, що власник компанії та співробітники мають займатися своєю безпосередньою роботою. Інакше зміститься фокус уваги та результати знизяться. Не буває людей «талановитих у всьому», якщо йдеться про дуже вузькі технічні ніші. Найкраще передати таку роботу на аутсорсинг.

Який канал просування найефективніший з погляду продажів?

Зараз найбільше замовлень приносить реклама в Google, але ми працюємо над збільшенням органічного трафіку. Вважаю, що ці два напрямки мають розвивати всі і лише разом вони можуть дати ефективний результат. Стабільне просування у поєднанні з масштабуванням — вірний шлях до розвитку будь-якого бізнесу.

Про секрет успішного бізнесу та плани на майбутнє

Поділіться з читачами секретом успішного бізнесу. Яку пораду ви можете дати їм?

Будь-який бізнес має подобатися його власнику як хобі. Інакше не буде тієї іскри, яка допомагає йти вперед, заглиблюватись у справу та відслідковувати тренди. Для мене рибалка — це хобі, яке я відчуваю, люблю та знаю зсередини. Коли ви знаєтеся на будь-якому питанні, ці знання працюють на вас. Бізнес, в основі якого хобі, драйвує та надихає.

Співробітники також захоплюються риболовлею. Для роботи в галузі потрібно мати досвід, тому що більшість клієнтів хочуть консультацію. А ще чим краще підібраний колектив однодумців, тим успішніше рухається робота. Тоді спілкування з професійних питань стає не рутиною, а цікавою взаємодією людей, яких поєднує любов до однієї справи. Це не може не радувати.

Розкажіть про свої плани на майбутнє, що плануєте робити для розвитку магазину?

Головна мета — збільшення продажів та залучення нових клієнтів. Ми розуміємо, що у нас вже досить велика клієнтська база, тому робота з постійними клієнтами є не менш пріоритетною. Також ми плануємо вийти на маркетплейс Kasta, інтеграція з яким нещодавно з'явилася на Хорошопі. Вважаю, що цей інструмент дасть ще більше нових можливостей. Одним словом, у планах — стабільний рух уперед. Дякуємо всім, хто прочитає це інтерв'ю. Сподіваюся вам була цікава ця розмова.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів