Дайджест Опубліковано: 03.10.2024

E-commerce дайджест за вересень 2024

E-commerce дайджест за вересень 2024

Google Maps буде боротися з фейковими відгуками, ФОПів чекають зміни у податках та інші важливі та цікаві новини зі світу бізнесу та e-commerce.

Зміст статті
  1. Кількість зареєстрованих ФОПів улітку 2024 року зменшилася у порівнянні з 2023
  2. Ринок реклами в Україні цьогоріч зросте на 33% у порівнянні з 2023 роком
  3. Кожен пʼятий малий та середній бізнес перебуває на межі закриття — дослідження
  4. Sinsay, Kasta, Answear в топі fashion-застосунків на ринку України – дослідження Promodo
  5. Google Maps боротиметься з фейковими відгуками
  6. YouTube вводить нову функцію: реклама з’являтиметься під час паузи відео
  7. ФОПів чекають зміни у сплаті ЄСВ
  8. Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок
  9. Найбільші банки ЄС запускають альтернативу Visa та Mastercard
  10. Інвестиції $72 млн до 2028 року. Поштовий оператор Meest оголосив про експансію в шість країн Європи

Зібрали всі важливі та цікаві новини у е-commerce дайджесті за вересень. 

Кількість зареєстрованих ФОПів улітку 2024 року зменшилася у порівнянні з 2023

Кількість зареєстрованих ФОПів улітку 2024 зменшилася на 19,8% у порівнянні з літом 2023, йдеться у дослідженні YouControl. Загалом в Україні за літо 2024 року зареєстрували близько 73,6 тис. нових ФОПів. 

Важливі факти з дослідження:

  • Частка жінок серед нових реєстрацій ФОП у 2024 році зросла до 62,49% — це рекорд за останні 4 роки, що свідчить про збільшення їх активності у бізнесі.
  •  У 2024 році кількість нових ФОП в оптовій торгівлі зросла на 8% порівняно з 2023 і на 69% у порівнянні з 2021 роком.
  • Найбільше ФОПів зареєстрували у м. Київ — 9,8 тис., Дніпропетровській — 6,9 тис., Львівській — 5,6 тис., Київській — 5,4 тис. та Харківській — 5,3 тис. областях. 

Ринок реклами в Україні цьогоріч зросте на 33% у порівнянні з 2023 роком

Медіаринок реклами в Україні у 2024 році зросте до 29,8 млн грн — на 33% порівняно з минулим роком. Про це йдеться у дослідженні Всеукраїнської рекламної коаліції

Обсяг реклами на телебаченні зросте до 6,1 млрд грн (+58%). 

«Певне занепокоєння викликає фактор  блекаутів , але перша хвиля відключень прийшлась на рекламний «не сезон» на ТБ, тому все обійшлось і не призвело до скорочення раніше заявлених бюджетів», — йдеться у дослідженні Коаліції.

Реклама у Digital ТБ має зрости до 800 млн грн (+78%), у пресі — до 387 млн грн (+8%), на радіо — 1+ млрд грн (+30%).

Серед інших тенденцій у маркетингу:

  • різноманіття нових ідей та різноплановість задач;

  • запровадження нових інноваційних технологій;

  • вищий попит на персоналізовані кампанії;

  • акцент на соціальній відповідальності брендів.

Кожен пʼятий малий та середній бізнес перебуває на межі закриття — дослідження

Війна помітно вплинула на понад 60% мікро, малого та середнього бізнесу. Відзначають погіршення економічних та фінансових показників. Про це йдеться у дослідженні Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана. 

«Понад 33% респондентів у прифронтових та майже 30% в інших областях України повідомили про суттєві втрати. Майже 20% опитаних бізнесів перебувають на межі закриття. Найгірша ситуація в сегменті мікро- та малого бізнесу», — коментує доцентка університету, докторка економічних наук Алла Іващенко.

Підприємства потерпають через пошкодження інфраструктури, руйнування ланцюгів постачання, а також браку кадрів і ресурсів. Майже 72% опитаних підприємств стикнулися зі зростанням собівартості послуг, у 73% — зі зменшенням прибутковості. Опитування проводилося з 12 червня по 9 серпня 2024 року. У дослідженні взяло участь 631 підприємство.

Sinsay, Kasta, Answear в топі fashion-застосунків на ринку України – дослідження Promodo

Маркетингова агенція Promodo проаналізувала інформацію і склала топ українських застосунків у fashion ніші.  Лідерами за кількістю завантажень стали: Answear, INTERTOP та Kasta. Ці застосунки мають високу оцінку у сторах — вище 4, та з початку липня 2024 суттєво набирають оберти по кількості завантажень на обох платформах.

‍Також цього року до переліку найпопулярніших застосунків потрапили монобрендові застосунки Sinsay, Reserved, Adidas, 4F. Навесні 2024 дехто з них повернувся на ринок України, а дехто зʼявився вперше й одразу забрав значну частку завантажень. 

Google Maps боротиметься з фейковими відгуками

Google запроваджує нові заходи для боротьби з фальшивими відгуками в Google Maps.

Тепер бізнес-акаунти, в яких виявлять несправжні відгуки, не зможуть отримувати нові оцінки протягом певного часу. Окрім того, такі акаунти не зможуть отримувати оцінки для рейтингу. Сервіс також інформуватиме користувачів про профілі, з яких прибрали фальшиві відгуки.

Нові правила почали діяти в Великій Британії на початку цього року — тепер їх запровадили для всіх країн. Google також стежитиме за спробами маніпулювання рейтингами, зокрема через публікацію відгуків з кількох акаунтів.

YouTube вводить нову функцію: реклама з’являтиметься під час паузи відео

Компанія YouTube запустила нову функцію — відтепер під час паузи відео показуватимуть рекламу. У компанії кажуть, що це допоможе брендам охопити ширшу аудиторію. Такий підхід має зробити перегляд відео менш переривчастим.

Реклама під час пауз показується у правій частини екрану. Хоча в команді не зазначили, чи зменшить це частоту звичайної реклами під час перегляду. Уперше концепцію такої реклами анонсували в 2018-му й у 2023 році YouTube почав тестувати цю функцію серед обмеженого кола рекламодавців. Тепер новий формат доступний для всіх рекламодавців. 

ФОПів чекають зміни у сплаті ЄСВ

У 2025 році фізичних осіб - підприємців планують знову зобов'язати платити єдиний соціальний внесок. Це передбачено законопроєктом про Державний бюджет України на 2025 рік, який нещодавно був внесений Урядом до Верховної Ради.

Розмір мінімальної ставки ЄСВ становить 22% від мінімальної зарплати. Наразі мінімальна заробітна плата складає 8000 гривень і її підвищення наступного року не планується. Таким чином, щомісячний платіж для ФОПів становитиме 1760 грн.

Нагадаємо, ФОПів звільнили від обов'язку сплачувати ЕСВ з 1 березня 2022 року і до закінчення війни, а також протягом наступних 12 місяців. Однак вони можуть сплачувати ЕСВ добровільно, щоб отримати страховий стаж.

Нова пошта презентувала новий мобільний застосунок

20 вересня Нова пошта презентувала новий мобільний додаток, над яким працювала рік. Інвестиції склали $1,7 млн. Головна його відмінність - тепер користувач може керувати усіма послугами самостійно. Більше не треба дзвонити в кол-центр аби дізнатися де посилка, переадресувати її, дізнатися коли саме приїде кур’єр або доручити отримання іншій людині. Ви можете переадресувати посилку, відстежувати її за тим самим номером ЕН, можете редагувати чи скасувати переадресацію або замовити її повторно. 

Новий застосунок — єдиний як для України, так і для всіх країн Європи, де є Нова пошта. 

Найбільші банки ЄС запускають альтернативу Visa та Mastercard

Найбільші банки Європейського Союзу витратили роки на те, щоб без зайвого розголошення створити новий спосіб оплати, який нарешті дозволить клієнтам відмовитися від карток Visa та Mastercard. Таким чином Європа хоче витіснити дві найбільші платіжні системи планети.

Wero, як називають проєкт, зараз розгортається здебільшого у Західній Європі. За підтримки 16 великих банків та платіжних компаній, включаючи BNP Paribas, Deutsche Bank та Worldline, платформа дозволить розраховуватися, використовуючи свій власний банківський рахунок. Нова платіжна система вже має €500 млн ($553 млн) від своїх спонсорів і готову клієнтську базу від своїх банківських учасників.

Інвестиції $72 млн до 2028 року. Поштовий оператор Meest оголосив про експансію в шість країн Європи

Поштово-логістична група Meest щорічно інвестуватиме $18 млн до 2028 року в розбудову власної мережі в ЄС. План експансії групи передбачає вихід на ринки країн у Центральній та Східній Європі. У травні 2024-го Meest International запустила новий логістичний центр в Польщі. Хаб на 8000 кв. м здатний обробляти 5000 посилок на годину. Інвестиції — понад €8 млн.

«Це початок для розбудови нової мережі в Європі, що починається з Польщі», — оголосив власник групи Meest Ростислав Кісіль.

За його словами, до 2028 року відділення та логістичні хаби Meest, крім Польщі, мають з’явитись в Угорщині, Словаччини, Чехії, Румунії, Болгарії, Австрії та Греції.

Запустити свій інтернет-магазин
img
Новий коментар
Оцінка
Безкоштовний тест 7 днів