Повернутися до списку

Спам

Спам — це масова розсилка повідомлень, зазвичай рекламного характеру, людям, які не дали згоди на їх отримання. Для відправки спаму найчастіше використовуються розсилки через email, SMS, соцмережі та месенджери. У звичайному житті спамом можуть бути телефонні дзвінки від невідомих номерів або розповсюдження рекламних листівок через поштові скриньки. Абсолютна більшість людей реагують на спам з відразою, тому що він є вкрай нав’язливим та не викликає довіру.

Поширеною ознакою спаму є низька персоналізація повідомлень, коли текст надто узагальнений та не передбачає особистих звернень. Також спам часто містить нереальну за своєю щедрістю пропозицію. Наприклад, обіцяють велику суму грошей чи дорогий подарунок. Спамери роблять текст максимально яскравими — токсичні кольори, багато знаків оклику, крупний шрифт тощо. Все для того, щоб підштовхнути користувача до потрібної дії.

Спам є поширеним інструментом серед шахраїв, які додають у повідомлення фішінгові посилання чи небезпечне ПЗ. В результаті жертви спаму можуть втратити особисті дані чи кошти. Наприклад, зловмисники розсилають листи про перемогу в лотереї та вставляють у повідомлення посилання. За їх задумом, користувач має перейти на сайт і ввести дані своєї платіжної картки, нібито для отримання грошової винагороди. Як підсумок, платіжні дані викрадені разом з коштами.

Найчастіше спам розсилається через електронну пошту та соцмережі. Служби електронної пошти мають свої власні інструменти для того, щоб захистити користувачів від спаму. Система автоматично оцінює листи, які приходять людині — дивиться їх назву, зміст, хто відправник. Після чого вирішує чи відправляти лист у спам, де користувач його не побачить, або ж пропустити його у скриньку. У соцмережах спамери можуть використовувати коментарі до постів, пости в спільнотах чи особисті повідомлення. Захиститися від таких повідомлень допоможе ручне блокування спамерів або ж скарга на їх повідмолення, щоб модератори соцмережі заблокували цей акаунт.

Спамом інколи може вважатися навіть звичайна маркетингова активність. Все через помилки, які допустив відправник під час формування розсилки. Наприклад, купив базу контактів, замість того, щоб її зібрати самостійно. Поштова система цілком логічно буде вважати таку розсилку спамом, що призведе до потрапляння поштового домену відправника в спам-фільтри.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів