Навіщо потрібна інтеграція з Zapier
Інтеграція з Zapier може допомогти в автоматизації вашого інтернет-магазину. Основна перевага сервісу — можливість налаштувати інтеграцію між двома і більше додатками. Zapier — це найпростіший спосіб інтеграції інтернет-магазину з різними корисними сервісами на кшталт Dropbox, MailChimp, AmoCRM, Google Docs, PipeDrive, Zendesk, Xero, Monitor тощо.
Переваги використання інтеграції з Zapier
Безліч сценаріїв використання
- Email & СМС. Посилає повідомлення про платежі або зміни в статусі замовлення (Twilio, Gmail).
- CRM. Синхронізує контакти з системами CRM (Highrise, Salesforce).
- Акаунти. Створює рахунки та контакти в Xero.
- Списки розсилок. Постійно оновлює списки розсилок (MailChimp, Campaign Monitor, AWeber or SendGrid).
- Замовлення. Додає замовлення до таблиць або імпортує в CSV файли (Google Docs, Dropbox, Google Drive).
- Контакти. Додає контакти користувачів до адресної книги (Google Contacts).
- HelpDesk. Працює з тікетами в онлайн-системах HelpDesk (Zendesk or Desk.com).
Інтеграція з Zapier від Хорошоп — це:
Вивантаження підписників в сервіси розсилки
Підключайте інтеграцію з сервісом розсилок і вивантажуйте підписників з вашого сайту.
Експортуйте замовлення і клієнтів в CRM
Ведіть облік ваших клієнтів в зручній для вас CRM-системі. Zapier буде автоматично синхронізувати нові дані.
Вивантажуйте дані для обробки в Google Docs
Зберігайте важливі дані з сайту в документи Google і редагуйте їх після цього.
Більше 1500 систем на сайті Zapier
Ви зможете максимально автоматизувати свій бізнес, підключивши потрібні інтеграції з Zapier.
Протестуйте безкоштовно 14 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт