Робота маркетингових агенцій помітно відрізняється від просування, яким займаються звичайні власники інтернет-магазину. Підготували для вас матеріал про те, як фахівці просувають інтернет-магазин і яких результатів вони досягають.
Компанія PROject SEO займається просуванням інтернет-магазину комплектуючих для ноутбуків і ПК. Їх головне завдання — збільшити пошуковий трафік з Google. Співзасновник PROject SEO Олександр Пилипчук розповів, як проходить SEO-оптимізація сайту інтернет-магазину, та яких результатів вони досягли.
Початок роботи
Інтернет-магазин було розроблено на платформі Хорошоп. Майже всі основні категорії магазину було оптимізовано до нашої співпраці з клієнтом. Платформа Хорошоп має дуже гнучкі SEO-настройки, тому наші фахівці розробили план щодо створення та оптимізації цільових сторінок на основі індексованих фільтрів. Це необхідно, щоб розширити структуру сайту та отримувати додатковий трафік завдяки середньочастотним і низькочастотним запитам.
Перший етап роботи
На першому етапі було проаналізовано всі мета-теги на категоріях і картках товарів. Це дозволило знайти помилку в оптимізації сторінок під НЧ-запити. Після аналізу фахівці розробили більш широкі шаблони генерації мета-тегів для більшого охоплення ключових слів із зібраної раніше семантики. Впровадження шаблонів на платформі Хорошоп робиться дуже швидко, при цьому не потрібно залучати програмістів і виділяти додатковий бюджет на реалізацію цього функціоналу.
Після коригування мета-тегів і заголовків у категоріях, підкатегоріях і картках товарів, а також переіндексації всіх нововведень на сайті, позиції за пріоритетними запитами увійшли до топ-10 пошукової видачі Google.
Другий етап роботи
Другим етапом роботи в просуванні інтернет-магазину комплектуючих для ноутбуків і ПК було створення додаткових сторінок (підкатегорій) сайту на основі індексованих фільтрів. Це дозволило отримати цілий ряд сторінок, які ми оптимізували під СЧ- і НЧ-запити. При цьому, на ці сторінки практично не нарощували зовнішні посилання, адже за більшістю запитів сайт дуже швидко увійшов до топу пошукової видачі Google.
![](/content/uploads/images/image5%281%29.jpg)
Третій етап роботи
Третім етапом роботи був повний переклад сайту на українську мову з метою охопити ряд україномовних пошукових запитів, за якими сайт не з'являвся у видачі Google. Реалізувати багатомовність на сайті виявилося дуже просто. Ми створили тікет у техпідтримку Хорошопу, і нам за декілька годин включили українську версію сайту.
![image](/content/uploads/images/image-220x150.png)
Потім наші фахівці вивантажили з бази всі описи, характеристики, мета-теги та заголовки для товарів, перевели все на українську мову і завантажили назад до бази. Після внесення всіх змін і перевірки сайту, ми відправили всі нововведення на переіндексацію в Google. У підсумку, трафік на україномовній версії сайту почав стабільно зростати.
![](/content/uploads/images/image2%2819%29.png)
Четвертий етап роботи
Крім внутрішньої оптимізації та розширення структури сайту, регулярно проводилися роботи з нарощування зовнішньої посилальної маси за допомогою прес-оглядів і вічних посилань. Також ми розбавляємо зовнішній профіль крауд-лінками та посиланнями з соцмереж.
Результати
За чотири місяці роботи ми збільшили пошуковий трафік на 61% у порівнянні з цим періодом минулого року. Трафік з пошукової системи Google збільшився на 70,19%. Також збільшилися інші показники сайту, такі як «Перегляди сторінок», «Коефіцієнт транзакцій» та «Кількість транзакцій».
![](/content/uploads/images/image7%2812%29.png)
На 20% збільшився показник відмов, але це пов'язано зі значним збільшенням кількості входжень на картки товарів після того, як ми провели глибшу оптимізацію карток і переробили шаблони виведення мета-тегів Title та Description. Помітно стабільну динаміку зростання пошукового трафіку.
![](/content/uploads/images/image1%2817%29.png)
Ми продовжуємо займатися розвитком цього інтернет-магазину та продумувати способи, як збільшити пошуковий трафік за всіма можливими напрямами.
Відгук клієнта
Підіб'ємо підсумки
Так як збільшити органічний трафік інтернет-магазину непросто, варто переймати досвід більш досвідчених колег. PROject SEO, в рамках SEО-оптимізації інтернет-магазину:
- розробили шаблони генерації мета-тегів для більшого охоплення ключових слів;
- створили додаткові сторінки сайту на основі індексованих фільтрів;
- перевели сайт на українську мову з метою охопити ряд україномовних пошукових запитів;
- регулярно нарощували зовнішню кількість посилань за рахунок прес-оглядів і вічних посилань.
Комплексне виконання всіх цих завдань дозволило досягти вражаючих результатів.
![img](/img/cta-banner.png)
Очень полезная статья. Спасибо большое за информацию.
А ви впевнені, що саме ви ці маски писали?)
Та на скрінах фігурує активний ріст влітку. Ви з ним тоді не працювали)
Та і перекладом на українську ще до вас займались в червні)
Доречі зараз ми вже по 22 шаблони налаштовуємо, і на фільтри, і з підстановкою значення
Mykola Lukashuk, Доброго дня. Перекладом сайту займалася компанія PROject SEO. Вони запропонували перевести сайт на укр. мову - я погодився. Ріст трафіку почався лише тоді коли я почав працювати з PROject SEO до цього росту не було.
Голішевський Петро - менеджер по розвитку магазину.
Голішевський Петро, Ви не казали, що паралельно працюєте з іншою компанією. Втім, якщо вважаєте що цей кейс справедливий не буду сперечатись.