Продаєте через різні канали та втомилися від рутини? Інтеграція Хорошоп і Base допоможе впорядкувати роботу: керуйте замовленнями, товарами та доставками з єдиної панелі. Дізнайтеся, як автоматизувати інтернет-магазин і підключити понад 1300 сервісів у кілька кліків.
У Хорошоп з'явилася інтеграція з відомим у всьому світі SaaS-сервісом Base, що надає додаткові переваги для власників інтернет-магазинів на нашій платформі. Відтепер клієнти Хорошоп мають доступ до понад 1300 інтеграцій Base та інших сервісних інструментів. Давайте розглянемо функціональні можливості Base та його переваги для користувачів Хорошоп.
Що таке Base?
Base — це глобальне омніканальне рішення для інтернет-магазинів, яке охоплює ключові процеси в e-commerce. Платформою Base користуються понад 30 000 продавців, які реалізують близько 85 мільйонів товарів у 180 країнах світу. Платформа допомагає масштабувати продажі та керувати ними:
-
доступ до понад 300 маркетплейсів;
-
розміщення товарів за допомогою PIM на базі штучного інтелекту;
-
Автоматизована обробка замовлень з різних каналів;
-
створенням рахунків;
-
управління запасами через власну WMS-систему;
-
підключення інтернет-магазину або ERP до понад 1300 платформ та інтеграцій, разом із синхронізацією даних в режимі реального часу.
Усі процеси організовані в єдиному середовищі, що спрощує керування бізнесом, автоматизує його та знижує витрати.
Система підходить для малого, середнього та великого бізнесу, підтримує як роздрібні, так і гуртові продажі. Гнучка цінова політика залежить від кількості оброблених замовлень на місяць — це модель оплати за фактом без додаткових зобов’язань. Наприклад, обробка 500 замовлень коштує 114 доларів на місяць, а 1 000 замовлень — 209 доларів. Для великих компаній, що обробляють понад 5 000 замовлень щомісяця, ціни обговорюються індивідуально. Також можна протестувати платформу безкоштовно протягом 14 днів на всіх тарифах, щоб вивчити її можливості. Крім того, Base пропонує безкоштовний тариф для нових продавців — до 100 замовлень на місяць.
Як працює інтеграція Хорошоп і Base
Інтеграція Хорошоп і Base розширює можливості вашого інтернет-магазину, позитивно впливаючи на продажі. Завдяки цій інтеграції ви можете експортувати всі свої товари та замовлення з вашого сайту до системи Base. Інформація про товари синхронізується між системами. Це означає, що коли у вашому інтернет-магазині з’являється новий товар, він автоматично додається до Base, і навпаки — нові товари з Base завантажуються до вашого магазину. Крім того, ви можете передавати інформацію про товари та замовлення до понад 1300 інших систем. Інтеграція з Base доступна для клієнтів Хорошоп на тарифах Pro та вище, оскільки вона реалізована через API.
Переваги Base
Швидкі та прості інтеграції
З Base вам не потрібно налаштовувати окремі сервіси вручну. Усі інтеграції вже реалізовані розробниками системи. Користувачеві достатньо знайти потрібний сервіс, додати його до свого акаунта і заповнити необхідну інформацію. Завдяки цьому підключення інтеграцій займає лише кілька хвилин.
Консолідоване управління продажами
Усі замовлення з різних каналів продажу збираються в Base, що дозволяє менеджерам ефективно їх обробляти. Наприклад, вони можуть формувати рахунки на оплату, створювати відправлення та відстежувати їх статус.
Мультиканальні продажі
Однією з ключових особливостей Base є доступ до сотень маркетплейсів, зокрема до таких світових гігантів, як Amazon, eBay та Etsy. Вбудовані інтеграції системи дозволяють продавцям розміщувати свої товари одразу на кількох платформах і керувати замовленнями з одного місця.
Автоматизація процесів
Base знімає з менеджерів інтернет-магазинів багато рутинних завдань. Користувачі можуть налаштовувати різні сценарії автоматизації, які запускають дії залежно від поведінки клієнтів. Наприклад, система може автоматично оновлювати статуси замовлень, генерувати документи та надсилати сповіщення клієнтам.
Управління запасами та товарами
Base спрощує адміністрування магазину, пропонуючи зручні інструменти для управління товарами. Користувачі можуть редагувати каталог свого інтернет-магазину, автоматично створювати оголошення на маркетплейсах, масово оновлювати інформацію про товари, коригувати ціни та імпортувати/експортувати позиції. Частину цих дій можна виконувати за допомогою вбудованого інструмента на базі штучного інтелекту. У системі також реалізовані функції управління складом. Вона синхронізує дані про залишки з кількох складів, забезпечуючи актуальну інформацію про наявність товарів як для клієнтів, так і для менеджерів магазину.
Інтеграції Base
Інтеграції, реалізовані в системі, заслуговують на окрему увагу. Base пропонує швидке підключення до широкого спектру сервісів. Користувачі отримують доступ до понад 1300 інтеграцій, які вже включені у вартість платформи — їх не потрібно купувати окремо. Ці інтеграції охоплюють:
-
маркетплейси;
-
служби доставки;
-
бухгалтерські системи;
-
Фулфілмент-провайдерів;
-
SMS-маркетингові сервіси та інше;
-
B2B-зв’язки з гуртовими продавцями та дистриб’юторами.
Все, що потрібно користувачу — це вибрати потрібні інтеграції зі списку, додати їх до свого акаунта та пройти просту інструкцію з налаштування. Ми впевнені, що кожен підприємець знайде для себе корисні сервіси. Ось кілька ключових інтеграцій, які можуть бути особливо цікавими.
Маркетплейси
Легко розміщуйте свої товари на провідних світових маркетплейсах. Base пропонує інтеграції як з популярними локальними платформами, наприклад у Польщі, так і з великими міжнародними майданчиками:
- Allegro;
- Ceneo;
- Empik;
- Amazon;
- Walmart;
- eBay;
- Etsy;
- eMag;
- Zalando;
- Kaufland та багато інших.
Служби доставки
При продажах на зовнішніх ринках дуже важливо мати інтеграції з місцевими службами доставки, які популярні серед клієнтів. Base забезпечує це — ви зможете створювати та друкувати транспортні накладні, відстежувати замовлення та синхронізувати цю інформацію зі своїм магазином. Доступні інтеграції зі службами доставки:
- InPost;
- DPD;
- Poczta Polska;
- GLS;
- UPS;
- DHL;
- FedEx та інші.
Бухгалтерські системи
Ці інтеграції дозволяють збирати дані про замовлення та формувати необхідні торгові документи відповідно до місцевого законодавства. Приклади доступних інтеграцій:
- inFakt;
- Fakturownia;
- oblio;
- SmartBill та інші.
Щоб переглянути повний список доступних сервісів, перейдіть за посиланням.
Маєте запитання? Залишайте їх у коментарях або звертайтесь у наш чат підтримки — ми з радістю вам допоможемо!
