- Перше відділення Нової Пошти у Литві
- Сервіс «Оплата карткою» від Алло
- Нова послуга «Дрібний пакет PRIME» — Укрпошта
- Український рітейл на ринку Польщі
- Чи змусив рік повномасштабної війни відмовитись від російського програмного забезпечення
- «Легке повернення» — сервіс від Нової Пошти
- Як змінювалися покупки українців протягом року війни
- У 2022 році українці відкрили 202 тисячі ФОПів
- MasterZoo запустив доставку товарів для домашніх улюбленців через Glovo
- Як український e-commerce пережив рік війни — дослідження Promodo
- Російські CRM втратили понад 60% клієнтів в Україні
- У яких компаніях і на яких ринках хочуть працювати українці
У нашій статті ми зібрали найцікавіші події зі світу e-commerce України за березень.
Український рітейл підкорює ринок Польщі, Нова Пошта відкрилась у Литві, а MasterZoo запустив доставку товарів через Glovo. Які ще цікаві події трапились у бізнес-просторі України в березні — читайте у нашому e-commerce дайджесті.
Перше відділення Нової Пошти у Литві
Перше відділення Нової Пошти відкрилося у Литві. Відтепер українці з Вільнюса можуть легко відправляти речі додому та швидко отримувати їх від рідних з України. Це вже друга європейська країна, де з’явилися відділення Нової Пошти.
Сервіс «Оплата карткою» від Алло
Національний маркетплейс Алло розширює лінійку сервісів для покупців та продавців. Відтепер покупці можуть безпечно сплачувати карткою за товари партнерів маркетплейсу Алло, які представлені у понад 4000 товарних категорій. Сервіс «Оплата карткою» утримує кошти покупця до отримання замовлення і лише після нього зараховує їх продавцю.
Нова послуга «Дрібний пакет PRIME» — Укрпошта
З 1 квітня Укрпошта запускає нову послугу «Дрібний пакет PRIME». Ця послуга розроблена спеціально для продажів в інтернеті. Вона діятиме в 67 країнах, зокрема в Канаді, Великій Британії, Німеччині, Австралії, Франції та інших країнах. Першочергово «Дрібний пакет PRIME» орієнтується на постійних клієнтів Укрпошти, які експортують свої товари, продаючи їх в інтернеті.
Український рітейл на ринку Польщі
За даними Фонду соціального страхування, на польському ринку вже працює майже 6000 українських фірм. Це 25% серед всіх іноземних компаній в Польщі. На захід почали активно дивитися й великі українські компанії – представники рітейл-бізнесу, які до повномасштабної війни не прагнули виходити на міжнародні ринки. Про досвід Rozetka, Сільпо, Makeup, Нова пошта, Львівські круасани на польському ринку читайте у великому матеріалі RAU.
Чи змусив рік повномасштабної війни відмовитись від російського програмного забезпечення
Український бізнес повільно і зі скрипом відмовляється від російського софту. Позбутися інструментів, які міцно закріпилися в робочому просторі українців, на кшталт «1С» не вийшло, але повільний процес відмови запущений. Інвестувати в російський софт немає жодного сенсу, каже засновник «Опендатабот» Олексій Іванкін.
«З часом він все одно буде заборонений чи просто припинить працювати в Україні»
«Легке повернення» — сервіс від Нової Пошти
Вихід на закордонні ринки, не змушує Нову Пошту відмовлятися від покращення роботи в Україні. Компанія запустила новий сервіс «Легке повернення», який дозволить покупцям безкоштовно повернути товар продавцю — про це читайте матеріал на AIN.
Як змінювалися покупки українців протягом року війни
У лютому 2022 року найпопулярнішою покупкою на Rozetka були підгузки, а зараз ситуація змінилась — на перше місце піднялися кабелі та адаптери. Корм для котів вже рік залишається другою категорією товарів за популярністю. Про це свідчать результати аналізу, проведеного маркетплейсом Rozetka. Компанія дослідила, як змінювався попит на товари протягом року війни.
У 2022 році українці відкрили 202 тисячі ФОПів
Від початку повномасштабного вторгнення РФ було зареєстровано понад 202 тисячі нових ФОПів в Україні. Більшість нових бізнесів відкриваються у сфері роздрібної торгівлі. Дивіться детальну статистику від Opendatabot.
MasterZoo запустив доставку товарів для домашніх улюбленців через Glovo
Відтепер в додатку Glovo можна зробити замовлення із найбільшої мережі зоомаркетів в Україні MasterZoo. Наразі доставка доступна з 14 магазинів у всіх районах міста Києва.
Як український e-commerce пережив рік війни — дослідження Promodo
Маркетингове агентство Promodo спільно з командою IAB представили дослідження, де відобразили як змінювалися ключові показники електронної комерції в 6-ти різних сегментах з січня 2022 по лютий 2023 року включно.
На початку 2023 всі ніші, які ми розглядаємо у дослідженні, показують позитивне відновлення. Зоотовари демонструють найбільш позитивну динаміку зростання за доходом: у лютому 2023 ця ніша вже вийшла на показник майже на 100% вищий, ніж торік.
Російські CRM втратили понад 60% клієнтів в Україні
Чи змогли українські користувачі остаточно перейти з російських CRM на українські? Поки що – ні. Доля ринку українських CRM зросла у 2,5 раза, але поки цього не достатньо, щоб випередити російські системи. Більш детальна інформація — у матеріалі AIN.
У яких компаніях і на яких ринках хочуть працювати українці
ІТ вже пʼять років поспіль є найпривабливішою галуззю для студентів та професіоналів із суттєвим відривом від інших галузей, таких як FMCG та роздрібна торгівля. Неочікуваний факт — найпозитивнішу динаміку, порівняно з минулим роком, продемонстрував державний сектор. Більш детальну інформацію дізнайтесь у дослідженні Ernst & Young в Україні.