Повернутися до списку

Поведінковий таргетинг

Поведінковий таргетинг — це просування за допомогою даних про поведінку користувачів. Метод заснований на збиранні та аналізі інформації про дії людей на сайті та їх взаємодію з рекламою в інтернеті. Поведінковий таргетинг дозволяє створити персоналізовану рекламу та зробити її релевантною.

Для використання поведінкового таргетингу бізнесу необхідно зібрати дані про користувачів. Реалізувати це можна за допомогою файлів cookie, які розміщуються на комп'ютері користувача, коли він відвідує сайт. Ці файли збирають та зберігають інформацію про те, які сторінки відвідував користувач, які товари переглядав, як взаємодіяв із сайтом тощо. Також подібні дії можна відстежувати за допомогою рекламних інструментів, наприклад Facebook Pixel. Це спеціальний код, який вставляється на сторінки сайту та збирає інформацію про події на сайті.

Поведінковий таргетинг застосовується для різних видів реклами, включаючи контекстну та банерну. Оголошення будуть створюватися, виходячи з інтересів користувача, які стануть відомими після відстеження поведінки на сайті. Після чого рекламу можна буде розмістити у місцях, які максимально відповідають обраній тематиці. Найкраще поведінковий таргетинг працює у зв'язку з динамічним ремаркетингом. Товарні оголошення будуть створюватися автоматично, на основі інформації про поведінку користувачів та показуватись тим, хто вже був на сайті. Таким чином бізнес зможе наздоганяти клієнтів та працювати з тими, хто вже знайомий з інтернет-магазином.

Головна перевага поведінкового таргетингу — персоналізація просування, що робить рекламу більш ефективною. Однак, використовувати поведінковий націлювання потрібно акуратно, щоб не було проблем із конфіденційністю та захистом їх особистої користувачів. Рекламодавці повинні дотримуватись правил збору та зберігання даних користувачів.

Запустити свій інтернет-магазин
img

Потрібно більше інформації?

Відповімо на будь-які питання

Безкоштовний тест 7 днів