Транзакційне SMS — це SMS-повідомлення з повідомленням клієнту про його взаємодію з інтернет-магазином або іншою компанією, яка надає послуги. Наприклад, клієнт забронював готельний номер на сайті, після чого отримав повідомлення на телефон з підтвердженням бронювання — це транзакційна SMS. Такий вид повідомлень може надходити не тільки у вигляді класичного SMS, а й як повідомлення у месенджери.
Транзакційні SMS можуть використовуватися для інформування клієнта про різні події. У транзакційних SMS можна повідомляти про:
- статус замовлення — компанія може надсилати повідомлення при кожному оновленні статусу замовлення, щоб клієнт бачив прогрес у роботі. Наприклад, «ваше замовлення прийняте», «ваше замовлення упаковане» тощо;
- номер поштової декларації — це буде підтвердженням, що замовлення надіслано та допоможе клієнту отримати посилку на пошті;
- платіжні дані — якщо клієнт не оплатив замовлення, через SMS можна надіслати реквізити та суму для оплати;
- подяка за покупку — просте «дякую» у відповідь на покупку позитивно впливає на лояльність клієнта і допоможе налагодити з ним додатковий контакт.
Транзакційні SMS — це дуже зручний інструмент для комунікації з клієнтами. Надсилання повідомлень можна зробити автоматичним і SMS спрацьовуватимуть після виконання клієнтом певних дій. Дані в SMS також підставлятимуться автоматично. Все це дозволить компанії бути у постійному контакті з клієнтами.