Повернутися до списку

Органічний пошук

Органічний пошук — це безкоштовні результати пошукової видачі на запит користувача. Пошукова система, як Google, показує користувачу список з результатами пошуку. Система автоматично підбирає релевантні результати, які дадуть користувачу бажану відповідь. Органічний пошук є основним джерелом трафіку для багатьох сайтів. Такий трафік дуже цінний для власників сайтів, тому що він безкоштовний та стабільний.

Органічний пошук складається з кількох елементів і може відрізнятись залежно від запиту користувача. На сторінці органічного пошуку можуть бути:

  • відео — якщо на думку пошукової системи відео найкраще відповідають на запит користувача, то вони будуть відображені на сторінці видачі у вигляді каруселі;
  • зображення — система може показати картинки, які ілюструють запит користувача;
  • блок з новинами — якщо користувач шукає щось, про що є новини, то органічний пошук покаже їх;
  • блок з відповідями — на сторінці органічного пошуку може відразу відобразитися відповідь на запитання користувача і йому не доведеться переходити на сайт, наприклад, при пошуку значення терміна;
  • блок «Люди також запитують» — система може показати питання пов'язані із запитом користувача разом із швидкими відповідями на них;
  • сторінка компанії — якщо користувач шукає певну організацію, яка має профіль у Google My Business, то дані про неї відобразяться в окремому блоці.

Відмінна риса органічного пошуку полягає в тому, що ранжування сайтів безкоштовне. Система сама вирішує кого та на які позиції ставити. Але це не означає, що власники сайту ніяк не можуть впливати на результати органічного пошуку. Наприклад, основний фактор ранжування сайтів — це релевантність. Завдання власника сайту створювати такий контент, який максимально відповідав би запитам користувачів. Тоді його шанси потрапити на вершину органічного пошуку значно зростають. Інший важливий чинник ранжування — мобільна версія сайту. Пошукові системи оцінюють мобільну версію сайту на її працездатність, швидкість, зміст. Власники сайту, які подбали про це, також підвищують шанси на успіх. Крім цього існує безліч інших факторів ранжирування, частина з яких прихована.

Для просування свого сайту в органічному пошуку потрібно займатися пошуковою оптимізацією, скорочено SEO. SEO — це комплекс заходів з внутрішньої та зовнішньої оптимізацією сайту. SEO допомагає залучати на сайт органічний трафік та потрапляти сторінкам сайту до топу пошукової видачі за певними запитами. Для цього SEO-фахівці займаються контентом сайту, виправляють його структуру та HTML-код. В результаті сайт займає вищі місця в органічному пошуку.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів