Хорошоп — це сучасна платформа і комплекс послуг із запуску інтернет-магазинів.
Ми активно розвиваємо блог, публікуємо реальні кейси, розповідаємо про нововведення, складаємо інструкції, знімаємо відеоматеріали. Наша аудиторія: власники бізнесу, маркетологи, копірайтери та фахівці інших digital напрямків. Мета нашого блогу — ділитися корисною інформацією, тому ми пропонуємо стати одним з наших авторів і розповісти про практичний досвід в e-commerce. Ваші матеріали ми готові розмістити в одній з рубрик блогу і вони будуть доступні для всіх наших відвідувачів.
Хорошоп — це сучасна платформа і комплекс послуг із запуску інтернет-магазинів.
Ми активно розвиваємо блог, публікуємо реальні кейси, розповідаємо про нововведення, складаємо інструкції, знімаємо відеоматеріали. Наша аудиторія: власники бізнесу, маркетологи, копірайтери та фахівці інших digital напрямків. Мета нашого блогу — ділитися корисною інформацією, тому ми пропонуємо стати одним з наших авторів і розповісти про практичний досвід в e-commerce. Ваші матеріали ми готові розмістити в одній з рубрик блогу і вони будуть доступні для всіх наших відвідувачів.
Навіщо вам публікувати матеріали в блозі Хорошоп?
Завдяки публікації в нашому блозі ви зможете зацікавити нову аудиторію. Ми займаємося активним просуванням матеріалів з блогу в соціальних мережах і додаємо статті в e-mail розсилку, а також розміщуємо активне посилання на ваш сайт, що сприятиме SEO-просуванню.
Які теми нам цікаві?
Ми не обмежуємо авторів конкретними темами, але для зручності визначимо напрямки.
Інтернет-маркетинг:
- просування бізнесу в цілому й окремі рекламні кампанії;
- нестандартні підходи та застосування трендових порад на практиці;
- впровадження нових маркетингових інструментів;
- створення контенту, креативів і лендингів;
- тестування гіпотез.
Організація бізнесу в e-commerce:
- вибір ніші, пошук постачальників і партнерів;
- розв'язання юридичних питань;
- підбір та навчання персоналу;
- позиціювання, створення фірмового стилю і логотипу;
- історії успіху та провалів;
- вихід з кризових ситуацій.
Запуск інтернет-магазину:
- налаштування дизайну, імпорт товарів;
- впровадження алгоритму обробки замовлень;
- підключення CRM-систем;
- інтеграції з сервісами та автоматизація процесів;
- складності, з якими ви зіткнулися в процесі запуску.
Головна умова — стаття має містити реальний кейс і показувати ваш досвід. Тези підкріплюйте аргументами. Додавайте скріншоти, гіфки, порівняльні графіки, картинки та інші візуальні матеріали.
Наприклад, якщо ви пишете про рекламу в Facebook, зробіть скріншоти рекламних креативів. А якщо про e-mail розсилку — форми підписки й декількох листів. Головне, щоб ці матеріали допомагали зробити текст корисніше і цікавіше.
Як надіслати статтю в блог?
- надсилайте заявку на пошту kseniya.dmytrashko@horoshop.ua для обговорення тематики та узгодження тез. Вказуйте тему «Кейс для блогу Хорошоп»;
- отримайте дозвіл на публікацію інформації (наприклад, якщо ви — представник агентства і пишете кейс щодо проєкту клієнта);
- готовий кейс оформляйте в форматі Google Docs. Матеріал має бути унікальним і не публікуватися раніше на інших порталах.