Повернутися до списку

Реферал

Реферал — це учасник програми лояльності, який приєднався до неї за запрошенням іншого учасника. Наприклад, людина передала своєму знайомому промокод чи посилання, яке той використав під час реєстрації. Таким чином, той, хто зареєструвався, став рефералом. Програми із залучення рефералів часто зустрічаються в інтернет-магазинах, маркетплейсах, навчальних платформах та інших місцях, де є великий потік клієнтів.

Залучення рефералів — це мета реферального маркетингу. Реферали мають вищу довіру до компанії, ніж звичайні нові клієнти. Причина в особистій рекомендації від людини, якій довіряєш. Зазвичай рефералів залучають їх знайомі чи друзі та вони не будуть ризикувати власною репутацією, порадивши щось погане. Через це для залучення рефералів бажано мати готову аудиторію лояльних клієнтів.

Діючим клієнтам компанії вигідно шукати рефералів, адже за успішне запрошення вони отримують винагороду. Така схема реферального маркетингу називається одностороннью. Якщо компанія використовує двосторонній підхід у реферальному маркетингу, то реферал отримує винагороду за приєднання до програми лояльності. Нагорода для реферала та того, хто його запросив, не завжди має бути однаковою. Головне, щоб вона була цінною та стимулювала людину виконати потрібну дію — зареєструватися на сайті, здійснити покупку тощо.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів