Повернутися до списку

Зовнішня реклама

Зовнішня реклама — це офлайн-оголошення, які розміщуються за межами будівель. Зовнішня реклама дуже популярна і зустрічається майже кожному кроці у вигляді плакатів, рекламних щитів, листівок та інших форматів. Незважаючи на свій класичний формат, зовнішня реклама використовується як офлайн-бізнесом, так і онлайн.

Різновиди зовнішньої реклами:

  • рекламні щити або білборди — найбільший формат реклами, що розміщується вздовж доріг та вулиць. Завдяки своєму розміру у кілька метрів реклама вкрай помітна і її складно проігнорувати. Рекламні щити бувають двох типів: статичні, коли картинка не змінюється, і динамічні зі зміною оголошень на них. У першому випадку білборд повністю належить рекламодавцю, у другому — рекламний щит ділять між собою кілька рекламодавців;
  • реклама у громадському транспорті — це реклама, яку бачать пасажири в автобусах, метро, тролейбусах та потягах. Може виражатися у вигляді дрібних листівок та повноцінних плакатів у спеціально відведеному для цього місці. Також можлива реклама прямо на транспорті, наприклад, розфарбувати його у кольори компанії з емблемою;
  • сітілайти — невеликі рекламні щити, які розташовані на тротуарах. Оголошення в сітілайтах знаходяться в закритій рамці, тому вони захищені від зовнішнього впливу. До того ж, сітілайти підсвічуються, тому завжди помітні пішоходам;
  • штендери — це металева або пластикова конструкція невеликих розмірів, яка встановлюється біля офлайн-точок бізнесу для привернення уваги. Штендери виконують роль додаткової переносної вивіски, щоб клієнти помітили, що поряд є магазин чи кафе;
  • флаєри — це невеликі рекламні листівки, які люди роздають на вулиці іншим перехожим. Можуть бути використані для повідомлення про відкриття нового бізнесу, запуск акцій, роздачу знижок та інших цікавих пропозицій.

Бізнес любить використовувати зовнішню рекламу, тому що має простий і зрозумілий механізм роботи. Переваги зовнішньої реклами:

  • широке охоплення аудиторії — якщо розмістити рекламу в людному місці, то вона отримає багато уваги;
  • не потрібен постійний контроль — якщо в інтернеті за рекламою потрібно постійно стежити, контролювати бюджет та налаштування, то зовнішня реклама працює сама по собі;
  • легкість запуску — рекламодавцю достатньо вибрати формат реклами, орендувати рекламне місце та розробити дизайн оголошення;
  • фіксований бюджет — рекламодавець чітко знає скільки коштуватиме реклама і йому легко спланувати рекламний бюджет.

Недоліки зовнішньої реклами:

  • складно відстежити результати реклами — для зовнішньої реклами немає інструментів аналітики, які б дали конкретну статистику щодо охоплення та кількості залучених клієнтів;
  • неможливість налаштувати таргетинг — на вулиці рекламу бачать усі, але далеко не кожна людина є потенційним клієнтом;
  • висока вартість — певні формати зовнішньої реклами, як білборди та сітілайти, коштують досить дорого;
  • зовнішній вплив — на зовнішню рекламу може впливати погода або вандали і від цього важко застрахуватися.
Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів