Навіщо потрібна розсилка для інтернет магазину

Якісно складена email-розсилка дає інтернет-магазину безліч переваг у плані роботи з клієнтами. Ви можете використовувати її не лише для підтримання ефективної комунікації та утримання аудиторії, але і для:
- стимулювання продажів;
- персоналізації пропозицій для покупців;
- інформування аудиторії про акції, новини, спеціальні пропозиції;
- отримання зворотнього зв'язку;
- реклами нових товарів.
Переваги розсилки для інтернет-магазину

Оформлення листів у дизайні магазину
Дуже важливо, щоб не тільки зміст розсилки був якісним та інформативним. Сам лист має лаконічно вписуватися у стиль вашого сайту. У Хорошопі стандартні шаблони листів вже оформлено в стилі магазину. Ваш клієнт дізнається, від кого лист, з першого погляду.

Тригерні листи
Платформа Хорошоп реалізувала можливість відправляти тригерні листи вашим клієнтам, і не тільки. Ви можете включити сповіщення під час обробки замовлень. Завдяки цьому, і клієнт, і ваш менеджер буде отримувати повідомлення з інформацією про виконання замовлень та про надходження оплати.
Також ви можете відправляти листи тим, хто вже зробив у вас замовлення, з проханням залишити відгук про магазин або покупку.
Розсилка для інтернет магазину від Хорошоп — це:
Всі листи в дизайні магазину
Всі листи відправляються з уже готовим дизайном, щоб клієнт з першого погляду розумів, від кого лист
Повідомлення про обробку замовлень
Клієнт буде отримувати листи з інформацією про кожен етап оформлення замовлення
Лист з проханням залишити відгук
Автоматичний лист, який відправляється клієнту після того, як він забрав посилку
Інтеграція з сервісами розсилки
MailChimp, SendPulse, eSputnik та інші сервіси вже інтегровано
Безкоштовний тест 14 днів
Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт
Перегляньте інші можливості Хорошопу
Потрібно більше інформації?
Відповімо на будь-які питання