Вітрина товарів інтернет-магазину

Вітрина — це список товарів на головній сторінці сайту, які можуть зацікавити відвідувачів.

Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт

Десктопная версия сайта

Навіщо потрібна вітрина товарів для інтернет магазина

Вітрина товарів перший сигнал покупцеві про те, що він потрапив до магазину, а не на новинний блог чи сайт виробничої компанії.

У звичайному магазині відвідувач може пощупати товар, розглянути його вживу, а в інтернет-магазині потрібно спиратися на ілюстративну інформацію фото, відео тощо. Вітрина товарів у інтернет-магазині забезпечує відвідувача необхідною інформацією відразу після першого переходу на сайт.

Переваги вітрини товарів

Перше враження про магазин

Користувач, який вперше потрапив у ваш інтернет-магазин, може відразу зробити висновки щодо сайту. Наприклад, оцінити асортимент товарів, ціновий рівень, наявність цікавого сегмента товарів, акцій та знижок. Але частина користувачів перед покупкою частіше за все переглядають і інший асортимент магазину.

Ви можете виділити на вітрині головної сторінки сайту:

  • акційні товари;
  • сезонні товари;
  • найпопулярніші товари;
  • товари, які ви хочете продати у великій кількості;
  • товари, які відомі по всьому світу і служитимуть приманкою;
  • товари на розпродажі;
  • нові надходження.

Вітрина товарів на сайт від Хорошоп — це:

Tick Візуальне представлення товарів

Відвідувач відразу розуміє, що потрапив до інтернет-магазину, а не на сайт новин або блог

Tick Акційні товари, новинки і хіти продажів

Дозволяє з першої сторінки зацікавити відвідувача товарами вашого магазину і показати новинки або хіти продажів.

Безкоштовний тест 7 днів

Налаштуємо дизайн та імпортуємо товари, ви тестуєте готовий сайт

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів